April jentenes bilder tråd:D

Vis vedlegget 20568
Dette kom jeg ned til i dag. Jeg gikk opp med snuppa litt over 20 i gårkveld og mannen skulle rydde etter tacoen. Oppvaskmaskina er tom og rett under, er det mulig.
:mad: da hadde jeg gått å lagt meg igjen og ikke stått opp igjen før det var strøkent :P

Vis vedlegget 20568
Dette kom jeg ned til i dag. Jeg gikk opp med snuppa litt over 20 i gårkveld og mannen skulle rydde etter tacoen. Oppvaskmaskina er tom og rett under, er det mulig.
Det så veldig kjent ut.. Kan jeg spørre hvordan spisebordet så ut og? Her er det veldig typisk at rydding etter middag består i å putte mye på kjøkkenet, mens underlag, bøss, vannkanne o.l står igjen på bordet. Ergo er det ikke ryddet ordentlig noen av stedene..

Det så veldig kjent ut.. Kan jeg spørre hvordan spisebordet så ut og? Her er det veldig typisk at rydding etter middag består i å putte mye på kjøkkenet, mens underlag, bøss, vannkanne o.l står igjen på bordet. Ergo er det ikke ryddet ordentlig noen av stedene..
På stua var glasset hans, en fantaboks og ei skjei.
Nå har jeg tatt det, så er spent på hva han sier.

Jeg ble vekka med beskjed om at frokost var servert. Hyggelig. Det var ikke den helsikkas oppvasken son står igjen til meg. Pålegget ble liggende ute til meg, melka måtte jeg rydde inn selv, i tillegg må jeg støvsuge fordi vi på dø og liv måtte spise sprø baguetter i stua....thank you

Vis vedlegget 20568
Hadde blittlitt sur da,men jeg hadde ikke tatt det...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Genialt. Mye måtte du ut med? Vurderer å by sjøl :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Å du, ikke vi som handla derfra. vi handla fra en anna dude som hadde handla der og nå var veldig forlein for penger :confused:

Back
Topp