CurlySue
Glad i forumet
Har satt 10 dager med Menopur og 7 dager med Klexane nå ( 17 dager med sprøyter ) og dette er første som har gjort så vondt. Det går kjempe fintSkal sette klexane og bemfola for første gang i kveld. Gleder meg ikke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har satt 10 dager med Menopur og 7 dager med Klexane nå ( 17 dager med sprøyter ) og dette er første som har gjort så vondt. Det går kjempe fintSkal sette klexane og bemfola for første gang i kveld. Gleder meg ikke![]()
De to embryoene vi hadde på frys, overlevde ikke opptining, så da er det tilbake til start![]()
Og Ullevål har ikke mulighet for kort protokoll (som vi skulle ha) før i august av en eller annen grunn. Takk og god jul, for no drit!! Håper vi går for et privat forsøk i mellomtiden, for det er jo helt uutholdelig å vente så lenge
![]()
Får satse på at det går bra, er vel bare første stikket jeg er nervøs forHar satt 10 dager med Menopur og 7 dager med Klexane nå ( 17 dager med sprøyter ) og dette er første som har gjort så vondt. Det går kjempe fint![]()
Så utrolig trist å høre. Det var jo ikke slik det skulle gå! Håpet så sterkt for deg. Helt sinnsykt å skulle la dere vente så lenge på nytt forsøkDe to embryoene vi hadde på frys, overlevde ikke opptining, så da er det tilbake til start![]()
Og Ullevål har ikke mulighet for kort protokoll (som vi skulle ha) før i august av en eller annen grunn. Takk og god jul, for no drit!! Håper vi går for et privat forsøk i mellomtiden, for det er jo helt uutholdelig å vente så lenge
![]()
De to embryoene vi hadde på frys, overlevde ikke opptining, så da er det tilbake til start![]()
![]()
klem <3Skal sette klexane og bemfola for første gang i kveld. Gleder meg ikke![]()
![]()
<3 stor klem til deg. Den vente tiden er utholdelig.... føler med degDe to embryoene vi hadde på frys, overlevde ikke opptining, så da er det tilbake til start![]()
![]()
ÅneiGråter for deg frøken
Du har fortjent så utrolig mye mer enn dette tullet
Så utrolig trist å høre. Det var jo ikke slik det skulle gå! Håpet så sterkt for deg. Helt sinnsykt å skulle la dere vente så lenge på nytt forsøkDa krysser jeg alt jeg har for et privat forsøk. Sender deg mange klemmer og tenker på deg ❤❤❤
Så trist! Æsj, livet er noe skikkelig drit innimellom. Stor klem!
Tusen takk, dere ❤❤kjipt
stor klem fra meg <3 <3
Tusen takk ❤ Håper virkelig ikke du trenger å følge etter! Krysser fingrene! Hvor i løpet er du igjen nå?<3 stor klem til deg. Den vente tiden er utholdelig.... føler med deg
Fare for jeg og kommer etter. Har ikke den store troa på frys..så da blir vårt forsøk og i august.pga sommerstengt.
Uttak i dag. Æsj, jeg gruer meg altså. Har nesten ikke sovet i natt. Blir godt å få overstått!
Det går veldig fint, for mange er det smertefritt. Lykke tilUttak i dag. Æsj, jeg gruer meg altså. Har nesten ikke sovet i natt. Blir godt å få overstått!
Tvitvi... :-*Uttak i dag. Æsj, jeg gruer meg altså. Har nesten ikke sovet i natt. Blir godt å få overstått!
Masse lykke til!Uttak i dag. Æsj, jeg gruer meg altså. Har nesten ikke sovet i natt. Blir godt å få overstått!
lykke til!Hei! Melder meg inn her etter uttak i går.. Fikk ut hele 12 egg og har time til innsett i morgen!!!
På med ullsokkeneDet er så frustrerende normalt å bli ekstra kald på tær og fingre etter hormonstimulering?? Hadde jo endelig blitt frisk igjen.. (Influensa), og nå i helgen hadde jeg vakthelg og fått frost i meg igjen og nå fryser jeg ennå... :-(