Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har to jober, og den ene jobben fikk vite det ganske tidlig, da jeg fikk tilbud om 1 års vikariat fra og med 15 oktober. Hadde da ikke samvittighet til å si ja uten å fortelle at jeg selv går ut i permisjob i midten av november. Mista tilbudet, noe som er kjedelig, men samvittighten og magefølelsen sier at jeg gjorde det riktigeden andre jobben vet det ikke enda, (er 12 +6 idag), og regner med å si det iløpet av neste uke
![]()
Grunnet ivf har arbeidsgiver vist d siden oppstart av hormoner..![]()
Hehe, samme herOg ikke bare arbeidsgiver, kollegaene mine også - liten bedrift på begge jobbene mine. Har vært veldig heldig og har fantastiske sjefer og kollegaer, føler meg veldig godt ivaretatt på alle fronter.
Dette høres ikke ok ut...Jeg har to jober, og den ene jobben fikk vite det ganske tidlig, da jeg fikk tilbud om 1 års vikariat fra og med 15 oktober. Hadde da ikke samvittighet til å si ja uten å fortelle at jeg selv går ut i permisjob i midten av november. Mista tilbudet, noe som er kjedelig, men samvittighten og magefølelsen sier at jeg gjorde det riktigeden andre jobben vet det ikke enda, (er 12 +6 idag), og regner med å si det iløpet av neste uke
![]()
Jeg har to jober, og den ene jobben fikk vite det ganske tidlig, da jeg fikk tilbud om 1 års vikariat fra og med 15 oktober. Hadde da ikke samvittighet til å si ja uten å fortelle at jeg selv går ut i permisjob i midten av november. Mista tilbudet, noe som er kjedelig, men samvittighten og magefølelsen sier at jeg gjorde det riktigeden andre jobben vet det ikke enda, (er 12 +6 idag), og regner med å si det iløpet av neste uke
![]()
Jeg har egentlig ikke tent over at det er så feil? Jeg får tilbud om en stilling som varer 1 år, er ærlig å sier jeg er gravid og bare kan jobbe en måned før jeg selv må ut i permisjon, har jeg blirt lurt trill rundt nå? :/ nå ble jeg litt stressa og lei meg ..
Jeg har egentlig ikke tent over at det er så feil? Jeg får tilbud om en stilling som varer 1 år, er ærlig å sier jeg er gravid og bare kan jobbe en måned før jeg selv må ut i permisjon, har jeg blirt lurt trill rundt nå? :/ nå ble jeg litt stressa og lei meg ..