Sender deg en stor klemNegativ test i går. Venter på blødning. Jeg kan settes over på ikke gravid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sender deg en stor klemNegativ test i går. Venter på blødning. Jeg kan settes over på ikke gravid![]()

Det var tristNegativ test i går. Venter på blødning. Jeg kan settes over på ikke gravid![]()
Ja, jeg fikk positiv test første gang 11 dpo. Så steg testene. Reagerte på at det kunne være litt forskjell på styrke alt etter om det var på morgen eller kveld. Men den siste jeg tok var tirsdag denne uken (16 dpo), og det var et sterkt kryss synes jeg. Så i går skulle jeg bare sjekke med ukesindikator. Litt sjokk å få «ikke gravid». Selv om jeg hadde en følelse på at noe ikke stemte...Det var tristFikk du positiv test sist uke? (Eller husker jeg feil)? Stor klem
Det er et tøft løp vi går gjennom , vi er TØFFE! Er i mitt tredje forsøk, og håper jo det går. Og vet andre har prøvd mange fler enn oss, men det er tøft uansett hvilken nummer i rekken vi er i. KlemJa, jeg fikk positiv test første gang 11 dpo. Så steg testene. Reagerte på at det kunne være litt forskjell på styrke alt etter om det var på morgen eller kveld. Men den siste jeg tok var tirsdag denne uken (16 dpo), og det var et sterkt kryss synes jeg. Så i går skulle jeg bare sjekke med ukesindikator. Litt sjokk å få «ikke gravid». Selv om jeg hadde en følelse på at noe ikke stemte...
Så nå venter jeg på at blødning skal starte. Regner med det tar noen dager før det er i gang..
Ja, det kan være ganske tøft til tiderDet er et tøft løp vi går gjennom , vi er TØFFE! Er i mitt tredje forsøk, og håper jo det går. Og vet andre har prøvd mange fler enn oss, men det er tøft uansett hvilken nummer i rekken vi er i. Klem![]()

En lang og god klem til deg, tøft kjør dette her altsåNegativ test i går. Venter på blødning. Jeg kan settes over på ikke gravid![]()
Er veldig trøtt om dagen, men er også forkjølet, så det er vanskelig å vite hva det skyldes. Sist graviditet var det første tegnet mitt, mye trøtthet og nokså umiddelbart. Jeg er 9dpo idag, 4 dager etter innsett. Skal ikke teste enda altså, men bare lurte på hvordan dere andre rugere har det?
Har også litt mensmurringer/mildt vondt i magen iblant.
Koselig at det er litt liv i denne tråden fortsatt. Jeg er bare en dag bak deg, 8 dpo. Masse lykke til! <3Er veldig trøtt om dagen, men er også forkjølet, så det er vanskelig å vite hva det skyldes. Sist graviditet var det første tegnet mitt, mye trøtthet og nokså umiddelbart. Jeg er 9dpo idag, 4 dager etter innsett. Skal ikke teste enda altså, men bare lurte på hvordan dere andre rugere har det?
Er 11dpo, helt blenda i dag. Testet positivt 9dpo ved første ivf ( mistet sent da, men det hadde ikke noe å si på testen). Kjenner ikke noe på graviditet , så tenker at løpet er kjørt for meg dessverre.Er veldig trøtt om dagen, men er også forkjølet, så det er vanskelig å vite hva det skyldes. Sist graviditet var det første tegnet mitt, mye trøtthet og nokså umiddelbart. Jeg er 9dpo idag, 4 dager etter innsett. Skal ikke teste enda altså, men bare lurte på hvordan dere andre rugere har det?
Er 11dpo, helt blenda i dag. Testet positivt 9dpo ved første ivf ( mistet sent da, men det hadde ikke noe å si på testen). Kjenner ikke noe på graviditet , så tenker at løpet er kjørt for meg dessverre.

