Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm.. har dere kjempestor postkasse?Dagens post!
Vis vedlegget 20208
Jeg som løp til postkassa uten grunn :/Denne var inni der og!
Vis vedlegget 20209
Åååå, jeg vil å ha den i posten.
Jepp.. slik megasvær.. må prøve å huske å ta bilde av den og.Hmmm.. har dere kjempestor postkasse?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja gjør det...!! Vi har en liten sprekk i port-døra, og en ''trekasse'' under den... Ikke plass til mye der, så jeg får hentelapper i hue og ræva, (litt mer flaut å gå på posten for 15 småpakker av gangen liksom... )Jepp.. slik megasvær.. må prøve å huske å ta bilde av den og.
Wow, og du har bært fram 5 barn? Du ser jo smashing utDa er den 36 år gamle 5 barnsmoren på vei ut døren til å gå på shopping med mann og de tre minste+middag ute
Bare 3kg igjen til idealvekten og det har ikke jeg vert siden jeg ble gravid med eldste snuppa,tar på å gå gravid i 3 år...
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Signerer! !!!!!!!!Wow, og du har bært fram 5 barn? Du ser jo smashing ut
Har siklet på det teppet sååå lenge Men jeg finner det ikke til under 1200:-(KidsRoom heter butikken, litt usikker, men tror ikke det er kjede..
Merket er hvertfall Pumpkin, og tror det selges på jollyroom..og sikkert andre steder også
Wow supermammaen er smashing!! Jeg har til og med drømt om deg hahaDa er den 36 år gamle 5 barnsmoren på vei ut døren til å gå på shopping med mann og de tre minste+middag ute
Bare 3kg igjen til idealvekten og det har ikke jeg vert siden jeg ble gravid med eldste snuppa,tar på å gå gravid i 3 år...
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Signerer og!!Wow, og du har bært fram 5 barn? Du ser jo smashing ut