Heelt enig!!!!!Wow, og du har bært fram 5 barn? Du ser jo smashing ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heelt enig!!!!!Wow, og du har bært fram 5 barn? Du ser jo smashing ut
Var firkanta min og, så bare bilde som ljugerHvorfor er eskene forskjellige?? Min var firkanta, mens Siljulius sin var mer avlang..?
Det viktigste er at du har den innen mandagÅååå, jeg vil å ha den i posten.
Vil bare tiose om at på Mimmis.no har de salg...899 kr.. fortsatt litt dyrt det da...Har siklet på det teppet sååå lenge Men jeg finner det ikke til under 1200:-(
Wow! Skulle gjerne hatt sånn kropp etter å ha født 5 barn ja ser ikke sånn ut etter 2 barn engangDa er den 36 år gamle 5 barnsmoren på vei ut døren til å gå på shopping med mann og de tre minste+middag ute
Bare 3kg igjen til idealvekten og det har ikke jeg vert siden jeg ble gravid med eldste snuppa,tar på å gå gravid i 3 år...
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Trykk ctrl + alt og piltastVis vedlegget 20248swriøst, pcen har klikka!! Hva skjer med at bildet plutselug må leses på høykant?!!? Noen som vet hvordan jeg kan få dennormal igjen??
Å? Har du sett for deg besnik som smellfeit? HihiWow! Skulle gjerne hatt sånn kropp etter å ha født 5 barn ja ser ikke sånn ut etter 2 barn engang
Rart hvordan man "lager seg" ett ansikt på folk her inne, også er det stikk motsatt
<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3
Så fine støvlerHagearbeid
Hehe, nei ikke smellfeitÅ? Har du sett for deg besnik som smellfeit? Hihi
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe. Ja, det er rart åssen man danner seg bilder. Det er som regel heeeelt feil. Iallefall for min del ;-)Hehe, nei ikke smellfeit
Så for meg henne som litt frodig (men ikke feit), og mørkt hår i "bob-stil"
Total skivebom
<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3
♥Du har virkelig skjønne gutter♥
Åå, tusen takk ♥ jeg er superstolt av dem ♥♥Du har virkelig skjønne gutter♥
Det skjønner jeg at du er ♥♥♥Åå, tusen takk ♥ jeg er superstolt av dem ♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app