Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi da blei d daybed på meg og
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
På Netthandelen den og?Tosta ummetuksesta vielä... Mullakin se on vaivannut alkuraskaudesta enemmän, pari viikkoa sitten on vähän helpottanut. Luin jostain että suolen toiminta hidastuu raskauden aika jopa puolet normaalia hitaammaksi. Tämä siitä syystä että ravinnosta imetään mahdollisimman tarkkaan kaikki ravinteet sekä äidille että vauvalle. Eli tämä on ihan luonnon järjestämä juttu. Sen takia en itse halunnutkaan puuttua asiaan millään poppakonsteilla, ainut mihin kiinnitin huomiota oli juomani nesteen määrä. Kun jatkuvasti saa ravata vessassa juominen saattaa vähä senkin takia jäädä liian vähälle. Olen myös pähkäillyt onko liian vähäinen nesteen nauttiminen ainut syy pohjekrampeille vai liittyykö niihin jotain muutakin (voi kun tätä muistaisi kysyä neuvolassa).
rv 18+3 LA 13.8.
Hvor mye betalte du ?
På Netthandelen den og?
På netthandelen ja. Fikk den for1500Oi skitt, det var til mamiii ja
Sweet!!På netthandelen ja. Fikk den for1500
Har sikla på sånn leeenge men visste ikke at dem hadde det på netthandelen, så tusen takk for tips ♥Sweet!!
På netthandelen ja. Fikk den for1500
Jupp. Love itOiii!!! Billig !!!
Jeg å slamrer litt ekstraJeg hadde tatt det og så hadde jeg slamra litt ekstra med kjøkkenskapene da kommer han som regel fort og tar over
Så heldig du erPå netthandelen ja. Fikk den for1500
Sånn kan skje her også! ! Og det er veldig irriterende. ..!!Vis vedlegget 20568
Dette kom jeg ned til i dag. Jeg gikk opp med snuppa litt over 20 i gårkveld og mannen skulle rydde etter tacoen. Oppvaskmaskina er tom og rett under, er det mulig.
Ååå....elsker den! Kjøpte sånn i fjorHelt greit sted å ligge og sløve Vis vedlegget 20611
Nydelig! Gratulerer med dagen, håper den ble finEn sliten dåpsgutt!