August 2021

Den der er jo helt klart sterkere enn i går?! :nailbiting::D det viktigste er jo at hcg faktisk stiger!

Edit: når har du testdato og skal du ta blodprøve?
Ja, du synes også det? Her er de ved siden av hverandre også, dagens nederst.
Har testdato den 1. (onsdag), og i utgangspunktet er det kun hjemmetest..

Vedlegg

• 56BCE1D2-7891-420A-BA35-4F9C82E020C5.jpeg
    56BCE1D2-7891-420A-BA35-4F9C82E020C5.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 106
Another day, another skyggestrek. Nesten litt irriterende, for hadde egentlig bestemt meg for å slutte på medisinene i dag :wacky:
Jeg synes det ser ut som strekene jeg hadde :hilarious:
Gi ikke opp alt ennå! Heia, heia!!!
De siste skal bli de første, og skildpadden slo haren! (Jepp, drar frem alle triksa i boka her nå!)

De siste skal bli de første, og skildpadden slo haren! (Jepp, drar frem alle triksa i boka her nå!)
(Det var heiing for begge, er sykt usikker på om streken min også er sterk nok, men får bare fortsette å heie!)

Hahah dette var kloke ord! :hilarious: Vi får ikke gi opp helt ennå! Heia heia oss begge :hello2:Heartred

Another day, another skyggestrek. Nesten litt irriterende, for hadde egentlig bestemt meg for å slutte på medisinene i dag :wacky:
Jeg håper og tror dette er mer enn bare skygge! Den ser jo rosa ut?! Har du fått skygger på babyplan før, uten at du er gravid eller har tatt Ovitrelle? Jeg heier og håper :Heartred:love7

Jeg håper og tror dette er mer enn bare skygge! Den ser jo rosa ut?! Har du fått skygger på babyplan før, uten at du er gravid eller har tatt Ovitrelle? Jeg heier og håper :Heartred:love7

Takk, Timi :love7 Ja, jeg har dessverre det :hungover: Trodde nesten ikke det gikk an, men kan vel være fordi egget streifer borti og jeg produserer sånn bittelitt hcg? Føler jeg hadde like sterk for to dager siden også, men så blenda i går. Nei, vi får se i morgen! :happy:

Hvordan ser din test ut i dag? Hva med en liten digital snart? :D:Heartred

Takk, Timi :love7 Ja, jeg har dessverre det :hungover: Trodde nesten ikke det gikk an, men kan vel være fordi egget streifer borti og jeg produserer sånn bittelitt hcg? Føler jeg hadde like sterk for to dager siden også, men så blenda i går. Nei, vi får se i morgen! :happy:

Hvordan ser din test ut i dag? Hva med en liten digital snart? :D:Heartred
Det er så rart hvordan noen får tydelige skygger! Må jo være en streifer som du sier. Jeg har aldri fått antydning til skygge når jeg ikke har tatt enten Ovitrelle eller hatt kjemisk. Jeg håper testene dine stiger :)

Her er dagens, 12 dpo. Den øverste testen er ettermiddag 11 dpo. Ikke kjempestigning, men når jeg sammenligner den med morgen 11 dpo ser jeg at den er litt sterkere. Den er jo fortsatt veldig svak, men jeg håper den skyter fart i dagene fremover. Selvfølgelig livredd for kjemisk. Er ganske sikker på at digital ville slått ut nå, men nå har jeg så få tester igjen at jeg tror jeg vil spare den til torsdag :hilarious:

Vedlegg

• Skjermbilde 2021-08-30 kl. 10.24.10.png
    Skjermbilde 2021-08-30 kl. 10.24.10.png
    2,6 MB · Visninger: 109
Det er så rart hvordan noen får tydelige skygger! Må jo være en streifer som du sier. Jeg har aldri fått antydning til skygge når jeg ikke har tatt enten Ovitrelle eller hatt kjemisk. Jeg håper testene dine stiger :)

Her er dagens, 12 dpo. Den øverste testen er ettermiddag 11 dpo. Ikke kjempestigning, men når jeg sammenligner den med morgen 11 dpo ser jeg at den er litt sterkere. Den er jo fortsatt veldig svak, men jeg håper den skyter fart i dagene fremover. Selvfølgelig livredd for kjemisk. Er ganske sikker på at digital ville slått ut nå, men nå har jeg så få tester igjen at jeg tror jeg vil spare den til torsdag :hilarious:

Ja, veldig rart :Heartred Takk for gode ord!

