April jentenes bilder tråd:D

Baby til utlån. Pent brukt, mye lyd. Bill.mrk. sliten mor

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1372275291.293993.jpg sånn ser den ut uten plast på:) så mye bedre en den jeg hadde ja :)

Endelig tid for kvelds:-) litt mye å gjøre inni mellom amming og stelling av alle tre og legging......

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1372288959664.jpg
    1372288959664.jpg
    64,9 KB · Visninger: 91
Du er så sunn og flink :)
Ikke alltid,men prøver iallefall no når jeg ammer,for orker ikke å måtte amme hver tredje time som jeg måtte med eldste snuppa for at jeg hadde for lite næring i melken....
Og frukt har jeg virkelig dilla på for tiden,det og jordbær juicen,så da går det fint:-)
Men spiste en kvart pose ostepop tidligere idag:-)

Smart :) var d lett å vaske av igjen?:) brukte du vanlig papir?

Ja var berre å skylle beina i vatn under springen :) veldig lett å få av :) eg brukte nokre ark som eg brukar til å scrappe kort med. Sånne firkanta stive/papp ark.... bazill det heiter? Men du kan bruke alle typer papir :)

via BV app på mobil

Ja var berre å skylle beina i vatn under springen :) veldig lett å få av :) eg brukte nokre ark som eg brukar til å scrappe kort med. Sånne firkanta stive/papp ark.... bazill det heiter? Men du kan bruke alle typer papir :)

via BV app på mobil
Oki. :) Skal jammen prøve meg på det jeg og. Lagde avstøpning av fot og hånd på 2 månedersdagen. Skikkelig klønete å få til.... ;)

Ikke alltid,men prøver iallefall no når jeg ammer,for orker ikke å måtte amme hver tredje time som jeg måtte med eldste snuppa for at jeg hadde for lite næring i melken....
Og frukt har jeg virkelig dilla på for tiden,det og jordbær juicen,så da går det fint:-)
Men spiste en kvart pose ostepop tidligere idag:-)

Ammer man sjeldnere om man spiser sunnere?? Det visste ikke jeg :-/

Jeg ammer ca hver 3 time nå.. Oftere på kvelden. Det er jo slitsomt, men trodde det var vanlig...kanskje jeg har lite næring i melka?!

Hvor ofte ammer du nå?

Sendt fra iPhone

Ammer man sjeldnere om man spiser sunnere?? Det visste ikke jeg :-/

Jeg ammer ca hver 3 time nå.. Oftere på kvelden. Det er jo slitsomt, men trodde det var vanlig...kanskje jeg har lite næring i melka?!

Hvor ofte ammer du nå?

Sendt fra iPhone
Trenger ikke og amme sjeldnere selv om,men får de rikelig med næring gjennomdagen sover de oftes bedre og lengre økter,da de er mer mett...
Med eldste jenta måtte jeg begynne å vekke hver tredje time om natten da hun var rundt 3-4 mnd for hun la for lite på seg...
No ammer jeg ca hver 3-4 time på dagen og fra 7-8 om kvelden kan hun henge i puppen i 2-3 timer og sovner for kvelden i 23 tiden og sover da til 6-7 før neste amming og vil ikke måtte ødelegge det...
Blir oftere under økedøgn.

Back
Topp