Atter et desemberbarn! ♥️

Har fått innkalling til OUL 24. juli! 46 dager igjen [emoji41]
 
Har blitt flytta til 8 uker og januarbaby, men kjem nok til å holde litt følge her likevel [emoji4] spennande med OUL!
 
Har blitt flytta til 8 uker og januarbaby, men kjem nok til å holde litt følge her likevel [emoji4] spennande med OUL!

Åja! Håper du holder kontakt [emoji16] hvis du lager dagbok må gjerne slenge inn en link her!
 
I dag: 13+0
TUL: i morgen
OUL: 43 dager

Nyter denne tiden så! Jeg er i god form, og alt er fint. Fikk to bodyer jeg hadde bestilt i går. De er helt nydelige! Gleder oss til TUL i morgen.
 
Lykke til på tul imorgen! Gleder meg til oppdatering! ;)
 
b8a8adb8e952e876a6e52961435143b0.jpg


c52fc79541b2001dd87790c16a154dd6.jpg


Var på tidlig ultralyd i dag! Så en frisk liten bebis. Legen målte på hodet at jeg var 12+1, med termin 26. desember. Det stemmer ikke i forhold til eggløsning og samleie, så vi har nok bare en liten bebis. Vi kunne derimot se kjønnet. Han trodde det var en gutt, men han sa at det vi så likegodt kunne være et jentekjønn som kom til å trekke seg tilbake. Jeg tror det blir gutt, jeg :) alt så bra ut, og alle organer var ferdig utviklet! Han sa det var liten sannsynlighet for kromosonfeil også, siden han kunne se nesebeinet så klart [emoji16][emoji1417]
 
b8a8adb8e952e876a6e52961435143b0.jpg


c52fc79541b2001dd87790c16a154dd6.jpg


Var på tidlig ultralyd i dag! Så en frisk liten bebis. Legen målte på hodet at jeg var 12+1, med termin 26. desember. Det stemmer ikke i forhold til eggløsning og samleie, så vi har nok bare en liten bebis. Vi kunne derimot se kjønnet. Han trodde det var en gutt, men han sa at det vi så likegodt kunne være et jentekjønn som kom til å trekke seg tilbake. Jeg tror det blir gutt, jeg :) alt så bra ut, og alle organer var ferdig utviklet! Han sa det var liten sannsynlighet for kromosonfeil også, siden han kunne se nesebeinet så klart [emoji16][emoji1417]
Sååå gøy! Nyt det!! Gutt er jo supert det! Betryggende å se nesebenet vil jeg tro!;):nicethread
 
I dag: 13+4
OUL: 39 dager

I går brukte jeg masse penger på treningsklær, og jeg kom meg på min første treningstur siden april. Det var så godt!

Jeg jogget mye i mars og april, men måtte slutte når det begynte å gjøre vondt i livmoren (og magen) når jeg hoppet. Men tightsen holdt alt på plass, og jeg fikk meg en ordentlig økt. Hurra! Målet er å trene meg til mer overskudd, for det har ikke vært mye av det i det siste.
 
I dag: 14+1
OUL: 35 dager

I helga var vi i Tromsø, og mannen sprang maraton! Han var såååå flink! Jeg våknet med ryggsmerter på lørdag, som varte hele dagen. Jeg spiste en del paracet for å overleve, og kjøpte meg et varmebelte. Var helt desperat på at det skulle gå over. I går når jeg våknet var det borte, men det kom igjen på kvelden. I dag har jeg ikke kjent noe.

Har likevel begynt å gå til fysioterapaut for å få bedre og sterke holdning! Hadde første time i dag, hvor han kartla hvor jeg hadde vondt. Har ny time i morgen som jeg håper blir mer behandling!

Er 50% sykemeldt, og føler ikke jeg har noe energi til overs. Jeg skulle så ønske vi kunne spole til desember. Jeg er så spent, og så klar! Må begrense shoppingen litt... har kjøpt litt vel mye til lille [emoji23] barnevogn, stellebord, tøybleier, et par bodyer, og en del som kommer i posten fremover.
 
