Atter et desemberbarn! ♥️

Håper du får tatt deg ein tur på jobb, det er godt for den psykiske helsa i hvert fall! Så bra at du er i betre form, håpar du får nyte ferien med din kjære [emoji173] spg forresten senga han laga, du får helse og sei at han er flink! [emoji122]

Takk for det! Senga ble råbra. Den kommer til å ta seg så bra ut på barnerommet [emoji2] han hilser tilbake!
 
Laga seng faktisk? Så kult da! Bilde ?? Gøy med prosjekt!
 
I dag: 16+5

Var hos jormora i går. Hun er så hyggelig, jeg digger henne! Vi lyttet på hjertet, og alt stod bra til der inne. Jeg fikk også forlenget sykemeldingen til i august. Da tror jeg at jeg skal prøve å jobbe igjen! Og siden SM utsetter ferien min, ser det ut som jeg går på ferie i starten av november [emoji5]
 
16c340c21a7ab70cdbe33df2723f6ce0.jpg


Her er den hjemmesnekra babysenga vår! Skal kunne stilles i høyde med vår seng, og lengre ned når baby skal ligge helt alene. Er fornøyd med fargen jeg valgte [emoji7]
 
I dag: 17+0
OUL: 15 dager

Nå har magen poppet skikkelig, men det har dessverre bekkenløsningen også. Var bryllupsfotograf i går, og det gikk skikkelig hardt ut over ryggen og bekkenet. I går trodde jeg at jeg hadde bekkenløsning, men i dag er jeg helt sikker. Så sykt kjipt...

Jeg har kjøpt en del babyklær denne uken. Bare varme klær til vinterbabyen [emoji7]
98b0867e9c28ce16863d3a30c7415d04.jpg
 
I dag: 17+0
OUL: 15 dager

Nå har magen poppet skikkelig, men det har dessverre bekkenløsningen også. Var bryllupsfotograf i går, og det gikk skikkelig hardt ut over ryggen og bekkenet. I går trodde jeg at jeg hadde bekkenløsning, men i dag er jeg helt sikker. Så sykt kjipt...

Jeg har kjøpt en del babyklær denne uken. Bare varme klær til vinterbabyen [emoji7]
98b0867e9c28ce16863d3a30c7415d04.jpg
Fine dressen! Er det i ull ? Hvor har du kjøpt den ? DU må virkelig passe på deg selv, det er ikke noen spøk å slite med helsa!
 
Fine dressen! Er det i ull ? Hvor har du kjøpt den ? DU må virkelig passe på deg selv, det er ikke noen spøk å slite med helsa!

Dressen er helt nydelig! Var på salg på Cubus til 100 kr. Er nok i fleece. Håper å få noen ulldresser i gave, for de er så dyre [emoji857]

Ja, jeg er klar over det. Er jo sykemeldt 100%, men ikke fra mitt eget firma. Har tre bryllup i august som jeg bare må klare, for det er snakk om å gi tilbake 15.000 kr i depositum til kundene mine, eller få 15.000 kr til i lønn!
 
Dressen er helt nydelig! Var på salg på Cubus til 100 kr. Er nok i fleece. Håper å få noen ulldresser i gave, for de er så dyre [emoji857]

Ja, jeg er klar over det. Er jo sykemeldt 100%, men ikke fra mitt eget firma. Har tre bryllup i august som jeg bare må klare, for det er snakk om å gi tilbake 15.000 kr i depositum til kundene mine, eller få 15.000 kr til i lønn!
Ta vare på deg selv innimellom slagene da ihvertfall! Sikkert lurt med sykemelding til august ja :smug:
 
I dag: 18+1
OUL: 7 dager

Jeg har blitt vant til å ha bekkenløsning nå, og det hjelper på humøret. Jeg har innsett at det ikke er noe jeg kan gjøre med det, så nå har jeg begynt å strikke og å ta det med ro. Bilen har tatt oss til hytta i Alvdal nå, og her blir vi til yr.no sier at det er godt vær andre plasser. [emoji5]
 
