Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fantastisk! Krysser fingreneDa var det overstått med en klekket blasto . Så satser vi på positiv test 4/5
Enig! Skal heldigvis på en ukes ferie på lørdag så håper tiden går litt raskere da. Når skal du teste?Denne tiden går altså så sakte
Prøver å vente til mandag. Har testdato 4/5Enig! Skal heldigvis på en ukes ferie på lørdag så håper tiden går litt raskere da. Når skal du teste?
Sikkert fordi mange av oss går over til mai.Denne tiden går altså så sakte
Jeg mente at ventetiden mellom innsett å testdato tar lang tidSikkert fordi mange av oss går over til mai.
påska, og at termin i desember gjør at kanskje mange hadde pause i starten av april
Blir spennende å følge med!Prøver å vente til mandag. Har testdato 4/5
Se det ja, jeg som leste feil Av en eller annen grunn så leste jeg tråden isteden for tidenJeg mente at ventetiden mellom innsett å testdato tar lang tid
Å der røyk vi på første test gitt.. 10 dpo.. blenda.. da gidder jeg ikke teste mere før torsdag
Jeg er 10 dpo idag. Så det er klart det er håp, men det burde vært antydning. Kan hende den hadde kommet i ettermiddag. Men jeg venter til torsdag så finner vi ut av det.. men er ikke spesielt optimistiskÅ nei, så trist å høre. Men det er fremdeles tidlig og håp 9dpo i dag?
Ser den. Håper den kommer til neste gang du testerJeg er 10 dpo idag. Så det er klart det er håp, men det burde vært antydning. Kan hende den hadde kommet i ettermiddag. Men jeg venter til torsdag så finner vi ut av det.. men er ikke spesielt optimistisk
Håper den er positiv på torsdag, men godt å ha en plan for neste runde hvis ikkeSnakket med klinikken og vi er enige om test på torsdag og dersom den fortsatt viser negativ så blir det nytt innsett med prednisolon og albyl e ved siden av <3