Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignererUtrooolig fin!! Gratulerer med dåpsdagen til Emil
da hadde jeg gått å lagt meg igjen og ikke stått opp igjen før det var strøkentVis vedlegget 20568
Dette kom jeg ned til i dag. Jeg gikk opp med snuppa litt over 20 i gårkveld og mannen skulle rydde etter tacoen. Oppvaskmaskina er tom og rett under, er det mulig.
Det så veldig kjent ut.. Kan jeg spørre hvordan spisebordet så ut og? Her er det veldig typisk at rydding etter middag består i å putte mye på kjøkkenet, mens underlag, bøss, vannkanne o.l står igjen på bordet. Ergo er det ikke ryddet ordentlig noen av stedene..Vis vedlegget 20568
Dette kom jeg ned til i dag. Jeg gikk opp med snuppa litt over 20 i gårkveld og mannen skulle rydde etter tacoen. Oppvaskmaskina er tom og rett under, er det mulig.
For å si det slik, han skal få høre det.Jeg hadde klikka!!!!
På stua var glasset hans, en fantaboks og ei skjei.Det så veldig kjent ut.. Kan jeg spørre hvordan spisebordet så ut og? Her er det veldig typisk at rydding etter middag består i å putte mye på kjøkkenet, mens underlag, bøss, vannkanne o.l står igjen på bordet. Ergo er det ikke ryddet ordentlig noen av stedene..
Hadde blittlitt sur da,men jeg hadde ikke tatt det...Vis vedlegget 20568
Jeg hadde tatt det og så hadde jeg slamra litt ekstra med kjøkkenskapene da kommer han som regel fort og tar overHadde blittlitt sur da,men jeg hadde ikke tatt det...
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Kjetil lurer på om det er en Prestige? Jeg vil haaaaaaa!!!Helt greit sted å ligge og sløve Vis vedlegget 20611
NetthandelenKjetil lurer på om det er en Prestige? Jeg vil haaaaaaa!!!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Helt greit sted å ligge og sløve Vis vedlegget 20611
Sniker litt. Trykk på ctrl og opp-pilenVis vedlegget 20248swriøst, pcen har klikka!! Hva skjer med at bildet plutselug må leses på høykant?!!? Noen som vet hvordan jeg kan få dennormal igjen??
Genialt. Mye måtte du ut med? Vurderer å by sjølNetthandelen
Å du, ikke vi som handla derfra. vi handla fra en anna dude som hadde handla der og nå var veldig forlein for pengerGenialt. Mye måtte du ut med? Vurderer å by sjøl
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Men tror han hadde gitt 2 for denÅ du, ikke vi som handla derfra. vi handla fra en anna dude som hadde handla der og nå var veldig forlein for penger
OkMen tror han hadde gitt 2 for den