April 2023 <3

Utrolig frustrerende - får ikke sove! Andre natta på rad med under seks timer søvn (jeg trenger minst åtte for å fungere normalt..)

Har en del ubehageligheter i magen, føles som en blanding av oppblåst og mensen-kramper. Føles ikke som det er klart for innsett i dag :banghead:

68BC15E1-6A13-4A5C-94B7-242E18D33D3D.jpeg

Da ruger jeg på en blasto!

Alt gikk bra, så nå er det bare å vente.

Å nei, så trist å høre. Men det er fremdeles tidlig og håp :Heartred 9dpo i dag?
Jeg er 10 dpo idag. Så det er klart det er håp, men det burde vært antydning. Kan hende den hadde kommet i ettermiddag. Men jeg venter til torsdag så finner vi ut av det.. men er ikke spesielt optimistisk:)

Jeg er 10 dpo idag. Så det er klart det er håp, men det burde vært antydning. Kan hende den hadde kommet i ettermiddag. Men jeg venter til torsdag så finner vi ut av det.. men er ikke spesielt optimistisk:)
Ser den. Håper den kommer til neste gang du tester :Heartred

Snakket med klinikken og vi er enige om test på torsdag og dersom den fortsatt viser negativ så blir det nytt innsett med prednisolon og albyl e ved siden av <3
Håper den er positiv på torsdag, men godt å ha en plan for neste runde hvis ikke :Heartred

Back
Topp