Lykke tilJeg starter med menopur i dag, så da er kjøret i gang. Grugleder meg, håper det blir bedre resultater denne gangen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilJeg starter med menopur i dag, så da er kjøret i gang. Grugleder meg, håper det blir bedre resultater denne gangen![]()
Kryssar fingrane for oss alle!Flere som begynner å bli utolmodige? Synes sommeren har gått fort, men nå går dagene sakte.. venter mensen i løpet av de neste dageneskal ha fryseforsøk så da får jeg i allefall noen sånn ca datoer å forholde meg til!
Ja, nå gikk plutselig dagene sakte igjen, og tenker igjen en del på ivf. I dag hentet jeg medisinene, så nå er det bare å vente på at det skal bli tid for oppstarts ultralyd og samtale med klinikken
Flere som begynner å bli utolmodige? Synes sommeren har gått fort, men nå går dagene sakte.. venter mensen i løpet av de neste dageneskal ha fryseforsøk så da får jeg i allefall noen sånn ca datoer å forholde meg til!
Samme her. Venter mens i starten av uke 32. Skal også ha fryseforsøk. Blir spennende siden det er mitt førsteFlere som begynner å bli utolmodige? Synes sommeren har gått fort, men nå går dagene sakte.. venter mensen i løpet av de neste dageneskal ha fryseforsøk så da får jeg i allefall noen sånn ca datoer å forholde meg til!
Skal ha dose på 225 denne gangen, spent på virkningen av det..Da kom endelig mensen i dag, så jeg starter stimulering i morgenSkal ha dose på 225 denne gangen, spent på virkningen av det..
Kontroll neste onsdag![]()
Ja, bare gjøre det, tusen takk!Setter deg på stimulerer da, selv om du ikke begynner før i morgen! Lykke til![]()
Er sååå typisk jaVenter å venter på mensen.. så typisk at den er forsinket nå som vi venter på fryseforsøk! Har vanligvis sykluser på 27-29 dager og spotter i dagene før. Nå er jeg på dag 30 nå uten så mye som et tegn på verken spotting eller pms.. Og jeg er ikke gravid, har tatt flere tester! Blæ![]()

Er sååå typisk ja![]()
Hurra!Begynte heldigvis å blø litt rett etter jeg skrev dette innlegget, så da satser jeg på mensen kommer skikkelig i gang i morgen og jeg kan bestille time til UL-kontroll![]()