Så snill du er da
E da minsta eg kan gjera eg får fortsatt kalenderpakka av de får f.eks konsertbillett te julekonsert i luke 1 ink barnepass
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så snill du er da
Veldig snille med hverandre daE da minsta eg kan gjera eg får fortsatt kalenderpakka av de får f.eks konsertbillett te julekonsert i luke 1 ink barnepass
Kan bare si nydeligMå jo nesten bare legge ut her og da
Her er forhåndsbisning på julekortet vi har bestilt hos fotografen♥♥♥ har godkjebt de nå, så sendes de til trykkeriet på mandag!!!!!!!
Baksiden og forsiden:Vis vedlegget 41752
Inni: (med plass til å skrive på feltet på høyre siden:
Vis vedlegget 41753
Det blir brett på midten selvsagt
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Hva betalte du for dem da? Må ha flere jeg ogsåStapp full bærepose med bokser fra clas ohlson, klar til å lage babymat!Vis vedlegget 41816
Var 12kr stk, brukte 300kr, kjøpte 25stkHva betalte du for dem da? Må ha flere jeg også
Sent from my iPhone using BV Forum
Det blir du garantert! Hva har du funnet på i gavene da?Vis vedlegget 41784
Eeeeeendelig ferdig med kalenderene til mamma og pappa. No håpe eg de blir fornøyde
Ikke noe å si på prisen da hvis jeg ikke kjøper flere avent beger må jeg ta turen ditVar 12kr stk, brukte 300kr, kjøpte 25stk
Det blir du garantert! Hva har du funnet på i gavene da?
Her koster det 170kr for 10 aventbeger, har 10 fra tidligere. Men disse elska jeg Supersøte og perfekt str! 120kr for ti, 50kr mindre detIkke noe å si på prisen da hvis jeg ikke kjøper flere avent beger må jeg ta turen dit
Jeg har 2 pakker nå, men kunne nok tenkt meg 2 tilHer koster det 170kr for 10 aventbeger, har 10 fra tidligere. Men disse elska jeg Supersøte og perfekt str! 120kr for ti, 50kr mindre det
Hvor mange aventbegre har du? Og hvor mange begre kunne du tenkt deg? Ser for meg at jeg skal klare meg med 35 til sammen
Ta turen på Clas, de begrene var såå fine Jeg tok alle rosa de hadde, så måtte gå over til lyseblåJeg har 2 pakker nå, men kunne nok tenkt meg 2 til
Hihi Jeg får ta turen over helga og se hva jeg finner Hvordan var størrelsen i forhold til avent sine?Ta turen på Clas, de begrene var såå fine Jeg tok alle rosa de hadde, så måtte gå over til lyseblå
Opp til kanten på avent er det vel 200ml, men maks er 180. Disse rommet 250ml, så maks 230 kanskjeHihi Jeg får ta turen over helga og se hva jeg finner Hvordan var størrelsen i forhold til avent sine?
Kan de fryses og vaskes i oppvaskmaskin og i mikroen?Stapp full bærepose med bokser fra clas ohlson, klar til å lage babymat!Vis vedlegget 41816
Det ser helt riktig ut Skal lage i morgen jeg også, de er jo så godeHar laga brune pinner for førstegang veit ikkje om de ser rett ut, men smaka hvertfall fantastiskt Vis vedlegget 42472