August 2021

Hmm.. interessant!
Jeg har hatt bølger med kvalme som plutselig skyller over meg siden i går ettermiddag, og puppene føltes plutselig liksom i veien, og kjennes på et vis «tyngre» ut.
Men så synes jeg strekene liksom ikke skulle tilsi at symptomene eventuelt skulle komme (ennå)!
Men kanskje det er et godt tegn?:eek:

Skjønner hva du mener med at hcg-nivået nok bør være høyere før man får graviditetssymptomer, men hvem vet!? :happy: Litt spennende å kjenne på symptomer uansett :wideyed: Hååper det er den lille som forårsaker dem :smiley-angelic001

Det ser ut som det går mot innsett i morgen!

Fikk nettopp telefon fra klinikken og det er fremdeles 3 embryo som henger med. Nå skal jeg krysse alt jeg har for at de utvikler seg fint over natten :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Forrige gang da jeg hadde kjemisk hadde jeg ingen symptomer bortsett fra merkelige drømmer. Litt murringer, men det var rett før blødning kom.

Denne gangen føler jeg at jeg har mer symptomer. Jeg har rare drømmer hver natt, høyere hvilepuls, murringer og jeg er ekstremt trøtt om kvelden. Vanligvis bruker jeg minimum 1 time på å sovne, men de siste dagene har jeg sovnet på under 5 minutter. Så jeg håper at symptomene er et godt tegn, både hos deg og hos meg :)
Håper håper! :smiley-angelic001
Så gøy det hadde vært! :D

Fikk nettopp telefon fra klinikken og det er fremdeles 3 embryo som henger med. Nå skal jeg krysse alt jeg har for at de utvikler seg fint over natten :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Wow, det er jo fantastisk!! :D Heia heia heia de søte små, jeg har trua på både innsett og frys!

6 egg
4 befruktet (1 feil)
2 helt perfekt blasto frosset ned :sad010:sad010:Heartred

sitter og gråter på jobb. har vært så spent og kvalm at jeg kunne ikke spise eller drikke hele dagen. så takknemlig for å bare få sjansen til å komme videre

følger med alle dere testejenter :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Wohoo! Heia de tre små :D:Heartred

kjære deg :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred det er så bra

måtte 6 være det heldige tallet for oss begge :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

6 egg
4 befruktet (1 feil)

sitter og gråter på jobb. har vært så spent og kvalm at jeg kunne ikke spise eller drikke hele dagen. så takknemlig for å bare få sjansen til å komme videre

følger med alle dere testejenter :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Åå for en fantastisk nyhet :love7 Gratulerer så mye! Når blir det innsett?

6 egg
4 befruktet (1 feil)

Hurra, så fantastisk :Heartred:Heartred
SÅ glad på dine vegne ! :love7

6 egg
4 befruktet (1 feil)

Ååå, det er jo helt fantastisk :love017 Jeg fikk frysninger da jeg leste innlegget ditt, dette har dere virkelig fortjent!! Nå kan du slappe av og kroppen kan forberede seg på innsett. Når er det planlagt at det blir?

kjære deg :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred:Heartred det er så bra

måtte 6 være det heldige tallet for oss begge :Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink:Heartpink

Ja, håper virkelig det! :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Du har ikke hørt noe enda? Forrige gang ringte klinikken meg tidlig på morgenen så det ble leeeenge å vente på den telefonen i dag :nailbiting:

Edit: Der så jeg at du hadde postet! Hurra, så bra! Gratulerer! :Heartpink

Åå for en fantastisk nyhet :love7 Gratulerer så mye! Når blir det innsett?

Ååå, det er jo helt fantastisk :love017 Jeg fikk frysninger da jeg leste innlegget ditt, dette har dere virkelig fortjent!! Nå kan du slappe av og kroppen kan forberede seg på innsett. Når er det planlagt at det blir?

takk takk takk :love7:love7

Må ringe sykepleier for å planlegge, men tipper vi prøver i oktober? St Olavs pleier ikke å ha ventetid for innsett, bortsett fra at man må ha pausesyklus innimellom

Hurra, så fantastisk :Heartred:Heartred
SÅ glad på dine vegne ! :love7

Ja, håper virkelig det! :Heartpink:Heartpink:Heartpink

Du har ikke hørt noe enda? Forrige gang ringte klinikken meg tidlig på morgenen så det ble leeeenge å vente på den telefonen i dag :nailbiting:

Edit: Der så jeg at du hadde postet! Hurra, så bra! Gratulerer! :Heartpink

:Heartbigred

tusen takk :hug003

6 egg
4 befruktet (1 feil)

Fikk tårer i øynene på dine vegne nå, gratulerer med 2 flotte blastoer:love7

Burde vært innlagt frem til testdag :P Flaaaaaaaut testekjør…

Okei, nå kommer et dumt spørsmål her; Er det skadelig å få orgasme etter innsett?:eek: Fikk info fra klinikken, og der står det at en kan ha sex som normalt etter innsett (fryseforsøk dette her, ikke fersk).. Men så sier en del utenlandske sider noe annet.

Ja, jeg føler meg virkelig litt teit nå:p

Okei, nå kommer et dumt spørsmål her; Er det skadelig å få orgasme etter innsett?:eek: Fikk info fra klinikken, og der står det at en kan ha sex som normalt etter innsett (fryseforsøk dette her, ikke fersk).. Men så sier en del utenlandske sider noe annet.

Ja, jeg føler meg virkelig litt teit nå:p
Nei! Heller tvert om da det øker blodsirkulasjon til livmor ;)

Hvit som sne test nå ikveld, 9 dpo… Mistet helt troen, all godfølelsen er borte.

D2AFA7F2-437C-4413-8AE2-C1AF7A1BB7B4.jpeg

Back
Topp