Mamma med spire
Elsker forumet
Den var fiin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var fiin!
Så fiiiinPrøving av kjolen ho skal ha på seg i dåpen etter at dåpskjolen er tatt av.Vis vedlegget 20141
Så koselig ♥ hvor fikk du tak i fargen?
Kjøpte akryl maling på europrisSå koselig ♥ hvor fikk du tak i fargen?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Smart var d lett å vaske av igjen? brukte du vanlig papir?Kjøpte akryl maling på europris
via BV app på mobil
Som bakgrunn altsåSmart var d lett å vaske av igjen? brukte du vanlig papir?
Du er så sunn og flinkEndelig tid for kvelds litt mye å gjøre inni mellom amming og stelling av alle tre og legging......
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Ikke alltid,men prøver iallefall no når jeg ammer,for orker ikke å måtte amme hver tredje time som jeg måtte med eldste snuppa for at jeg hadde for lite næring i melken....Du er så sunn og flink
Ja var berre å skylle beina i vatn under springen veldig lett å få av eg brukte nokre ark som eg brukar til å scrappe kort med. Sånne firkanta stive/papp ark.... bazill det heiter? Men du kan bruke alle typer papirSmart var d lett å vaske av igjen? brukte du vanlig papir?
Oki. Skal jammen prøve meg på det jeg og. Lagde avstøpning av fot og hånd på 2 månedersdagen. Skikkelig klønete å få til....Ja var berre å skylle beina i vatn under springen veldig lett å få av eg brukte nokre ark som eg brukar til å scrappe kort med. Sånne firkanta stive/papp ark.... bazill det heiter? Men du kan bruke alle typer papir
via BV app på mobil
Ammer man sjeldnere om man spiser sunnere?? Det visste ikke jeg :-/Ikke alltid,men prøver iallefall no når jeg ammer,for orker ikke å måtte amme hver tredje time som jeg måtte med eldste snuppa for at jeg hadde for lite næring i melken....
Og frukt har jeg virkelig dilla på for tiden,det og jordbær juicen,så da går det fint
Men spiste en kvart pose ostepop tidligere idag
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Trenger ikke og amme sjeldnere selv om,men får de rikelig med næring gjennomdagen sover de oftes bedre og lengre økter,da de er mer mett...Ammer man sjeldnere om man spiser sunnere?? Det visste ikke jeg :-/
Jeg ammer ca hver 3 time nå.. Oftere på kvelden. Det er jo slitsomt, men trodde det var vanlig...kanskje jeg har lite næring i melka?!
Hvor ofte ammer du nå?
Sendt fra iPhone