August 2021

Jeg gir opp meg selv.. Mange måneder siden jeg kunne teste sist, får skylde på det :P

8 dpo, 3 dager siden innsett:

D6069486-994E-412B-9484-0B7BF4596A13.jpeg

Ser forøvrig en svak skygge, men den er sånn typisk "heldig at jeg fikk den med på bildet"-skygge ;)

Jeg gir opp meg selv.. Mange måneder siden jeg kunne teste sist, får skylde på det :p

8 dpo, 3 dager siden innsett:

Vis vedlegget 364540

Ser forøvrig en svak skygge, men den er sånn typisk "heldig at jeg fikk den med på bildet"-skygge ;)
Spennende! Håper det er begynnelsen på en spire :love7

Er det jeg som innbiller meg ting, eller er det en liiiten økning her? Øverst 10 dpo, nederst 11 dpo :happy:

Oj, jaa, dette må jo være økning!? :smiley-bounce022:Heartred

Jeg har testa med tidligtester (10 miu/ml), men i dag kom det jammen en liten strek på en vanlig test (den blå 25 mIU/ml) også! :D
Føler kanskje ikke den tidligtesten er veldig mye sterkere enn i går :confused: Men det er jo sikkert mye som kan spille inn....
Beklager for litt dårlige bilder, ikke sykt lett lys på badet...
Tør ikke håpe på noe helt ennå, men det er jo åpenbart noe som skjer :D

Såå spennende, altså! :D Noe må da dette være!? :smiley-angelic001:Heartred

Hei hei, ikke mist alt alt nå :D
Men jeg forstår deg ekstremt godt! Jeg hadde også blenda 10 dpo!
Nå venter vi en liten dag til eller to, og krysser alt vi har for at du snart får en liten strek!
Det er jo, strengt tatt, fortsatt tidlig!
Leste et sted som roet meg veldig, nå husker ikke jeg om du har tatt Ovitrelle, men forsøker allikevel; Tenk deg at det fester seg 7 dpo = 2 hcg, dobling hver 48 t 9 dpo= 4, 11 dpo = 8, 13 dpo = 16, 15 dpo = 32......

Ååå takk for oppmuntrende ord :love017 Jeg har også prøvd å tenke sånn ang. hcg-stigningen, men et hcg-nivå på 32 på 15 dpo er sannsynligvis ikke et nivå som kan føre til levende baby :( Men ja, jeg får prøve å bevare et bittelite håp :Heartred

Ååå takk for oppmuntrende ord :love017 Jeg har også prøvd å tenke sånn ang. hcg-stigningen, men et hcg-nivå på 32 på 15 dpo er sannsynligvis ikke et nivå som kan føre til levende baby :( Men ja, jeg får prøve å bevare et bittelite håp :Heartred
Jeg kan ikke så mye om akkurat det, men det er jo nok av de som skriver at de ikke fikk positivt før rett rundt eller på IKM :) Jeg krysser uansett alt som krysses kan for deg, og håper morgendagen gir bedre svar :D:Heartred

Når fikk du positiv test sist du var gravid? 10 dpo?

Jeg kan ikke så mye om akkurat det, men det er jo nok av de som skriver at de ikke fikk positivt før rett rundt eller på IKM :) Jeg krysser uansett alt som krysses kan for deg, og håper morgendagen gir bedre svar :D:Heartred

Sant! Men da tenker jeg at det må være minst én av tre følgende forklaringer:
1. De aner ikke når de hadde EL
2. De har veldig kort lutealfase
3. De har elendig streksyn eller bruker en test med veldig høy sensitivitet :hilarious:

Men jeg setter veldig stor pris på at du heier og ikke gir opp håpet når jeg selv gjør det, altså :love017 Nå får vi bare se!

Når fikk du positiv test sist du var gravid? 10 dpo?

Jeg var på hytta og gikk tom for tester 9 dpo (den var blenda) :nailbiting: Så testet jeg med EL-tester de neste dagene (og de steg tydelig i styrke), før jeg fikk tak i en RFSU på 12 dpo. Den var veeeeldig svak, men tipper jo Babyplan hadde vært sterkere :Heartred

Jeg var på hytta og gikk tom for tester 9 dpo (den var blenda) :nailbiting: Så testet jeg med EL-tester de neste dagene (og de steg tydelig i styrke), før jeg fikk tak i en RFSU på 12 dpo. Den var veeeeldig svak, men tipper jo Babyplan hadde vært sterkere :Heartred

Dine tidligere erfaringer gir jo veldig god grunn til å ikke gi helt opp ennå ❤️❤️❤️❤️❤️ Jeg håper

Da nekter jeg å miste håpet for deg helt enda :D

Dagens strek: Mer rosa og heelt klart der, den kom frem med en gang, men har den økt nok?
Har ikke sammenlignet med i går ennå, men føler kanskje streken burde vært ennå sterkere nå, 13 dpo o_O
Streken er tydeligere i virkeligheten enn på bildet, altså...

Vedlegg

• F216279A-0C50-4C5E-8093-45284E2E8FF8.jpeg
    F216279A-0C50-4C5E-8093-45284E2E8FF8.jpeg
    795,5 KB · Visninger: 93
Dagens strek: Mer rosa og heelt klart der, den kom frem med en gang, men har den økt nok?
Har ikke sammenlignet med i går ennå, men føler kanskje streken burde vært ennå sterkere nå, 13 dpo o_O
Den der er jo helt klart sterkere enn i går?! :nailbiting::D det viktigste er jo at hcg faktisk stiger!

Edit: når har du testdato og skal du ta blodprøve?

Last edited:

Jeg synes også den ser mye sterkere ut enn i går! Helt klart en strek der, i hvert fall :Heartred Hååper den er sterk nok!!

Another day, another skyggestrek. Nesten litt irriterende, for hadde egentlig bestemt meg for å slutte på medisinene i dag :wacky:

Vedlegg

• D5796199-9379-43D0-9EB6-59000427CF23.jpeg
    D5796199-9379-43D0-9EB6-59000427CF23.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 101
Back
Topp