I dag: 14+1
OUL: 35 dager

I helga var vi i Tromsø, og mannen sprang maraton! Han var såååå flink! Jeg våknet med ryggsmerter på lørdag, som varte hele dagen. Jeg spiste en del paracet for å overleve, og kjøpte meg et varmebelte. Var helt desperat på at det skulle gå over. I går når jeg våknet var det borte, men det kom igjen på kvelden. I dag har jeg ikke kjent noe.

Har likevel begynt å gå til fysioterapaut for å få bedre og sterke holdning! Hadde første time i dag, hvor han kartla hvor jeg hadde vondt. Har ny time i morgen som jeg håper blir mer behandling!

Er 50% sykemeldt, og føler ikke jeg har noe energi til overs. Jeg skulle så ønske vi kunne spole til desember. Jeg er så spent, og så klar! Må begrense shoppingen litt... har kjøpt litt vel mye til lille [emoji23] barnevogn, stellebord, tøybleier, et par bodyer, og en del som kommer i posten fremover.
Håper fysio kan hjelpe deg litt, ikke bra med mye smerter! Sååå glad for at jeg ikke er alene, jeg har også shoppet (!) Det er jo så koselig :happy: har du noen følelse på hva det blir ?
 
Håper fysio kan hjelpe deg litt, ikke bra med mye smerter! Sååå glad for at jeg ikke er alene, jeg har også shoppet (!) Det er jo så koselig :happy: har du noen følelse på hva det blir ?

Det blir nok en gutt, hvis du ser lengre opp på ul-bildene! [emoji16] ja, det er sååå gøy å shoppe!
 
No har eg laga meg dagbok i januarforumet [emoji23] så får me sjå kor oppdatert den kjem til å vera [emoji23]
 
I dag: 15+0
OUL: 29 dager

Denne uken har jeg blitt 100% sykemeldt, og har hatt ekstremt vondt i hofte og rygg. Fysioterapauten var jeg hos i 3 timer, før jeg ga opp - han ga meg ingenting. Skal se om jeg får tak i en manuelltereapaut slik legen foreslo.

Ellers pusser vi opp i kjelleren. Vi skal få to nye soverom og nytt bad med badekar! Gleder meg til å kunne slappe av der. Mannen har begynt å bygge barneseng, og jeg har kjøpt maling som jeg kan bruke, slik at jeg kan hjelpe til litt.

I dag skal jeg med en venninne på konsert! Gleder meg!
 
I dag: 15+0
OUL: 29 dager

Denne uken har jeg blitt 100% sykemeldt, og har hatt ekstremt vondt i hofte og rygg. Fysioterapauten var jeg hos i 3 timer, før jeg ga opp - han ga meg ingenting. Skal se om jeg får tak i en manuelltereapaut slik legen foreslo.

Ellers pusser vi opp i kjelleren. Vi skal få to nye soverom og nytt bad med badekar! Gleder meg til å kunne slappe av der. Mannen har begynt å bygge barneseng, og jeg har kjøpt maling som jeg kan bruke, slik at jeg kan hjelpe til litt.

I dag skal jeg med en venninne på konsert! Gleder meg!
Kos deg på konsert og ta vare på deg selv :rolleyes:
 
I dag: 16+0
OUL: 22 dager

Det har vært godt for hofte og rygg å være sykemeldt. Denne uken har vært bra. Forrige lørdag hadde jeg så vondt at jeg tydde til litt alternativ behandling -> Vakuumbehandling! Og det hjalp fra første stund, til tross for at det gjør litt vondt. Ellers har jeg fått litt ting gjort hjemme som har ventet på meg. Sommerkoften er ferdig sydd, barnesengen har bare ett strøk med maling igjen, og jeg har fått gjort litt vanlige ting som å lage mat og sånt.

Jeg har et enormt hog etter søtsaker, og jeg gir etter i helgene. I ukedagene går det fint, da spiser jeg bare tyggis eller frukt! Sykemeldingen går ut på torsdag, og fredag går jeg på ferie. Så det kan hende jeg får en arbeidsdag på fredag, med mindre jeg blir verre i hoftene. Time will show!
 
Håper du får tatt deg ein tur på jobb, det er godt for den psykiske helsa i hvert fall! Så bra at du er i betre form, håpar du får nyte ferien med din kjære [emoji173] spg forresten senga han laga, du får helse og sei at han er flink! [emoji122]
 
Back
Topp