April jentenes bilder tråd:D

Er vel ikke no farlig det? Har tatt tattoo når jeg har vært gravid å jeg..
Det er litt delte meninger om det med tanke på infeksjonsfaren. Det haster jo ikke sikker så jeg vil ikke ta noen sjanser. Men hadde i allefall aldri turt når jeg var gravid:confused:
 
Det er litt delte meninger om det med tanke på infeksjonsfaren. Det haster jo ikke sikker så jeg vil ikke ta noen sjanser. Men hadde i allefall aldri turt når jeg var gravid:confused:
Det er det nok ja.. Så klart er det fare for infeksjon. Nå ammer ikke jeg. Men gikk veldig fint selv om jeg var gravid.. Var ikke kjempe langt på vei når det ble gjort! Var med ei venninne når jeg var høygravid og da vil de ikke gjøre det! Hehe..
 
Det er det nok ja.. Så klart er det fare for infeksjon. Nå ammer ikke jeg. Men gikk veldig fint selv om jeg var gravid.. Var ikke kjempe langt på vei når det ble gjort! Var med ei venninne når jeg var høygravid og da vil de ikke gjøre det! Hehe..
Det skjønner jeg hihi :) uansett synes jeg det er utrolig stas å ha dette å glede seg til :D
 
Det skjønner jeg hihi :) uansett synes jeg det er utrolig stas å ha dette å glede seg til :D
Det skjønner jeg:) jeg vil bare ha fler og fler jeg:) kommer er navn til på kroppen min å.. Så må en tur å tatovere litt til seinere å:) kunne også tenkt med min kjære/elskede på fransk ett sted på kroppen.. Skulle ønske jeg kunne fått hele armen full, men blir litt mye trur jeg:) hehe
 
Det skjønner jeg:) jeg vil bare ha fler og fler jeg:) kommer er navn til på kroppen min å.. Så må en tur å tatovere litt til seinere å:) kunne også tenkt med min kjære/elskede på fransk ett sted på kroppen.. Skulle ønske jeg kunne fått hele armen full, men blir litt mye trur jeg:) hehe
Hele armen full er min store drøm, men mannen er ikke så begeistret for den tanken.. Det blir nok vel aldri så mye på meg, men har mange forskjellige jeg har lyst på litt forskjellige steder på kroppen. Men det er veldig snart at når du først har tatt en så vil du bare ha flere :p
 
Mannen og snuppa i full samtale:-) så herlig å høre:-)
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1372204577423.jpg
    1372204577423.jpg
    41,5 KB · Visninger: 104
Ny pynt på gjesterommet;)
Kalljn e lydmann i et band som hete battry pluss at han ælske metallica;)ImageUploadedByBV Forum1372247555.416440.jpg


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ei lita prinsesse kom 8.april-13 <3
 
Holder på å lage uro til storesøster :D
1372260987642.jpg
1372261005604.jpg
 
Last edited:
Back
Topp