JO2013
Elsker forumet
Kjolen jeg bestilte! Er ikke heeelt fornøyd med hvordan den sitter, men det er kroppen min sin skyld- ikke kjolen sinVis vedlegget 40906
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Kjempe fin!
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjolen jeg bestilte! Er ikke heeelt fornøyd med hvordan den sitter, men det er kroppen min sin skyld- ikke kjolen sinVis vedlegget 40906
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Kjolen jeg bestilte! Er ikke heeelt fornøyd med hvordan den sitter, men det er kroppen min sin skyld- ikke kjolen sin
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Skulle drept for litt kvinnelige former!!!Kjempe fin!
Fiiiiiiiiin!!! ♥♥♥ kjolen satt kjenpefint på deg!!! ♥♥♥Kjolen jeg bestilte! Er ikke heeelt fornøyd med hvordan den sitter, men det er kroppen min sin skyld- ikke kjolen sinVis vedlegget 40906
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Det tenkte jeg ogsåHOT MAMA!!!
Den sitter jo helt perfektKjolen jeg bestilte! Er ikke heeelt fornøyd med hvordan den sitter, men det er kroppen min sin skyld- ikke kjolen sinVis vedlegget 40906
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Det synes jeg ogsåDen sitter jo helt perfekt
Kjempe fin
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Takk♥♥♥Den sitter jo helt perfekt
Kjempe fin
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Sååå fornøyd å litt til
Grattis med solgt hus! Spennende med byggeplaner daHuset i Hammerfest er solgt, og vi planlegger bygging på Tynset. Spennende!Vis vedlegget 41395
Gleder meg til snuppa mi blir litt større (kanskje neste år) så jeg kan lage til henne Syns det er greit at ho skal skjønne litt av det å klare å åpne selvVis vedlegget 41343 henger pakker på adventskalenderen til storebror e så koselig med juuul <3
Gleder meg til snuppa mi blir litt større (kanskje neste år) så jeg kan lage til henne Syns det er greit at ho skal skjønne litt av det å klare å åpne selv
Hihi ja, det de hadde gjort sikkertJa. Det e så koselig med julekalendere har ikkje laga nåke te lillebror i år eg heller. Han skjønner ikke så mye enda hadde vel bare spist opp papiret