Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så vakkerSnuppa koser seg meg agurk mens jeg leser litt på BV
Det blir hun helt sikkert, heldige mammaen dinPuh... Da er pakkekalenderen til mamma pakket inn ig klar til overlevering på fredag. Må bare legge nedi den til Julaften, men den skal jeg hebte på sebteret i morgen. .. håper ho blir glad♥♥♥Vis vedlegget 41518
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Så koselig da, nå blir hun helt sikkert glad Det hadde i alle fall jeg blittPuh... Da er pakkekalenderen til mamma pakket inn ig klar til overlevering på fredag. Må bare legge nedi den til Julaften, men den skal jeg hebte på sebteret i morgen. .. håper ho blir glad♥♥♥Vis vedlegget 41518
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Så snill du er med mammaen dinPuh... Da er pakkekalenderen til mamma pakket inn ig klar til overlevering på fredag. Må bare legge nedi den til Julaften, men den skal jeg hebte på sebteret i morgen. .. håper ho blir glad♥♥♥Vis vedlegget 41518
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Puh... Da er pakkekalenderen til mamma pakket inn ig klar til overlevering på fredag. Må bare legge nedi den til Julaften, men den skal jeg hebte på sebteret i morgen. .. håper ho blir glad♥♥♥Vis vedlegget 41518
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Ho fortjener det♥♥♥Så snill du er med mammaen din
Sent from my iPhone using BV Forum
Ååå så snill du er Hun blir nok kjempeglad!!Puh... Da er pakkekalenderen til mamma pakket inn ig klar til overlevering på fredag. Må bare legge nedi den til Julaften, men den skal jeg hebte på sebteret i morgen. .. håper ho blir glad♥♥♥Vis vedlegget 41518
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
For en skjønningVis vedlegget 41657
Ein stk gutt kose seg med rattle på mammaen sin tlf
Sendt frå <3 Luftpaddo mi <3
For en skjønning
Tak <3
Hehe, jeg så det Men men sånn er det når det går fort i svingeneSer no at da berre va ein k der går litt fort i svingane
Må jo nesten bare legge ut her og da
Her er forhåndsbisning på julekortet vi har bestilt hos fotografen♥♥♥ har godkjebt de nå, så sendes de til trykkeriet på mandag!!!!!!!
Baksiden og forsiden:Vis vedlegget 41752
Inni: (med plass til å skrive på feltet på høyre siden:
Vis vedlegget 41753
Det blir brett på midten selvsagt
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Takk♥♥ litt festlig egentlig, for jeg skulle ABSOLUTT IKKE sende julekort med bilde av barn eller familien på såxender jeg opp med dyreste julekortene EVER.. MED bilderNydeligt!!!
Takk♥♥ litt festlig egentlig, for jeg skulle ABSOLUTT IKKE sende julekort med bilde av barn eller familien på såxender jeg opp med dyreste julekortene EVER.. MED bilder
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Så snill du er daVis vedlegget 41764
Lagar julekalender til mamma og pappa bare 44 pakker igjen å pakke no ser for meg at dette blir ein lang kveld godt eg har kald pepsi max så eg holde ut Vis vedlegget 41765