Apekatten
Flørter med forumet
Så trist! Sender mange varme klemmerIkke gravid..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist! Sender mange varme klemmerIkke gravid..![]()
TakkSå trist! Sender mange varme klemmer![]()

Gratulerer så mye! Krysser fingrene for et langt og vellykket svangerskap!!! <3Tørr endelig si jeg er gravid4+2 og tok denne testen i dag
![]()
MIslykket forsøk, og absolutt ikke gravid![]()
Ikke gravid..![]()
Så trist å høre. Hvordan går det med deg? Masse klemmer fra meg <3

tusen takk for omtanken! Går egentlig ikke så bra i dag - mensen kom en dag før ventet, og holdt igjen på testingen, så det ble litt lyn fra klar himmel. Og første gang mannen ikke klarte å holde motet like oppe, og er så trist å se han trist.
så nå skal vi være triste i et par dager, før vi krummer nakken og går inn i nytt fryseforsøk, forhåpentlig allerede i sept. Men man føler seg jo ikke megahøy i hatten når man gråter på stillerom på jobben![]()
Sender deg en stor klemMIslykket forsøk, og absolutt ikke gravid![]()
tusen takk for omtanken! Går egentlig ikke så bra i dag - mensen kom en dag før ventet, og holdt igjen på testingen, så det ble litt lyn fra klar himmel. Og første gang mannen ikke klarte å holde motet like oppe, og er så trist å se han trist.
så nå skal vi være triste i et par dager, før vi krummer nakken og går inn i nytt fryseforsøk, forhåpentlig allerede i sept. Men man føler seg jo ikke megahøy i hatten når man gråter på stillerom på jobben![]()
Dere kommer ovenpå igjen snart. Så fint at dere kan gå rett på fryseforsøk 
Ååå nei, det var fryktelig tristMIslykket forsøk, og absolutt ikke gravid![]()
Takk gode duSå trist. Hvordan har du det? Stor klem fra meg<3
Det er ikke så greit om dagen, men det går fremover. Har bestemt oss for å bruke det siste forsøket vårt hos Hausken for å bruke det opp og håpe på flere i fryseren
Har fått snakket med fertilitetsterapauten hos Hausken, hun ringte til meg på testdato. Godt å få snakket ut om nedturen.Dette er såå tungt, sender deg drøssevis av styrkeklemmer. Vi skal komme oss gjennom detteMIslykket forsøk, og absolutt ikke gravid![]()

Takk gode duDet er ikke så greit om dagen, men det går fremover. Har bestemt oss for å bruke det siste forsøket vårt hos Hausken for å bruke det opp og håpe på flere i fryseren
Har fått snakket med fertilitetsterapauten hos Hausken, hun ringte til meg på testdato. Godt å få snakket ut om nedturen.

Nei fy, så kjipt! Han kunne jo stilt opp med munnbind?!Forsøk avbrutt
Egguttak i morgen men mannen min er litt sår i halsen så vi tok kontakt og sa fra. Det burde vi IKKE ha gjort... Forsøk avbrutt, de ville ikke høste eggene engang fordi de kunne ikke fryses(!!??)
Han har IKKE feber og IKKE tørrhoste, men jaggu avlyste de ikke hele greia gitt
Så nå ligger jeg her, med 17 eggposer som bare skal sprekke av seg selv. Fy f..![]()

Det er bare å sende henne en sms, mail eller mld over nettet! Søk opp fertilitetshjelpen, Tone BråtenHøres ut som en god ide! Er godt å ha et nytt forsøk å se frem til
Kan jeg spørre hvordan du kommer i kontakt med fertilitetsterapeuten? Jeg trenger nok en runde med henne også hvis mitt forsøk blir negativt. Er vanskelig å ha troen når man bare får negative tester!
Når man kjøper pakke hos Hausken så får vi tilbud om en time med henne. Har hatt 2 nå, gull verdt i tunge tider

Forsøk avbrutt
Egguttak i morgen men mannen min er litt sår i halsen så vi tok kontakt og sa fra. Det burde vi IKKE ha gjort... Forsøk avbrutt, de ville ikke høste eggene engang fordi de kunne ikke fryses(!!??)
Han har IKKE feber og IKKE tørrhoste, men jaggu avlyste de ikke hele greia gitt
Så nå ligger jeg her, med 17 eggposer som bare skal sprekke av seg selv. Fy f..![]()