August 2020 ✨

Då har eg tatt mi første Fostimon-sprøyte og kan flyttast til stimulerer! Lang protokoll denne gongen, så skal ta både Synarela og Fostimon framover. Kjenner både håp og angst, men let’s go!!! Håpar det blir flust av maiblomstrar her i gruppa, eg har eit maibarn frå før av - det anbefaler eg på det sterkaste!! ❤️

:signs003 Kryssar fingrane for oss alle!

Flere som begynner å bli utolmodige? Synes sommeren har gått fort, men nå går dagene sakte.. venter mensen i løpet av de neste dagene :) skal ha fryseforsøk så da får jeg i allefall noen sånn ca datoer å forholde meg til!

Flere som begynner å bli utolmodige? Synes sommeren har gått fort, men nå går dagene sakte.. venter mensen i løpet av de neste dagene :) skal ha fryseforsøk så da får jeg i allefall noen sånn ca datoer å forholde meg til!

Ja, nå gikk plutselig dagene sakte igjen, og tenker igjen en del på ivf. I dag hentet jeg medisinene, så nå er det bare å vente på at det skal bli tid for oppstarts ultralyd og samtale med klinikken

Ja, nå gikk plutselig dagene sakte igjen, og tenker igjen en del på ivf. I dag hentet jeg medisinene, så nå er det bare å vente på at det skal bli tid for oppstarts ultralyd og samtale med klinikken

Gøy å gjøre noe «aktivt» i allefall :) jeg venter bare på mensen så jeg kan få time til kontroll. Bør kanskje ringe apoteket og få de til å bestille inn cyclogest og :)

Eeeenig! Utålmodig! Har murret og murret i magen i det siste, men mensen nektet jo å vise seg. Men i forgårs begynte spottingen, og fortsatte i dag, så satser på den kommer for fullt i morgen :D Håper den dukker opp for deg også snarest!

Samme her. Venter mens i starten av uke 32. Skal også ha fryseforsøk. Blir spennende siden det er mitt første :)

I dag er syklusdag to og jeg begynner på Menopur i kveld. Endelig i gang! :D Får nok vite i morgen når første kontroll er, spent på det.

Da har TR meldt sin ankomst, og har da lagt inn melding til Hausken. Så da er det bare å vente på dato for ultralyd:)

Ny på forumet, men jeg blir gjerne med her‍♀️ Fint å få følge dere som er i samme situasjon.

Micron, 30, forsøk#1, barn#1, Fertilitetssenteret, uttak med planlagt totalfrys da jeg må ha en operasjon før innsett, medisin: gonal-f + fyrmadel og ovitrelle

Hadde første kontroll i går, på dag 7 med stimulering. En del follikler, men varierende str, ny kontroll fredag. Alt dette er helt nytt for meg, så greit med nerver..

Da kom endelig mensen i dag, så jeg starter stimulering i morgen:joyful: Skal ha dose på 225 denne gangen, spent på virkningen av det..
Kontroll neste onsdag:)

Da kom endelig mensen i dag, så jeg starter stimulering i morgen:joyful: Skal ha dose på 225 denne gangen, spent på virkningen av det..
Kontroll neste onsdag:)

Setter deg på stimulerer da, selv om du ikke begynner før i morgen! Lykke til :)

Venter å venter på mensen.. så typisk at den er forsinket nå som vi venter på fryseforsøk! Har vanligvis sykluser på 27-29 dager og spotter i dagene før. Nå er jeg på dag 30 nå uten så mye som et tegn på verken spotting eller pms.. Og jeg er ikke gravid, har tatt flere tester! Blæ :p

Venter å venter på mensen.. så typisk at den er forsinket nå som vi venter på fryseforsøk! Har vanligvis sykluser på 27-29 dager og spotter i dagene før. Nå er jeg på dag 30 nå uten så mye som et tegn på verken spotting eller pms.. Og jeg er ikke gravid, har tatt flere tester! Blæ :p
Er sååå typisk ja:wacky:

Er sååå typisk ja:wacky:

Begynte heldigvis å blø litt rett etter jeg skrev dette innlegget, så da satser jeg på mensen kommer skikkelig i gang i morgen og jeg kan bestille time til UL-kontroll :D

Da har mensen kommet her også, takknemlig for at den kom på tiden :happy: så da blir det å ringe inn i morgen, og få avklart veien videre med fryseforsøk! Spennende tider :D

masse lykke til til alle som er igang, og alle som venter i spenning på oppstart :Heartbigred

Mensen kom idag og jeg har fått UL-kontroll neste fredag :D

Back
Topp