I dag: 18+1
OUL: 7 dager

Jeg har blitt vant til å ha bekkenløsning nå, og det hjelper på humøret. Jeg har innsett at det ikke er noe jeg kan gjøre med det, så nå har jeg begynt å strikke og å ta det med ro. Bilen har tatt oss til hytta i Alvdal nå, og her blir vi til yr.no sier at det er godt vær andre plasser. [emoji5]
God ferie! Her reiste me til Sørlandet i håp om fint vær, er no opplett og sol, men fortsatt noko kaldt [emoji23] prøver oss litt østover etterpå [emoji106]
 
God ferie! Her reiste me til Sørlandet i håp om fint vær, er no opplett og sol, men fortsatt noko kaldt [emoji23] prøver oss litt østover etterpå [emoji106]

God ferie til dokker også! Vi får håpe sommeren slår ordentlig til snart [emoji5]
 
I dag: 20+5
UL: 16 dager
Jordmor: 22 dager

Vi har hatt ferie, og det har vært deilig. Den ordinære ultralyden gikk fint, og vi fikk vite at vi får en gutt slik TUL kunne antyde, med ny termin 23. desember [emoji173]️ morkaka lå fremme og langt ned, så nå blir det litt mer oppfølging fra sykehuset. Hvis den ikke flytter seg så må vi ta keisersnitt. Fint går det nok uansett [emoji4] Har de siste ukene begynt å kjenne spark, og de siste dagene har det vært hver dag [emoji76] nå er vi over halvveis, og gleder oss så til jul!
 
I dag: 20+5
UL: 16 dager
Jordmor: 22 dager

Vi har hatt ferie, og det har vært deilig. Den ordinære ultralyden gikk fint, og vi fikk vite at vi får en gutt slik TUL kunne antyde, med ny termin 23. desember [emoji173]️ morkaka lå fremme og langt ned, så nå blir det litt mer oppfølging fra sykehuset. Hvis den ikke flytter seg så må vi ta keisersnitt. Fint går det nok uansett [emoji4] Har de siste ukene begynt å kjenne spark, og de siste dagene har det vært hver dag [emoji76] nå er vi over halvveis, og gleder oss så til jul!
Så spennande med ein liten gut, det blir ein super julegåve [emoji7] gler meg til å kjenne bevegelser, det er koselig [emoji173]
 
Gøy med gutt da;greit å få det bekreftet på OUL ;) gratulerer! Håper morkaken ordner seg selv :bored:
 
Gøy med gutt da;greit å få det bekreftet på OUL ;) gratulerer! Håper morkaken ordner seg selv :bored:

Tusen takk! Håper også det [emoji1419] men det blir jo fint å få se lillegutt på ul litt oftere siden de må sjekke det opp! [emoji16]
 
I dag: 21+6
Ul: 8 dager
Jordmor: 14 dager

I dag skal jeg til legen for å prøve å få til svangerskapspenger i stedet for å være sykemeldt. Og på torsdag skal jeg prøve meg på jobb. Skal prøve å jobbe to dager i uken fremover. Håper det går bra!

I forrige uke meldte vi oss inn på treningssenter. Jeg har ikke vært i aktivitet siden juni, og jeg tør ikke gå lange turer hvis jeg plutselig får vondt. Men på senteret kan jeg gå så lenge jeg klarer, og jeg får trent litt andre deler av kroppen! Trenger ikke være slappfisk selv om jeg er gravid [emoji1422]
 
I dag: 23+0
UL: i dag!
Jordmor: 6 dager

I dag skal jeg på ultralyd på sykehuset. Fikk innkallelse etter OUL, og er litt usikker på hvorfor jeg skal inn. Jeg er ikke nervøs, men lurer såklart. Når jeg ringte dem for å spørre, så sa de at det sikkert var ekstra oppfølging, så vi får satse på det!

Det gikk ikke fint på jobb forrige torsdag, så det blir nok ikke mer jobbing utover høsten. Fikk så vondt i ryggen og ble så sliten!

I går gikk jeg min andre tur siden bekkenløsninga slo inn. Det gikk overraskende fint! Jeg har også begynt å gå hos manuellterapaut, og håper det vil hjelpe meg utover høsten [emoji5]
 
Det viste seg at vi var innkalt ved en feiltakelse, og at jeg ikke skulle inn før i oktober. Men hun tok en titt likevel, og nå er ikke morkaka i veien i det hele tatt! Hurra!
 
Back
Topp