April jentenes bilder tråd:D

Luna holder flaska si selv :-)1372525236552.jpg

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Dåpskaken klar til imorgen. Skikkelig homemade-style. Men nå er jeg så lei (!!) at jeg ikke bryr meg! Sa jeg at jeg er lei? :p

Vedlegg

• 1372534502259.jpg
    1372534502259.jpg
    94,5 KB · Visninger: 92
  • 1372534516416.jpg
    1372534516416.jpg
    76,1 KB · Visninger: 95
Dåpskaken klar til imorgen. Skikkelig homemade-style. Men nå er jeg så lei (!!) at jeg ikke bryr meg! Sa jeg at jeg er lei? :p
Det var ikke mye "homemade-style" nei! Kjempefin!!

Den var UTROLIG fin!!!!!!!!! :) du er steingod!!!!:)

Åh herremin så nydelig!!!!! Hva var "homemade-style" med denne??? Bedre enn kakene som er på konditori her asså!!!

Den var kjempe fin:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Dere er så gode alle sammen :D Det er dessverre en del skavanker som ikke vises så godt på bildene, men det får gå :)

Dere er så gode alle sammen :D Det er dessverre en del skavanker som ikke vises så godt på bildene, men det får gå :)
tror heeeelt ærlig ingen kommer til å tenke over det altså!! :-)

Vis vedlegget 20568
Dette kom jeg ned til i dag. Jeg gikk opp med snuppa litt over 20 i gårkveld og mannen skulle rydde etter tacoen. Oppvaskmaskina er tom og rett under, er det mulig.
sånn er det her og.....! *sukk* jeg gjør den klassiske feilen at jeg oppvarter altfor mye i begynnelsen av forholdet, istedenfor å slå hardt mot hardt fra første stund.. Hehe.:-)

Back
Topp