Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har blitt flytta til 8 uker og januarbaby, men kjem nok til å holde litt følge her likevel [emoji4] spennande med OUL!
Sååå gøy! Nyt det!! Gutt er jo supert det! Betryggende å se nesebenet vil jeg tro!
Var på tidlig ultralyd i dag! Så en frisk liten bebis. Legen målte på hodet at jeg var 12+1, med termin 26. desember. Det stemmer ikke i forhold til eggløsning og samleie, så vi har nok bare en liten bebis. Vi kunne derimot se kjønnet. Han trodde det var en gutt, men han sa at det vi så likegodt kunne være et jentekjønn som kom til å trekke seg tilbake. Jeg tror det blir gutt, jeg alt så bra ut, og alle organer var ferdig utviklet! Han sa det var liten sannsynlighet for kromosonfeil også, siden han kunne se nesebeinet så klart [emoji16][emoji1417]
Sååå gøy! Nyt det!! Gutt er jo supert det! Betryggende å se nesebenet vil jeg tro!
Håper fysio kan hjelpe deg litt, ikke bra med mye smerter! Sååå glad for at jeg ikke er alene, jeg har også shoppet (!) Det er jo så koselig har du noen følelse på hva det blir ?I dag: 14+1
OUL: 35 dager
I helga var vi i Tromsø, og mannen sprang maraton! Han var såååå flink! Jeg våknet med ryggsmerter på lørdag, som varte hele dagen. Jeg spiste en del paracet for å overleve, og kjøpte meg et varmebelte. Var helt desperat på at det skulle gå over. I går når jeg våknet var det borte, men det kom igjen på kvelden. I dag har jeg ikke kjent noe.
Har likevel begynt å gå til fysioterapaut for å få bedre og sterke holdning! Hadde første time i dag, hvor han kartla hvor jeg hadde vondt. Har ny time i morgen som jeg håper blir mer behandling!
Er 50% sykemeldt, og føler ikke jeg har noe energi til overs. Jeg skulle så ønske vi kunne spole til desember. Jeg er så spent, og så klar! Må begrense shoppingen litt... har kjøpt litt vel mye til lille [emoji23] barnevogn, stellebord, tøybleier, et par bodyer, og en del som kommer i posten fremover.
Håper fysio kan hjelpe deg litt, ikke bra med mye smerter! Sååå glad for at jeg ikke er alene, jeg har også shoppet (!) Det er jo så koselig har du noen følelse på hva det blir ?
Herregud jeg er greit lost alså!!Det blir nok en gutt, hvis du ser lengre opp på ul-bildene! [emoji16] ja, det er sååå gøy å shoppe!
Herregud jeg er greit lost alså!!
Kos deg på konsert og ta vare på deg selvI dag: 15+0
OUL: 29 dager
Denne uken har jeg blitt 100% sykemeldt, og har hatt ekstremt vondt i hofte og rygg. Fysioterapauten var jeg hos i 3 timer, før jeg ga opp - han ga meg ingenting. Skal se om jeg får tak i en manuelltereapaut slik legen foreslo.
Ellers pusser vi opp i kjelleren. Vi skal få to nye soverom og nytt bad med badekar! Gleder meg til å kunne slappe av der. Mannen har begynt å bygge barneseng, og jeg har kjøpt maling som jeg kan bruke, slik at jeg kan hjelpe til litt.
I dag skal jeg med en venninne på konsert! Gleder meg!