August 2020 ✨

Så trist å høre. Hvordan går det med deg? Masse klemmer fra meg <3

tusen takk for omtanken! Går egentlig ikke så bra i dag - mensen kom en dag før ventet, og holdt igjen på testingen, så det ble litt lyn fra klar himmel. Og første gang mannen ikke klarte å holde motet like oppe, og er så trist å se han trist.

så nå skal vi være triste i et par dager, før vi krummer nakken og går inn i nytt fryseforsøk, forhåpentlig allerede i sept. Men man føler seg jo ikke megahøy i hatten når man gråter på stillerom på jobben :sorry:

tusen takk for omtanken! Går egentlig ikke så bra i dag - mensen kom en dag før ventet, og holdt igjen på testingen, så det ble litt lyn fra klar himmel. Og første gang mannen ikke klarte å holde motet like oppe, og er så trist å se han trist.

så nå skal vi være triste i et par dager, før vi krummer nakken og går inn i nytt fryseforsøk, forhåpentlig allerede i sept. Men man føler seg jo ikke megahøy i hatten når man gråter på stillerom på jobben :sorry:

Det forstår jeg godt! Er nok lurt å kjenne på de følelsene som kommer, før man børster av skuffelsen og går videre! Det er ikke for pyser dette!!

Så utrolig vondt å lese. Sender en kjempeklem til deg :Heartred Dere kommer ovenpå igjen snart. Så fint at dere kan gå rett på fryseforsøk :Heartred

MIslykket forsøk, og absolutt ikke gravid :(
Ååå nei, det var fryktelig trist :( Ta godt vare på dere selv og hverandre nå fremover, og prøv å finne på noe annerledes/hyggelig så du har noe å fokusere på bortsett fra denne tøffe prosessen. Jeg unner dere ikke dette altså :( God klem <3

Så trist. Hvordan har du det? Stor klem fra meg<3
Takk gode du:Heartred Det er ikke så greit om dagen, men det går fremover. Har bestemt oss for å bruke det siste forsøket vårt hos Hausken for å bruke det opp og håpe på flere i fryseren:Heartred Har fått snakket med fertilitetsterapauten hos Hausken, hun ringte til meg på testdato. Godt å få snakket ut om nedturen.

Takk gode du:Heartred Det er ikke så greit om dagen, men det går fremover. Har bestemt oss for å bruke det siste forsøket vårt hos Hausken for å bruke det opp og håpe på flere i fryseren:Heartred Har fått snakket med fertilitetsterapauten hos Hausken, hun ringte til meg på testdato. Godt å få snakket ut om nedturen.

Høres ut som en god ide! Er godt å ha et nytt forsøk å se frem til :-)

Kan jeg spørre hvordan du kommer i kontakt med fertilitetsterapeuten? Jeg trenger nok en runde med henne også hvis mitt forsøk blir negativt. Er vanskelig å ha troen når man bare får negative tester!

Forsøk avbrutt:smiley-angry019

Egguttak i morgen men mannen min er litt sår i halsen så vi tok kontakt og sa fra. Det burde vi IKKE ha gjort... Forsøk avbrutt, de ville ikke høste eggene engang fordi de kunne ikke fryses(!!??)

Han har IKKE feber og IKKE tørrhoste, men jaggu avlyste de ikke hele greia gitt:smiley-angry017
Så nå ligger jeg her, med 17 eggposer som bare skal sprekke av seg selv. Fy f..:BangHead

Egguttak i morgen men mannen min er litt sår i halsen så vi tok kontakt og sa fra. Det burde vi IKKE ha gjort... Forsøk avbrutt, de ville ikke høste eggene engang fordi de kunne ikke fryses(!!??)

Han har IKKE feber og IKKE tørrhoste, men jaggu avlyste de ikke hele greia gitt:smiley-angry017
Så nå ligger jeg her, med 17 eggposer som bare skal sprekke av seg selv. Fy f..:BangHead
Nei fy, så kjipt! Han kunne jo stilt opp med munnbind?!

Dere får legge inn noen aksjer selv da, selv om sjansene er små:rolleyes:

Huff, sender deg en mega klem!:Heartred

Høres ut som en god ide! Er godt å ha et nytt forsøk å se frem til :)

Kan jeg spørre hvordan du kommer i kontakt med fertilitetsterapeuten? Jeg trenger nok en runde med henne også hvis mitt forsøk blir negativt. Er vanskelig å ha troen når man bare får negative tester!
Det er bare å sende henne en sms, mail eller mld over nettet! Søk opp fertilitetshjelpen, Tone Bråten:Heartred Når man kjøper pakke hos Hausken så får vi tilbud om en time med henne. Har hatt 2 nå, gull verdt i tunge tider:notworthy

Mulig innsett i morgen, har måttet utsette det pga. formen min og fare for overstimulering. Er startet på Fragmin, så håper jeg har mindre væske i buken i morgen så de kan sette inn. Hvis ikke blir det totalfrys. Det går bra med alle 7 eggene heldigvis:Heartred

Å fy søren så utrolig irriterende!! Du har jo ingen symptomer vel? Kun han? Så rart at ikke bare du kan komme inn (og da eventuelt med munnbind underveis i hele prosessen). Mannen min måtte sitte i bilen hele tiden uansett pga. koronareglene. Eller er det pga. at de tenker eggene kan ha dårlig kvalitet hvis du har hatt viruset uten at du vet om det? Uansett utrolig nedtur! Føler med deg og sender deg en stor klem:Heartred

Edit: Innser nå at det sikkert var pga hans sæd da sikkert..

Last edited:
Back
Topp