August 2021

Har jeg blitt helt koko???
Eller er det andre som også ser at denne ikke er blenda?
Jeg vet at det fortsatt er tidlig, altså, men herre kong Sverre, kan det være noe?!

@Chipotle og @Timi90 har dere testet på nytt??

edit: 5 min etter at bildene var tatt, så jeg på testen på nytt og da trenger man ikke myse for å se at det er strek, men det er på overtid :wideyed:

Ojojoj! Jeg ser! Er du 11 dpo i dag? Blir veldig spennende å se i morgen :nailbiting::Heartred

Jeg er litt usikker på hva jeg tenker om dagens test (9 dpo). Tenkte den var blenda, men så ser jeg jo en tydelig skyggestrek (som ikke var der i går). Har bare blitt lurt av dem så mange ganger, så tror ikke nødvendigvis det betyr noe.

Vedlegg

• 1D37E31F-A423-43B6-8719-6CD54B9CD1BC.jpeg
    1D37E31F-A423-43B6-8719-6CD54B9CD1BC.jpeg
    268,2 KB · Visninger: 111
  • 0FFE6DC5-4937-4EA8-A8FC-1ADE9E8870B4.jpeg
    0FFE6DC5-4937-4EA8-A8FC-1ADE9E8870B4.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 117
Ojojoj! Jeg ser! Er du 11 dpo i dag? Blir veldig spennende å se i morgen :nailbiting::Heartred

Jeg er litt usikker på hva jeg tenker om dagens test (9 dpo). Tenkte den var blenda, men så ser jeg jo en tydelig skyggestrek (som ikke var der i går). Har bare blitt lurt av dem så mange ganger, så tror ikke nødvendigvis det betyr noe.

Spennende!

Men ser tanken, vært der selv noen ganger…

Har jeg blitt helt koko???
Eller er det andre som også ser at denne ikke er blenda?
Jeg vet at det fortsatt er tidlig, altså, men herre kong Sverre, kan det være noe?!

@Chipotle og @Timi90 har dere testet på nytt??

edit: 5 min etter at bildene var tatt, så jeg på testen på nytt og da trenger man ikke myse for å se at det er strek, men det er på overtid :wideyed:
Jeg skimter noe svakt der :nailbiting: Håper det starten på en spire!!

Jeg synes jeg ser en minimal stigning på testen min i dag, men aner ikke om det fortsatt er Ovitrelle! Føler morgendagens test blir avgjørende for min del :happy:

Ææ, spennende!! Jeg ser noe der. Håper på sterkere strek i morgen :Heartred

Jeg skimter noe svakt der :nailbiting: Håper det starten på en spire!!

Jeg synes jeg ser en minimal stigning på testen min i dag, men aner ikke om det fortsatt er Ovitrelle! Føler morgendagens test blir avgjørende for min del :happy:
Ja, tenk om det er det det er :p

Oioi, dette er spennende! Gleder meg til i morgen og høre! :D

11 dpo i dag, ja! Ja, dette er sååå spennende!!

Jeg ser noe her! Den ligner på min lille strek :hilarious:
Får krysse fingrene for at strekene våre bare blir sterkere og sterkere for hver dag som går nå! :D
Blir spennende å se i morgen! :Heartred

Føler morgendagen blir avgjørende for flere av oss :nailbiting: Har du bilde av dagens test, @Timi90 ?

Føler morgendagen blir avgjørende for flere av oss :nailbiting: Har du bilde av dagens test, @Timi90 ?
Ja, men jeg vet ikke om man i det hele tatt ser streken på bildet! Øverst er 9dpo, nederst 10 dpo :happy:

Vedlegg

• DA662D83-FC70-43F2-8D4D-C6F9E99DAB4F.jpeg
    DA662D83-FC70-43F2-8D4D-C6F9E99DAB4F.jpeg
    712 KB · Visninger: 118
Ja, men jeg vet ikke om man i det hele tatt ser streken på bildet! Øverst er 9dpo, nederst 10 dpo :happy:

Ikke undervurder streksynet mitt :hilarious: Jeg ser absolutt! Og enig at den ser hakket sterkere ut i dag :nailbiting: Det kan selvfølgelig bare være tilfeldig variasjon på testene, men. Ååå spennende i morgen!

Ikke undervurder streksynet mitt :hilarious: Jeg ser absolutt! Og enig at den ser hakket sterkere ut i dag :nailbiting: Det kan selvfølgelig bare være tilfeldig variasjon på testene, men. Ååå spennende i morgen!
Ja, tør ikke bli for gira av den testen der :hilarious: Nå vil jeg bare at denne dagen skal fly forbi!

Gratulerer så mye :love7 Når begynner testingen? :nailbiting:
Tusen takk, er kjempespent:D

Jeg er nok en av de som venter en stund med å teste. Offisiell testdato blir 11.september, men tenker jeg tester første gang ved forventa menstruasjon 5.september... Trooor jeg.. :p

Tusen takk, er kjempespent:D

Jeg er nok en av de som venter en stund med å teste. Offisiell testdato blir 11.september, men tenker jeg tester første gang ved forventa menstruasjon 5.september... Trooor jeg.. :p

Det er veldig imponerende :hilarious: Og sikkert veldig lurt!

Røk på en smell idag, 2dp5dt :bag:

02C6D554-2CC5-4ABE-9B75-E3E612286BD8.jpeg

Jeg hadde svake streker 8 dpo sist, men hadde da brukt ovitrelle som på babyplan ikke forsvant helt, men økte fra 7 til 8 dpo. Onestep var negativ 7 dpo, men svak strek på 8 dpo.. Så blir spennende dager fremover :) Har en godfølelse, men samtidig redd for skuffelse da vi bare hadde denne på frys.

5A97A33C-954A-429F-A222-BB19083F1EBD.jpeg

Evig testetøs her altså, dere skulle sett noen av oss tilbake i 2016/2017 :hilarious::hilarious:

Blenda test her i dag (10 dpo). Da gikk det nok ikke denne gangen heller :sorry: Kan jeg ikke bare få en liten kjemisk i det minste…

Blenda test her i dag (10 dpo). Da gikk det nok ikke denne gangen heller :sorry: Kan jeg ikke bare få en liten kjemisk i det minste…
Ikke gi helt opp allerede :love2 Det er jo fortsatt tidlig (men kjenner meg veeeeelig igjen)

Back
Topp