Prøverøret
Glad i forumet
Elonva er en Depo-sprøyte (som settes første dagen og varer 6 dager) ifølge felleskatalogen skal den forbedre eggkvaliteten. Vi er hos Hausken
Det er det ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Elonva er en Depo-sprøyte (som settes første dagen og varer 6 dager) ifølge felleskatalogen skal den forbedre eggkvaliteten. Vi er hos Hausken
Det er det jaHar jo hørt om den når jeg tenker meg om
Så du tar den altså og likevel setter menopur daglig?
Til dere andre som er midt oppi hormoner, kontroller og IVF-forsøk... Er dere sykemeldte eller "lever dere som normalt". Og har dere informert jobben?
Lever som normalt. Prøver selvsagt å få i meg litt mer av sunn mat og litt mindre av andre ting som sies å ikke være så braFlere på jobben vet at vi prøver ja
Sjefen min er veldig hjelpsom og forståelsesfull, heldigvis
![]()
Lever så normalt som mulig opp i det her, men unngår alkohol, prøver å spise sunt og tar vitaminer. Reagerer med mye bivirkninger på stimulering, men gjør mitt beste for å holde ut både hjemme og i full jobb. Har en fastlege som uansett nekter å sykemelde for noe som er prøverørsrelatert. Var på 3 ul kontroller sist uke (sprøytedag 8,10 og 12) der jeg bare sa fra på jobb at jeg hadde legetime. Klarte å få alle tidlig morgen så ble bare under en halvtime forsinket til jobb de dagene. Nå er det ul midt på dag i morgen og mest sannsynlig uttak på onsdag (altså vi må kjøre i over 7 timer på tirsdag). I og med at jeg er blitt ganske dårlig siste dagene av menopur (kvalm, konstant hodepine, mye murring og ømhet i eggstokkene, og veldig sliten) tenker jeg da å ta egenmelding i morgen og tirsdag, også blir jeg jo sykemeldt av klinikken onsdag-fredag.Til dere andre som er midt oppi hormoner, kontroller og IVF-forsøk... Er dere sykemeldte eller "lever dere som normalt". Og har dere informert jobben?
Til dere andre som er midt oppi hormoner, kontroller og IVF-forsøk... Er dere sykemeldte eller "lever dere som normalt". Og har dere informert jobben?
Åååå det hørtes jo helt vidunderlig ut!!!! Sitter det godt på? Merker du noe bivirkninger? Du går kanskje privat da eller?Jeg bruker evadrot plaster som jeg bytter hver 3 dag istedenfor progynova![]()
Ooh ser eg glemte svare på denne.. husker virkelig ikke helt nøyaktig men på min klinikk opererer de med å sette inn fryseegg ca 2,5 uke etter 1 mensdag... denne gangen blir det 2 uker og 4 dager til innsett..Stemmer, hvilken syklusdag satt du inn på? Dårlig stilt spørsmålJeg har liksom ingen aning, så lurer bare på hvor lenge jeg evt må vente i syklusen
På ferskforsøket var alt perfekt to dager før uttak, men på uttaksdagen hadde jeg væske i livmoren.. Så da ble det avbruttMen jeg har troa på fryseforsøk
![]()
Takk for svar, regner med det blir innsett i neste uke.Ooh ser eg glemte svare på denne.. husker virkelig ikke helt nøyaktig men på min klinikk opererer de med å sette inn fryseegg ca 2,5 uke etter 1 mensdag... denne gangen blir det 2 uker og 4 dager til innsett..
Åå æsj så utrolig kjipt at det liksom så så bra ut og plutselig endret seg da!!men nå krysser vi da for innsett og full klaff
jeg vurderer faktisk å spørre ivf klinikken om ikke det kan være sjakktrekk å bare ha en ul fredag førstkommende (før jeg er en uke vekke før innsett) bare for å se at ting er igang og om det ser ut til å forløpe seg greit
![]()
Tusen takkÅåhjeg skjønner godt at skuffelsen er stor, men så er det en gang sånn at man trenger kun det ene egget. Jeg hadde kun ett egg ut de to første rundene og egget ble satt inn også så det er store sjanser for at dette egget deler seg riktig og du får innsett. Jeg fortsetter å krysse fingre for deg Masie ❤❤

Tusen takk
Vi er på vei inn til Porsgrunn nå og skal få satt inn gullegget![]()
Tusen takk
Lykke til i dag!Tusen takk
12 egg ut i dag litt flere enn ønsket, på grensen til overstimulert. Satser på god befruktning og innsett onsdag
Tusen takk
Blir kun oppringt dersom ingen er befruktet, så håper de ikke ringer12 er jo kjempebra
Da kan det jo være det blir til både innsett og frys.
Du blir vel ringt i morgen eller?