Så fin start på helgen. Lykke tilDa er vårt lille blastohåp på plass i magenså nå er det bare å ha mange kjekke planer for å få tiden til testedato til gå
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin start på helgen. Lykke tilDa er vårt lille blastohåp på plass i magenså nå er det bare å ha mange kjekke planer for å få tiden til testedato til gå
![]()
Da er vårt lille blastohåp på plass i magenså nå er det bare å ha mange kjekke planer for å få tiden til testedato til gå
![]()
Da var jeg på andre kontroll på riksen i dag og var 4 egg som hadde blitt så store at vi nå må ta egguttaket nå på søndag faktisk. Så var bra det klarer å ta det på helgen sånn at jeg ikke blir overstimulert. Så ikveld 22:00 setter Ovitrelle![]()
Da var jeg på andre kontroll på riksen i dag og var 4 egg som hadde blitt så store at vi nå må ta egguttaket nå på søndag faktisk. Så var bra det klarer å ta det på helgen sånn at jeg ikke blir overstimulert. Så ikveld 22:00 setter Ovitrelle![]()
Ååå, så spennende. Håper den er sterkere i morgen. Lykke tilSpent på testen i morgen kveld, 12DPO!
De 2 nederste er tatt i dag tidlig og i kveld. Den blå i går kveld.
Kan det endelig bli vår tur, på det 7. innsettet?![]()
Spent på testen i morgen kveld, 12DPO!
Så braDa kom telefonen, av tre egg som ble tatt ut var alle modne og blitt befruktetSå håper jeg de utvikler seg fint frem til mandag, nervepirrende og på en annen måte så gla for det første døgnet
![]()

God morgen, håper du får gode nyheter i dagHuff, ferdig med uttaket. Fikk ut 11 egg, er kjempe fornøyd med det!!
På vei hjem ble jeg kjempe kvalm og uvel. Begynner å føle meg litt bedre nå
Skal ha innsett på mandag
Da kom telefonen, av tre egg som ble tatt ut var alle modne og blitt befruktetSå håper jeg de utvikler seg fint frem til mandag, nervepirrende og på en annen måte så gla for det første døgnet
![]()
Gikk egguttaket bra forresten? Sånn smertemessig?Det gikk bra, litt smerter men ikke uutholdelige. Har vært greit alle tre gangene , heldigvisSå fantastiske nyheter å få!Gikk egguttaket bra forresten? Sånn smertemessig?
Å... se der. Alt for spennendeSpent på testen i morgen kveld, 12DPO!

Så bra start! Kunne ikke blitt bedre. Nå må bare helgen gå fortDa kom telefonen, av tre egg som ble tatt ut var alle modne og blitt befruktetSå håper jeg de utvikler seg fint frem til mandag, nervepirrende og på en annen måte så gla for det første døgnet
![]()

Oi! Hvor store var folliklene da?
Ikke værst at de tar uttak på helg! Virker som de ikke tar noen sjangser for overstimulering - utrolig bra oppfølgingSa de noe om livmorslimhinnen din?

Da kom telefonen, av tre egg som ble tatt ut var alle modne og blitt befruktetSå håper jeg de utvikler seg fint frem til mandag, nervepirrende og på en annen måte så gla for det første døgnet
![]()