Ja, man blir jo egentlig småsprø av å tolke, men samtidig går dagene såpass sakte at man allikevel ender opp å studere kroppen- håpløstKoselig at det er litt liv i denne tråden fortsatt. Jeg er bare en dag bak deg, 8 dpo. Masse lykke til! <3
Jeg hadde litt tyngde i korsryggen og murringer, men i dag merker jeg egentlig ingenting. Eller, ømme brystvorter da, men det startet rett etter ovitrelle. Er 9 dager siden ovitrelle.
Har gitt opp å tolke egentlig, vet symptomene er så varierende. Har blitt gravid på 3 ivf-forsøk, og ser liksom ikke et mønster så tidlig. Tar jo lutinus også.
Skal ikke teste enda jeg heller. Har tidligtester, men drøyer. Er forferdelig nervøs og kaotisk i hodet, vil egentlig ikke at testdagen skal komme.
Jeg håper fortsatt for deg jeg og, fremdeles litt tidlig og mye forskjellige hormoner i kroppen når man holder på med IVF som vi gjør. Krysser fingrene!!Er 11dpo, helt blenda i dag. Testet positivt 9dpo ved første ivf ( mistet sent da, men det hadde ikke noe å si på testen). Kjenner ikke noe på graviditet , så tenker at løpet er kjørt for meg dessverre.
Kroppen sier mest fra om overstimulering for tiden, har for eksempel ikke ømme bryster som jeg føler er det vanligste å kjenne på. Men det murrer mye i magen. Neste torsdag, 6+9, er det 7-ukerskontroll og forhåpentligvis er det hjerteslag da
Føler meg skikkelig godt ivaretatt av Hausken, de følger meg veldig opp nå.
Huff, overstimulering høyrest ikkje godt ut! Men godt at du blir nøye fulgt opp. Ta vare på deg sjølv! Eg er 6+0 i dag og skal også på tidleg ultralyd neste torsdag 7+0! Hos Hausken!Titter innom for en liten update herfra
Er 5+6 nå som vi har bikket over til 10.9. Jeg har vært overstimulert i ca to uker nå, men det begynner å gå over. Har tappet væske fire ganger, rundt 2 liter hver gang. De to siste tappingen har de swipet innom livmoren når de først tar ultralyd, og 4+6 fikk jeg se en liten rund væskeansamling som viser at kroppen gjør seg klar til graviditeten, og 5+3 var rundingen blitt noe større og det var noe inni der. For tidlig å si noe om hvordan dette vil gå, men det er spennende å følge med på at det faktisk skjer ting inne der! Skulle gjerne hatt livefeed fra livmoren rett til telefonen 24/7Kroppen sier mest fra om overstimulering for tiden, har for eksempel ikke ømme bryster som jeg føler er det vanligste å kjenne på. Men det murrer mye i magen. Neste torsdag, 6+9, er det 7-ukerskontroll og forhåpentligvis er det hjerteslag da
Masse masse lykke til videre til alle med både positiv og negativ graviditetstest denne måneden![]()
Både gleder og gruer meg til det! Skal du også på kontroll hos Hausken? Kryssar fingrar og tær for spirene våre!! Titter innom for en liten update herfra
Er 5+6 nå som vi har bikket over til 10.9. Jeg har vært overstimulert i ca to uker nå, men det begynner å gå over. Har tappet væske fire ganger, rundt 2 liter hver gang. De to siste tappingen har de swipet innom livmoren når de først tar ultralyd, og 4+6 fikk jeg se en liten rund væskeansamling som viser at kroppen gjør seg klar til graviditeten, og 5+3 var rundingen blitt noe større og det var noe inni der. For tidlig å si noe om hvordan dette vil gå, men det er spennende å følge med på at det faktisk skjer ting inne der! Skulle gjerne hatt livefeed fra livmoren rett til telefonen 24/7Kroppen sier mest fra om overstimulering for tiden, har for eksempel ikke ømme bryster som jeg føler er det vanligste å kjenne på. Men det murrer mye i magen. Neste torsdag, 6+9, er det 7-ukerskontroll og forhåpentligvis er det hjerteslag da
Masse masse lykke til videre til alle med både positiv og negativ graviditetstest denne måneden![]()
Å nei, så kjipt CookieDoughTror nok vi kan sette meg på ikke gravid.

Vi har vært til samtale hos Riksen og får begynne å ringe inn mens i november. Forespeilet oppstart over jul. Men vi funderer på om vi skal gå privat en runde til før det. Jeg er en for utålmodig sjel til at det frister å koke rundt i denne frustrasjonen over at ingenting skjer helt til 2021. Vi har egentlig råd til å holde det gående privat ganske lenge. Spørsmålet er bare om vi skal bruke mye av sparemidlene våre eller om vi skal vente på treigheten i det offentlige.Å nei, så kjipt CookieDoughHvordan ser veien ut videre for dere nå da, og hva orker dere?
![]()