11 dpo i dagHvor mange dpo nå?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
11 dpo i dagHvor mange dpo nå?![]()
Spennende! Håper det er begynnelsen på en spireJeg gir opp meg selv.. Mange måneder siden jeg kunne teste sist, får skylde på det
8 dpo, 3 dager siden innsett:
Vis vedlegget 364540
Ser forøvrig en svak skygge, men den er sånn typisk "heldig at jeg fikk den med på bildet"-skygge![]()

Jeg gir opp meg selv.. Mange måneder siden jeg kunne teste sist, får skylde på det
8 dpo, 3 dager siden innsett:
Vis vedlegget 364540
Ser forøvrig en svak skygge, men den er sånn typisk "heldig at jeg fikk den med på bildet"-skygge![]()
Heier på lilleklump Er det jeg som innbiller meg ting, eller er det en liiiten økning her? Øverst 10 dpo, nederst 11 dpo![]()

Jeg har testa med tidligtester (10 miu/ml), men i dag kom det jammen en liten strek på en vanlig test (den blå 25 mIU/ml) også!
Føler kanskje ikke den tidligtesten er veldig mye sterkere enn i gårMen det er jo sikkert mye som kan spille inn....
Beklager for litt dårlige bilder, ikke sykt lett lys på badet...
Tør ikke håpe på noe helt ennå, men det er jo åpenbart noe som skjer![]()

Hei hei, ikke mist alt alt nå
Men jeg forstår deg ekstremt godt! Jeg hadde også blenda 10 dpo!
Nå venter vi en liten dag til eller to, og krysser alt vi har for at du snart får en liten strek!
Det er jo, strengt tatt, fortsatt tidlig!
Leste et sted som roet meg veldig, nå husker ikke jeg om du har tatt Ovitrelle, men forsøker allikevel; Tenk deg at det fester seg 7 dpo = 2 hcg, dobling hver 48 t 9 dpo= 4, 11 dpo = 8, 13 dpo = 16, 15 dpo = 32......
Jeg har også prøvd å tenke sånn ang. hcg-stigningen, men et hcg-nivå på 32 på 15 dpo er sannsynligvis ikke et nivå som kan føre til levende baby 
Sorry, nå spammer jeg med tester her, men jeg er bare så giraklamre deg fast lille knert!!

Jeg kan ikke så mye om akkurat det, men det er jo nok av de som skriver at de ikke fikk positivt før rett rundt eller på IKMÅåå takk for oppmuntrende ordJeg har også prøvd å tenke sånn ang. hcg-stigningen, men et hcg-nivå på 32 på 15 dpo er sannsynligvis ikke et nivå som kan føre til levende baby
Men ja, jeg får prøve å bevare et bittelite håp
![]()

Når fikk du positiv test sist du var gravid? 10 dpo?Ååå takk for oppmuntrende ordJeg har også prøvd å tenke sånn ang. hcg-stigningen, men et hcg-nivå på 32 på 15 dpo er sannsynligvis ikke et nivå som kan føre til levende baby
Men ja, jeg får prøve å bevare et bittelite håp
![]()
Jeg kan ikke så mye om akkurat det, men det er jo nok av de som skriver at de ikke fikk positivt før rett rundt eller på IKMJeg krysser uansett alt som krysses kan for deg, og håper morgendagen gir bedre svar
![]()

Nå får vi bare se!Når fikk du positiv test sist du var gravid? 10 dpo?
Så testet jeg med EL-tester de neste dagene (og de steg tydelig i styrke), før jeg fikk tak i en RFSU på 12 dpo. Den var veeeeldig svak, men tipper jo Babyplan hadde vært sterkere 
Jeg var på hytta og gikk tom for tester 9 dpo (den var blenda)Så testet jeg med EL-tester de neste dagene (og de steg tydelig i styrke), før jeg fikk tak i en RFSU på 12 dpo. Den var veeeeldig svak, men tipper jo Babyplan hadde vært sterkere
![]()
Dine tidligere erfaringer gir jo veldig god grunn til å ikke gi helt opp ennåJeg håper

Takk for det!Da nekter jeg å miste håpet for deg helt endaJeg var på hytta og gikk tom for tester 9 dpo (den var blenda)Så testet jeg med EL-tester de neste dagene (og de steg tydelig i styrke), før jeg fikk tak i en RFSU på 12 dpo. Den var veeeeldig svak, men tipper jo Babyplan hadde vært sterkere
![]()
Den der er jo helt klart sterkere enn i går?!Dagens strek: Mer rosa og heelt klart der, den kom frem med en gang, men har den økt nok?
Har ikke sammenlignet med i går ennå, men føler kanskje streken burde vært ennå sterkere nå, 13 dpo
Streken er tydeligere i virkeligheten enn på bildet, altså...

Dagens strek: Mer rosa og heelt klart der, den kom frem med en gang, men har den økt nok?
Har ikke sammenlignet med i går ennå, men føler kanskje streken burde vært ennå sterkere nå, 13 dpo
Streken er tydeligere i virkeligheten enn på bildet, altså...
Hååper den er sterk nok!!