Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg kommer nok etter om et par dager ;-)Jeg har fått inseminering i dagtror kanskje jeg er 1 dpo i morgen.
når er TD nå da?Så bra!!![]()
når er TD nå da?
Da ligger vi tett innpå hverandre!Da ankom tanta tidlig idag, progynova er inntatt...første dag.. kontroll 19 april... lever i håpet om gullegget ligger på frys og venter.
Jeg kjenner ømhet, og press på en måte.Hvordan merker dere at eggstokkene har effekt av stimuleringen?
Haha jeg føler jeg har "gangsperr" i livmor/ eggstokk området nå fortiden... Om det bare noe som sitter i hodet eller om det er kroppen som faktisk jobber klarer jeg ikke helt å bestemme
Meg for om det er...
Hvordan merker dere at eggstokkene har effekt av stimuleringen?
Haha jeg føler jeg har "gangsperr" i livmor/ eggstokk området nå fortiden... Om det bare noe som sitter i hodet eller om det er kroppen som faktisk jobber klarer jeg ikke helt å bestemme
Meg for om det er...
Får en følelse av å være stinn nederst i magen. Pleier bli ubehagelig å sette seg ned for hardt.Hvordan merker dere at eggstokkene har effekt av stimuleringen?
Meg for om det er...
Tvi tvi!Endelig kom tr og vi er klare for fryseforsøk skal til akupunktur denne gangen. Blir spennende og se om det har noe effekt![]()