April <3

Da ankom tanta tidlig idag, progynova er inntatt...første dag.. kontroll 19 april... lever i håpet om gullegget ligger på frys og venter.

Hvordan merker dere at eggstokkene har effekt av stimuleringen?
Haha jeg føler jeg har "gangsperr" i livmor/ eggstokk området nå fortiden... Om det bare noe som sitter i hodet eller om det er kroppen som faktisk jobber klarer jeg ikke helt å bestemme
Meg for om det er...

Haha jeg føler jeg har "gangsperr" i livmor/ eggstokk området nå fortiden... Om det bare noe som sitter i hodet eller om det er kroppen som faktisk jobber klarer jeg ikke helt å bestemme
Meg for om det er...
Jeg kjenner ømhet, og press på en måte.

Meg for om det er...

Jeg kjenner 3-4 dager før EL at det sprenger takvis på den siden follikkelen vokser. Denne måneden har jeg kjent det mindre. Det tror jeg er på grunn av Orgalutran som utsetter EL.

Meg for om det er...
Får en følelse av å være stinn nederst i magen. Pleier bli ubehagelig å sette seg ned for hardt.

Jeg har svak positiv test nå, skal ikke spamme denne tråden med testbilder, det gjør jeg i dagboken.
Jeg forferdelig redd det er en ny kjemisk, og klarer derfor ikke glede meg helt. Er på rugedag 9 i dag, regner innsett som rugedag 1, så det er fortsatt tidlig.

Back
Topp