då krysser jeg for at dette er at det faktisk jobbes med i eggstokkene og ikke at det sitter i "hodet" ;-)Får en følelse av å være stinn nederst i magen. Pleier bli ubehagelig å sette seg ned for hardt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
då krysser jeg for at dette er at det faktisk jobbes med i eggstokkene og ikke at det sitter i "hodet" ;-)Får en følelse av å være stinn nederst i magen. Pleier bli ubehagelig å sette seg ned for hardt.
Det kan du nok ta helt med ro og stole på at det gjør.då krysser jeg for at dette er at det faktisk jobbes med i eggstokkene og ikke at det sitter i "hodet" ;-)
jeg har PCOS så man kan på mange måter si at eggstokkene jobber jo alt "overtid" men produserer ikke eggløsning. så er veldig rart dette...Det kan du nok ta helt med ro og stole på at det gjør.![]()
Krysser fingre og tær for at alt går som det skal!jeg har PCOS så man kan på mange måter si at eggstokkene jobber jo alt "overtid" men produserer ikke eggløsning. så er veldig rart dette...;-) men jeg får svar på det på onsdag... ;-)
Gjør jeg ogsåKrysser fingre og tær for at alt går som det skal!
Artig, hvor hører du til?Da ligger vi tett innpå hverandre!Startet med progynova igår.
Nyt medisinfri dag! Og tvi tvi med uttak!Da var Ovitrelle satt, ikke noe mer medisiner. Uttak på tirsdag![]()
Pokkers jeg glemte ene sprøyten i går... (Jeg tar de på kvelden) kom på for en time siden at jeg måtte ta den... Så to timer sein.... Hvor "ille" vil det være??
Pokkers jeg glemte ene sprøyten i går... (Jeg tar de på kvelden) kom på for en time siden at jeg måtte ta den... Så to timer sein.... Hvor "ille" vil det være??
Jeg fikk helt panikk der jeg satt i går når jeg kom på det... Og brukte ekstremt lang tid før jeg fikk roet meg helt ned... :-( resultat jeg har sove ekstremt dårlig i natt... :-/ godt jeg ikke skal på jobb før på fredag denne uken...Det skjedde meg et par ganger med gonal-f. Slik jeg har forstått det så er det otrivelle som er veldig viktig mht tidspunkt. Mulig noen andre har andre synspunkter![]()
Men då tar jeg dosen i dag som normalt... 2 doser igjen!!!Man regner ofte en time pluss eller minus som helt innenfor med andre medisiner, og i og med at det er dosert kun en gang pr dag har det nok ikke så mye å si. Er nok verre med oviterelle ja, som er en engangsdose med ønsket effekt på et spesielt klokkeslett!![]()
Strålende uttak da, krysser fingre for bra befruktning!Da var uttaket ferdig. 14 egg ut! Det er dobling fra forrige. Jeg må gå på blodfortynnende. Så det betyr flere sprøyter på meg.
Spennende, og under 15 så da får du innsett også. Krysser fingre for mange flotte egg og befruktningerDa var uttaket ferdig. 14 egg ut! Det er dobling fra forrige. Jeg må gå på blodfortynnende. Så det betyr flere sprøyter på meg.
Det er alt for tidlig å miste troen, men gjorde det sjøl tidlig. I alle fall, jeg hadde null tro, men er nå gravid. Så hold ut!4 dpo i dag og jeg har ikke truaHar mista den litt etter 1,5 år prøving. Vet det ikke er lenge for noen, men det føles som 10 år siden jeg heller ikke ble gravid i mitt forrige forhold over 7 år...
Det er alt for tidlig å miste troen, men gjorde det sjøl tidlig. I alle fall, jeg hadde null tro, men er nå gravid. Så hold ut!![]()