April jentenes bilder tråd:D

Må jo nesten bare legge ut her og da:rolleyes::rolleyes:
Her er forhåndsbisning på julekortet vi har bestilt hos fotografen♥♥♥ har godkjebt de nå, så sendes de til trykkeriet på mandag!!!!!!!

Baksiden og forsiden:Vis vedlegget 41752

Inni: (med plass til å skrive på feltet på høyre siden:
Vis vedlegget 41753

Det blir brett på midten selvsagt ;)
★☆★Duppedingsen ★ ☆ ★
Kan bare si nydelig:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1385771120.018062.jpg

Eeeeeendelig ferdig med kalenderene til mamma og pappa. No håpe eg de blir fornøyde :D

Var 12kr stk, brukte 300kr, kjøpte 25stk:)
Ikke noe å si på prisen da:) hvis jeg ikke kjøper flere avent beger må jeg ta turen dit:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det blir du garantert!:) Hva har du funnet på i gavene da?

Det er bare så kjedeligt som snop :p så litt forskjellig julesnop, marsipan osv. :) e så vanskelig å finne på ting til de. Pappa har jo ingen ønsker til jul en gang. Bare snille barn. Men det har han jo allerede :D :P så sliter litt :p og så e det noe flakslodd og sånn inni og da. Og flaxjulekaldender på julafta :)

Ikke noe å si på prisen da:) hvis jeg ikke kjøper flere avent beger må jeg ta turen dit:)

Her koster det 170kr for 10 aventbeger, har 10 fra tidligere. Men disse elska jeg:) Supersøte og perfekt str! 120kr for ti, 50kr mindre det;)

Hvor mange aventbegre har du? Og hvor mange begre kunne du tenkt deg? Ser for meg at jeg skal klare meg med 35 til sammen:)

Her koster det 170kr for 10 aventbeger, har 10 fra tidligere. Men disse elska jeg:) Supersøte og perfekt str! 120kr for ti, 50kr mindre det;)

Hvor mange aventbegre har du? Og hvor mange begre kunne du tenkt deg? Ser for meg at jeg skal klare meg med 35 til sammen:)
Jeg har 2 pakker nå, men kunne nok tenkt meg 2 til :D ;)

Ta turen på Clas, de begrene var såå fine:D Jeg tok alle rosa de hadde, så måtte gå over til lyseblå:p
Hihi:p Jeg får ta turen over helga og se hva jeg finner;) Hvordan var størrelsen i forhold til avent sine?

Hihi:p Jeg får ta turen over helga og se hva jeg finner;) Hvordan var størrelsen i forhold til avent sine?

Opp til kanten på avent er det vel 200ml, men maks er 180. Disse rommet 250ml, så maks 230 kanskje:)

Back
Topp