Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ultralydklinikken.dkHvor skal du ta nipt? Og hvilke type?
Lurer på å ta utvidet (panorama?), men er litt usikker. Får nipt på sykehuset.

Takk for svarUltralydklinikken.dkjeg får jo ikke offentlig, så da gikk jeg likesågodt for en utenlandsk så får man testa for et par ting ekstra som er ulovlig i Norge. Også skal vi få vite kjønn
Gikk for panorama utvidet, men var ganske usikker på om jeg bare skulle ta panorama basic. Samboer ønsker den utvidet typen da. Er jo veeeldig skjeldne de ekstra tingene de tester etterble ca 8000 norske kroner
Spent på om de ringer når resultatene kommer og om jeg må tyde dansk
Men en stor fordel på å gjøre det via Danmark eller Sverige er vel at man kan ta panorama fra 9+0? Det tror jeg ikke det offentlige gjør eller? Er jo en stor fordel å kunne få svar tidlig. Men samtidig, 8000 kr...![]()

Det føles så utrolig rart å vite det allerede!
Deilig å vite at bebis med all sannsynlighet er frisk! Jeg er 35 så jeg vil få nipt, men om det er veldig lang ventetid så tror jeg privat er veien å gå for oss også. Vi får se. Jeg må bli gravid først 
Spennende med OTUL på onsdag
vi er så usikre om vi vil fortelle kjønn når vi forteller nyheten om graviditeten eller om vi skal holde det for oss selv en stund. Men så har vi allerede begynt å si "han" når vi snakker om baby, så det kan bli vanskelig å holde skjult lenge
Baby vil skape nye titler til fire besteforeldre, to tanter og to onkler!
husker jeg tenkte på venterommet "dette kan bli den beste eller verste dagen i mitt liv"
utrolig aktiv. Det var hopping og snurring og veiving med armer og ben! Tror legen ble litt utålmodig, for det var tydelig at hun slet litt med å få fine bilder
Vi tok på et tidspunkt 5 min pause, og etter den var han betydelig roligere. Med da med ryggen til 
Vi får se da, venter på oul som skal være om ca 6 uker.
vi gleder oss stort til å fortelle familie og venner
Whatever

Alle ble kjempeglade og overrasket! Hele min familie satt rundt bordet og spiste vafler og snakka om babyen i to timer. Ble så rørt over at alle var så engasjert. Mamma trakk med en gang frem strikkebøker og viste meg det hun ønska å strikke 

er jo ikke akkurat noe stress, hehe!

neida, men ca 5-6 kg fra startvekt. Litt mer enn jeg så for meg menmen...
fikk både settet og dressen for kun 200 pluss frakt! Størrelse 0-3 måneder
fikk skikkelig vondt i hoftene på nettene! Vanlig pute mellom knær hjalp noe, men ikke i nærheten av min kjære bbhugme!
Men det går jo ikke 
). Bilstolen kom med for de hadde noe tilbud på gang, også kjøpte vi isofixbasen i tillegg da. Men de hadde ikke noe på lager så det er bestilt inn. Gleder meg
Gikk for Britax smile 5z i mørkeblå
ganske dyrt, men den skal vare til alle unga!
så det gleder jeg meg til også!
håper at det ikke blir 9 nye kg i 3 trimester... Det blir tungt! Magen vokser masse for tiden og jeg ser forskjell fra uke til uke. Nå ser jeg nok gravid ut til at jeg tror fremmede faktisk antar at jeg er gravid.
har bare en eneste bh som passer meg akkurat nå og den har spiler som jeg begynner å bli gal av. Så håper den nye blir ok.
i natt våknet jeg og måtte på do, og når jeg la meg i gjen var det helt ekstrem sparking i magen. Skikkelig hyper gutt! Var på ultralyd i forgårs og han vokser fint. Pittelitt over gjennomsnittet stor i følge målingene. Han ligger for øyeblikket med hodet ned
magen er fin og rund men ikke i veien eller tung enda. Føler disse ukene er de beste i graviditeten så langt egentlig
Jeg bare tenker hele tiden på når han skal løftes opp til meg og jeg kan susse han på hodet og si hei for første gang