Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars,men no er det over og en liten stund til neste vaksineVis vedlegget 20717
Sliten liten beibigutt etter 3 mnd vaksinene <3 da er det godt å ligge på fanget til mamman sin <3
Stakkars,men no er det over og en liten stund til neste vaksine
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Er sikkert litt utenom,men jeg synest ikke det er noe stress å pakke hverken når jeg skal reise eller hjem igjenHvorfor kalles det ferie når det egentlig bare et pes? Gleder meg egentlig bare til vi har kommet hjem og pakket alt ut igjen... Vis vedlegget 20730
Hehe..er litt arbeid å pakke ja..Hvorfor kalles det ferie når det egentlig bare et pes? Gleder meg egentlig bare til vi har kommet hjem og pakket alt ut igjen... Vis vedlegget 20730
Er sikkert litt utenom,men jeg synest ikke det er noe stress å pakke hverken når jeg skal reise eller hjem igjen
Hehe..er litt arbeid å pakke ja..
Hvor skal dere? ? God tur
Så fin kopp å drikke fra ♥Idag er jeg trøtt.no
Da er en latte god å ha
Er mannens,bilde av eldsye jenta og så står det verdensbeste pappa på andre sidenSå fin kopp å drikke fra ♥
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hææ?! Har det regna hos dere i dag?!Min lilla tjej har haft egen säng och rum ett tag nu.. i början är det ju givetvis smidigare att ha sängen i sitt sovrum när det är nattmatningar...
Men sen säger jag som de andra att det är viktigt att de känner sig trygga i sina rum och trivs där inne. Men det är tur vi är olika och gör på olika sätt :) hihi
Nei, hun snakker jo om eget rom til sin tjei hihiHææ?! Har det regna hos dere i dag?!
Godt det er friskt sommerregn
Haha!!Nei, hun snakker jo om eget rom til sin tjei hihi
Herlig! !!Lillebolle sier god natt til alle mammsene<3
Helena 8/4-13 <3