April jentenes bilder tråd:D

Ser kjempe godt ut,men jeg liker ikke laks... skulle ønske jeg gjorde,er liksom litt fargerikt:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Ja det er det, så blir liksom ikke så "kjedelig".. Men ikke noe særlig om ikke du liker laks nei ;)


<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3
 
Mimring på gang! 2 års bryllupsdag i dag :)

35ie.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1372154933.988555.jpg vesla sover i vogna ute :) :) deilig med fint vær :)
 
Supertrøtt lita tulle som NEKTER å lukke øynene.... Men nå skal pappaen til samboeren ta ho med på trilletur, så da kan ho få sove litt mer og bedre :-)

(Og så kan jeg få ryddet litt, så jeg kan ta frem scrappesakene mine litt i løpet av uka...!!! ) :-)
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Veldig tunge øyner ja :)
 
Fikk plutselig ånden over meg og begynte å øve på serviettbretting til dåpen på søndag. Jeg som skulle gjøre alt så enkelt og bruke null tid på dill...Velvel.. Babysko. Skal ha ensfarget sølvserviett, har bare ikke kjøpt det enda. Eventuelt lyseblått silkebånd som sløyfe?! Yey or ney?
lptm.jpg
 
God bedring, dere blir jo ikke kvitt den feberen:(
Blir vel slutt engang,når alle har hatt den....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
Mulle ainaki sanottii että seuraavana päivänä voi ite soittaa ja kysyä, mutta mä odotin neuvola käyntiin asti.
Ja joissain paikoissa jos tulokset on "pahat" niin tk saattaa soittaa tuloksista.
Akkurat no er det sol her ute i øyene:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
 
ImageUploadedByBV Forum1372162867.983065.jpg endelig få fikset på den tatto jeg hadde på beinet :)
 
Cool. Hva tattoverer du?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Bilde kommer.. Er to blomster :) hadde stjernetegnet mitt før, nå blir den en blomst
 
Fikk plutselig ånden over meg og begynte å øve på serviettbretting til dåpen på søndag. Jeg som skulle gjøre alt så enkelt og bruke null tid på dill...Velvel.. Babysko. Skal ha ensfarget sølvserviett, har bare ikke kjøpt det enda. Eventuelt lyseblått silkebånd som sløyfe?! Yey or ney?
lptm.jpg
Så herlig :D


<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3
 
Back
Topp