April jentenes bilder tråd:D

Den er skremmende, er ikke spesielt zombiefan, pluss meget lettskremt av meg. Meeeen man blir hekta! Tvinger gubben til å sitte opp å se med meg;D
Da vet jeg ikke om jeg tørr se den her heller :/ Er så lettskremt av meg :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Tørr ikke....:eek:

Joo se den, den er ikke sånn skummel at du blir mørkeredd liksom. Handler jo om zombier som ikke finnes irl :D Serien er kjempebra!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Joo se den, den er ikke sånn skummel at du blir mørkeredd liksom. Handler jo om zombier som ikke finnes irl :D Serien er kjempebra!

Så de to første sesongene som maraton ig husker jeg ble så opphengt at jeg drømte om zombier:p

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Så de to første sesongene som maraton ig husker jeg ble så opphengt at jeg drømte om zombier:p

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Ja jeg hater jo egentlig å se på ting som ikke er virkelig, altså ting som ikke kan skje/finnes i virkeligheten, men denne serien er ett unntak!! Virkelig spennende altså :D

De
Den er heeeelt fantastisk! Sitter her med popcorn å glor som bare juling;D er bare kommet litt ut i sesong to, vet du hvor mange det er sånn egentlig?
Hørers helt fantadtisk ut;) Vi følger serien på tv, så da er det kun én gang i uka:( Vi ser sesong 4. Aner ikke hvor mange sesonger det er. Men fyyy å du har mye å glede deg til!!!;)

Sein frokost:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1384514239887.jpg
    1384514239887.jpg
    61,3 KB · Visninger: 55
Back
Topp