Jeg bestiller jeg også *elsk*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bestiller jeg også *elsk*
De er kjempefine. Og myke. Og veldig greit man kan ha navn på så håper jeg bare gutta boys blit glad i de )Jeg bestiller jeg også *elsk*
Det var det da...De er kjempefine. Og myke. Og veldig greit man kan ha navn på så håper jeg bare gutta boys blit glad i de )
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Fine jentene dine!!♡Bryllupsglimt Vis vedlegget 20520Vis vedlegget 20521
Det var ikke mye "homemade-style" nei! Kjempefin!!Dåpskaken klar til imorgen. Skikkelig homemade-style. Men nå er jeg så lei (!!) at jeg ikke bryr meg! Sa jeg at jeg er lei?
Den var UTROLIG fin!!!!!!!!! du er steingod!!!!Dåpskaken klar til imorgen. Skikkelig homemade-style. Men nå er jeg så lei (!!) at jeg ikke bryr meg! Sa jeg at jeg er lei?
Wow! Den var fantastisk flott! Så flink du er!Dåpskaken klar til imorgen. Skikkelig homemade-style. Men nå er jeg så lei (!!) at jeg ikke bryr meg! Sa jeg at jeg er lei?
Åh herremin så nydelig!!!!! Hva var "homemade-style" med denne??? Bedre enn kakene som er på konditori her asså!!!Dåpskaken klar til imorgen. Skikkelig homemade-style. Men nå er jeg så lei (!!) at jeg ikke bryr meg! Sa jeg at jeg er lei?
Den var kjempe finDåpskaken klar til imorgen. Skikkelig homemade-style. Men nå er jeg så lei (!!) at jeg ikke bryr meg! Sa jeg at jeg er lei?
tror heeeelt ærlig ingen kommer til å tenke over det altså!!Dere er så gode alle sammen Det er dessverre en del skavanker som ikke vises så godt på bildene, men det får gå
sånn er det her og.....! *sukk* jeg gjør den klassiske feilen at jeg oppvarter altfor mye i begynnelsen av forholdet, istedenfor å slå hardt mot hardt fra første stund.. Hehe.Vis vedlegget 20568
Dette kom jeg ned til i dag. Jeg gikk opp med snuppa litt over 20 i gårkveld og mannen skulle rydde etter tacoen. Oppvaskmaskina er tom og rett under, er det mulig.
Jeg hadde klikka!!!!Vis vedlegget 20568
Dette kom jeg ned til i dag. Jeg gikk opp med snuppa litt over 20 i gårkveld og mannen skulle rydde etter tacoen. Oppvaskmaskina er tom og rett under, er det mulig.
Rålekker!!! Gratulerer med dagen i dag!!Dåpskaken klar til imorgen. Skikkelig homemade-style. Men nå er jeg så lei (!!) at jeg ikke bryr meg! Sa jeg at jeg er lei?
Dåpskaken klar til imorgen. Skikkelig homemade-style. Men nå er jeg så lei (!!) at jeg ikke bryr meg! Sa jeg at jeg er lei?