Jeg skjønner bekymringen din såå godt, men jeg tenker i hvert fall at dette er suuperfine tester :love7 Kan ikke forvente å se voldsom stigning med så kort mellomrom heller :p

Ja, veldig rart :Heartred Takk for gode ord!

Jeg skjønner bekymringen din såå godt, men jeg tenker i hvert fall at dette er suuperfine tester :love7 Kan ikke forvente å se voldsom stigning med så kort mellomrom heller :p
Det er godt å høre :Heartred Prøver å trøste meg med at sist hadde jeg svakere strek enn denne 13 dpo. Kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente og se om de blir sterkere!

Jeg gir opp meg selv.. Mange måneder siden jeg kunne teste sist, får skylde på det :p

8 dpo, 3 dager siden innsett:

Vis vedlegget 364540

Ser forøvrig en svak skygge, men den er sånn typisk "heldig at jeg fikk den med på bildet"-skygge ;)
Har du testet i dag? :)

Lite spennende idag 9 dpo.. Merker jeg blir negativ da jeg med datteren min hadde en synlig og rosa sterk. Tester nok igjen i kveld, men blæææh. Negativ test betyr nytt uttak…

CE40554B-BAF2-4BF5-A869-8E896304DE53.jpeg

Lite spennende idag 9 dpo.. Merker jeg blir negativ da jeg med datteren min hadde en synlig og rosa sterk. Tester nok igjen i kveld, men blæææh. Negativ test betyr nytt uttak…

Vis vedlegget 364592
9 dpo er fortsatt veldig tidlig! :) Krysser fingrene for deg!

Dere som har hatt kjemiske og andre veldig tidlige SA, har dere rukket å få symptomer?

Det er godt å høre :Heartred Prøver å trøste meg med at sist hadde jeg svakere strek enn denne 13 dpo. Kan jo ikke gjøre noe annet enn å vente og se om de blir sterkere!

Det er et veldig godt poeng! Det er uansett større sjanse for at det går nå enn forrige gang, og det er jo litt fint å tenke på :love017 Og som du sier - det er jo faktisk ikke annet å gjøre enn å krysse alt man har, og håpe at nivået er høyt nok, og at den lille klamrer seg fast :nailbiting::Heartred

Vis vedlegget 364592

Skjønner så veldig hvordan du har det! Men jeg hadde virkelig helt blenda med min datter 9dpo (samme test!) :smiley-angelic001

Dere som har hatt kjemiske og andre veldig tidlige SA, har dere rukket å få symptomer?

Ingen andre enn alle de som både kan bety mensen og graviditet - murring osv :happy: Da spiren satt var jeg merkbart kvalm fra 15 dpo (og i 18 uker etter det:wacky:). Puppene ble også ekstra ømme (annerledes følelse enn tidligere) fra 14 dpo.

Ingen andre enn alle de som både kan bety mensen og graviditet - murring osv :happy: Da spiren satt var jeg merkbart kvalm fra 15 dpo (og i 18 uker etter det:wacky:). Puppene ble også ekstra ømme (annerledes følelse enn tidligere) fra 14 dpo.
Hmm.. interessant!
Jeg har hatt bølger med kvalme som plutselig skyller over meg siden i går ettermiddag, og puppene føltes plutselig liksom i veien, og kjennes på et vis «tyngre» ut.
Men så synes jeg strekene liksom ikke skulle tilsi at symptomene eventuelt skulle komme (ennå)!
Men kanskje det er et godt tegn?:eek:

Forrige gang da jeg hadde kjemisk hadde jeg ingen symptomer bortsett fra merkelige drømmer. Litt murringer, men det var rett før blødning kom.

Denne gangen føler jeg at jeg har mer symptomer. Jeg har rare drømmer hver natt, høyere hvilepuls, murringer og jeg er ekstremt trøtt om kvelden. Vanligvis bruker jeg minimum 1 time på å sovne, men de siste dagene har jeg sovnet på under 5 minutter. Så jeg håper at symptomene er et godt tegn, både hos deg og hos meg :)

Back
Topp