April jentenes bilder tråd:D

Puh... Da er pakkekalenderen til mamma pakket inn ig klar til overlevering på fredag. Må bare legge nedi den til Julaften, men den skal jeg hebte på sebteret i morgen. .. håper ho blir glad♥♥♥1385588108841.jpg

★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★

Puh... Da er pakkekalenderen til mamma pakket inn ig klar til overlevering på fredag. Må bare legge nedi den til Julaften, men den skal jeg hebte på sebteret i morgen. .. håper ho blir glad♥♥♥Vis vedlegget 41518

★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Det blir hun helt sikkert, heldige mammaen din:)
Er ferdig å pakke inn 2 kalendere, bare 4 igjen...........

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Puh... Da er pakkekalenderen til mamma pakket inn ig klar til overlevering på fredag. Må bare legge nedi den til Julaften, men den skal jeg hebte på sebteret i morgen. .. håper ho blir glad♥♥♥Vis vedlegget 41518

★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Så koselig da, nå blir hun helt sikkert glad :D Det hadde i alle fall jeg blitt ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Så snill du er med mammaen din ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★

Ååå så koselig ! Sånn gjorde jeg også et år til mamma og pappa, og de ble så glade at de ikke visste hvor de skulle gjøre a seg :) hihi mission completed!

Sent from my iPhone using BV Forum mobil

Må jo nesten bare legge ut her og da:rolleyes::rolleyes:
Her er forhåndsbisning på julekortet vi har bestilt hos fotografen♥♥♥ har godkjebt de nå, så sendes de til trykkeriet på mandag!!!!!!!

Baksiden og forsiden:1385755261476.jpg

Inni: (med plass til å skrive på feltet på høyre siden:
1385755282857.jpg

Det blir brett på midten selvsagt ;)
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★

Må jo nesten bare legge ut her og da:rolleyes::rolleyes:
Her er forhåndsbisning på julekortet vi har bestilt hos fotografen♥♥♥ har godkjebt de nå, så sendes de til trykkeriet på mandag!!!!!!!

Baksiden og forsiden:Vis vedlegget 41752

Inni: (med plass til å skrive på feltet på høyre siden:
Vis vedlegget 41753

Det blir brett på midten selvsagt ;)
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★

Nydeligt!!!

Takk♥♥ litt festlig egentlig, for jeg skulle ABSOLUTT IKKE sende julekort med bilde av barn eller familien på såxender jeg opp med dyreste julekortene EVER.. MED bilder:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★

Takk♥♥ litt festlig egentlig, for jeg skulle ABSOLUTT IKKE sende julekort med bilde av barn eller familien på såxender jeg opp med dyreste julekortene EVER.. MED bilder:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★

Men det e jo litt koselig :) både å gi og få kort av andre :) eg bestillte 70 stk og som eg skal sende ut. Eg har bare tatt bildene sjøl da. Så ikke fullt så dyrt :p men koselig alikevel :)

ImageUploadedByBV Forum1385757930.322898.jpg

Lagar julekalender til mamma og pappa :D bare 44 pakker igjen å pakke no :) ser for meg at dette blir ein lang kveld :) godt eg har kald pepsi max så eg holde ut :) ImageUploadedByBV Forum1385758043.099671.jpg :D

Back
Topp