August 2020 ✨

Da var jeg på andre kontroll på riksen i dag og var 4 egg som hadde blitt så store at vi nå må ta egguttaket nå på søndag faktisk. Så var bra det klarer å ta det på helgen sånn at jeg ikke blir overstimulert. Så ikveld 22:00 setter Ovitrelle ☺️

Da var jeg på andre kontroll på riksen i dag og var 4 egg som hadde blitt så store at vi nå må ta egguttaket nå på søndag faktisk. Så var bra det klarer å ta det på helgen sånn at jeg ikke blir overstimulert. Så ikveld 22:00 setter Ovitrelle ☺️

Ikke værst at de tar uttak på helg! Virker som de ikke tar noen sjangser for overstimulering - utrolig bra oppfølging :) Sa de noe om livmorslimhinnen din?

Spent på testen i morgen kveld, 12DPO!

De 2 nederste er tatt i dag tidlig og i kveld. Den blå i går kveld.

Kan det endelig bli vår tur, på det 7. innsettet?:Heartred

Vedlegg

• IMG_20200828_232610.jpg
    IMG_20200828_232610.jpg
    21,1 KB · Visninger: 128
Spent på testen i morgen kveld, 12DPO!

De 2 nederste er tatt i dag tidlig og i kveld. Den blå i går kveld.

Kan det endelig bli vår tur, på det 7. innsettet?:Heartred

Så spennende!! Og spent på dagens test :D

Da kom telefonen, av tre egg som ble tatt ut var alle modne og blitt befruktet❤️Så håper jeg de utvikler seg fint frem til mandag, nervepirrende og på en annen måte så gla for det første døgnet❤️

Da kom telefonen, av tre egg som ble tatt ut var alle modne og blitt befruktet❤️Så håper jeg de utvikler seg fint frem til mandag, nervepirrende og på en annen måte så gla for det første døgnet❤️

Så fantastiske nyheter å få! :Heartred Gikk egguttaket bra forresten? Sånn smertemessig?

Så bra start! Kunne ikke blitt bedre. Nå må bare helgen gå fort :Heartred

Ikke værst at de tar uttak på helg! Virker som de ikke tar noen sjangser for overstimulering - utrolig bra oppfølging :) Sa de noe om livmorslimhinnen din?

Ja veldig glad for at de faktisk gjør det, ble litt overrasket ☺️ Nei hun sa ikke noe om det, men satser på at den så bra ut når hun ikke sa noe om det. Er litt vanskelig når det er første forsøket å vite hva man skal spørre om, glemmer det ☺️

Back
Topp