Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kun 1 befruktetSupert!! Bra fangst, spennende med fortsettelsen ♡♡
Kun 1 befruktetSupert!! Bra fangst, spennende med fortsettelsen ♡♡
GratulererSlettes ingen dårlig fangst.
![]()
Dagene går fort. Har akkurat nå satt sprøyte nr 5! I morgen starter jeg med Orgalutran i tillegg. Kontroll på onsdag. Er oppblåst i magen. Kjennes ut som jeg er stappmett uten at jeg egentlig har spist så mye. Stikker i eggstokkene innimellom. Men kan fint leve med det altså
Lurer bare på en ting... hvis uttak er på en fredag, når får jeg da vite hvor mange egg som er befruktet...? Samme dag eller på mandag?
Spennende tider
Mange klinikker ringer deg på lørdag fordi de likevel har lab-folk på jobb![]()
Dagene går fort. Har akkurat nå satt sprøyte nr 5! I morgen starter jeg med Orgalutran i tillegg. Kontroll på onsdag. Er oppblåst i magen. Kjennes ut som jeg er stappmett uten at jeg egentlig har spist så mye. Stikker i eggstokkene innimellom. Men kan fint leve med det altså
Lurer bare på en ting... hvis uttak er på en fredag, når får jeg da vite hvor mange egg som er befruktet...? Samme dag eller på mandag?
Da er vi helt likt!
Jeg skal også begynne på Orgalutran i morgen!
(Nå elonva og menopur)
(Jeg har ingen symptomer da, noe som stresser meg litt)
Kontroll på onsdag her også
Dersom jeg skal ha like mange sprøyedager som sist, blir det uttak mandag 22. på meg
Hva med Porsgrunn?
MorroHva er Elonva? Hvilken fertilitetsklinikk bruker du?
![]()
Da er vi helt likt!
(Nå elonva og menopur)
Dersom jeg skal ha like mange sprøyedager som sist, blir det uttak mandag 22. på meg
Ikke stress med symptomene du. Jeg kjente heller ingenting med Menopur sist, men fikk ut 12 egg
Lykke til!
Jeg begynner også på orgalutran i morgen, så vi er helt likt!Da er vi helt likt!
(Nå elonva og menopur)
Jeg begynner også på orgalutran i morgen, så vi er helt likt!
Men jeg skal på kontroll i morgen, før jeg begynner på orgalutranen.. Så er det sikkert ny kontroll igjen på onsdagen tipper jeg..![]()
ÅåhKun 1 befruktethåper det fortsetter å dele seg!!!
Kun 1 befruktethåper det fortsetter å dele seg!!!
Jeg begynner også på orgalutran i morgen, så vi er helt likt!
Men jeg skal på kontroll i morgen, før jeg begynner på orgalutranen.. Så er det sikkert ny kontroll igjen på onsdagen tipper jeg..![]()