Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da testet jeg i dag og jeg er helt i sjokk... forventet den blendahvite som vanlig, men jammensanten var det ikke en svar men tydelig strek der![]()
Takk <3 Litt i sjokk ennåSniker her inne og leste den gode nyheten. Gratulerer!! ❤ når er termin da? Rundt nyttår?
Så stas, gratulerer!Da testet jeg i dag og jeg er helt i sjokk... forventet den blendahvite som vanlig, men jammensanten var det ikke en svar men tydelig strek der![]()
gratulerer så mye <3 <3 <3 <3 håper vi andre snart kommer etter <3Takk <3 Litt i sjokk ennåTror termin blir 29 desember
![]()
Ja det håper virkelig jeg og!! <3gratulerer så mye <3 <3 <3 <3 håper vi andre snart kommer etter <3
Så trist at du må gjennom alt dette! :-( Du er hvertfall gjennom det verste, og jeg krysser for et fryst gullegg <3Kjenner formen begynner å stige. Jeg klarer å spiser mer uten og få vondt i magen eller bli kvalm. Håper dette betyr at væsken er på retur. Unner ingen å oppleve denne dritten. Legen har innrømmet at det var det samme jeg hadde for et år siden når jeg ble gravid, skulle vært tappet da også. Men den gang mente han at det ikke hadde noe med behandlingen å gjøre.
Jeg tok en test for en halvtime siden. Kom en strek opp etter tidsfristen (tror jeg). Men testen var litt rar. Vet ikke om dere kan se den i det hele tatt. Den er veldig svak. Håperhåperhåper det er starten på noe!
![]()
Ser helt klart streken, men som du sier så ser den noe rar ut den testen. Ta en til!Jeg tok en test for en halvtime siden. Kom en strek opp etter tidsfristen (tror jeg). Men testen var litt rar. Vet ikke om dere kan se den i det hele tatt. Den er veldig svak. Håperhåperhåper det er starten på noe!
![]()
Slenger med dette også. Ser dere den?
![]()
Ser helt klart streken, men som du sier så ser den noe rar ut den testen. Ta en til!Kan fort være starten på noe dette!
Ja, den ble først en tydelig men svak strek. Så begynte det å flyte fargestoff utover slik at jeg ikke så om det var strek. Etter det ble den litt synlig igjen. Kan jo bare være en tulletest![]()
Nja, helt tullete er den nok ikke. Er nok hcg der så lenge det ble strek av noe slag, men klart det er bedre med en strek som oppfører seg ordentlig!Ja, den ble først en tydelig men svak strek. Så begynte det å flyte fargestoff utover slik at jeg ikke så om det var strek. Etter det ble den litt synlig igjen. Kan jo bare være en tulletest![]()
Hvis de overlever, setter jeg inn i morgen som er dag 16. Hadde også kontroll dag 12Ren nysgjerrig... hvilken dag setter dere som har fryseforsøk inn egg, som går på progynova. Skal ha kontroll time på dag 12..litt spent på hvilken dag d blir![]()
Testene blir gjerne sånn hvis de ikke har fått trukket nok fuktighet, feks hvis man har lagt testen på et tørkepapir. Det kan føre til at streken blir sterkere enn den egentlig er. Krysser allikevel fingrene for at det ikke er tilfelle hos deg. Det ser jo veldig ut som HCG i alle fall ikke synkerJeg tok en test for en halvtime siden. Kom en strek opp etter tidsfristen (tror jeg). Men testen var litt rar. Vet ikke om dere kan se den i det hele tatt. Den er veldig svak. Håperhåperhåper det er starten på noe!
![]()
Masse lykke til i morgen!! ❤For meg blei det dag 18. Var på kontroll dag 12 og alt var forsvidt fint da og trodde jeg fikk innsett fredag dag 15 men blei visst mandag i stedet. Lurer på om det har noe med at jeg skulle gå på utrogest i 5 dager siden jeg skal sette inn blastocyst??
Testene blir gjerne sånn hvis de ikke har fått trukket nok fuktighet, feks hvis man har lagt testen på et tørkepapir. Det kan føre til at streken blir sterkere enn den egentlig er. Krysser allikevel fingrene for at det ikke er tilfelle hos deg. Det ser jo veldig ut som HCG i alle fall ikke synker![]()