Jeg har UL tirsdag.. regner med innsett mandag eller tirsdag uka etterHørtes herlig ut
Her er jeg godt i gang med østrogen. Ultralyd mandag om en uke (dag 12), og så blir dato for innsett satt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har UL tirsdag.. regner med innsett mandag eller tirsdag uka etterHørtes herlig ut
Her er jeg godt i gang med østrogen. Ultralyd mandag om en uke (dag 12), og så blir dato for innsett satt.
Da blir vi nok ganske nærJeg har UL tirsdag.. regner med innsett mandag eller tirsdag uka etter
Jeg er i styrt.. har vært i styrt siden januar 4 dager av å rett på estradot igjen jeg er på dag 8 nå. Har UL dag 15 og innsett ca ei uke etter. så satser på innsett 24 eller 25 dersom slimhinnen er bra, men det har aldri vært noe problem hellerDa blir vi nok ganske nær
Hvilken dag i syklusen er du på? Har du styrt eller naturlig syklus?
Jeg har styrt syklus og alltid hatt innsett på dag 19 i syklusen men den nye klinikken har andre retningslinjer. Får se hva de sier etter UL på mandag (dag 12) men de sa at dato for innsett var fleksibelt men mest sannsynlig 5-7 dager etter.
Krysser fingrene for at gullegget kommer denne gangenJeg er i styrt.. har vært i styrt siden januar 4 dager av å rett på estradot igjen jeg er på dag 8 nå. Har UL dag 15 og innsett ca ei uke etter. så satser på innsett 24 eller 25 dersom slimhinnen er bra, men det har aldri vært noe problem heller
Ikke vanlig at apotekene har dem liggende. Husk at når du skal sende inn til helfo må du har spesifisert kvittering, dette kan også hentes ut i ettertid med kun ivf-medisinene.Da har jeg vært på apoteket i dag og bestil medisiner, de hadde ingen av de inne. Håper bare de kommer før mensen
Regna med det ja, derfor jeg bestilte de så fort jeg fikk reseptenIkke vanlig at apotekene har dem liggende. Husk at når du skal sende inn til helfo må du har spesifisert kvittering, dette kan også hentes ut i ettertid med kun ivf-medisinene.
Jepp! Samme refusjonsskjema og egenandel og alt, du får skjemaet ved uttak eller innsettRegna med det ja, derfor jeg bestilte de så fort jeg fikk resepten
Får jeg igjen på medisiner selv om jeg går privat også? Hvis jeg er over maks beløpet da
Haha huff jeg veit så godt hva du snakker om jeg er heldigvis bare på estradot men kroppen er helt på bærtur om dagen.Dag 11 på Synarela, og nå begynner jeg å bli et monster allerede
Stakkars kroppene våre, og ikke minst psyken vårHaha huff jeg veit så godt hva du snakker om jeg er heldigvis bare på estradot men kroppen er helt på bærtur om dagen.
Ah, takkJepp! Samme refusjonsskjema og egenandel og alt, du får skjemaet ved uttak eller innsett
Velkommen Blir nok over i mai gruppa selvHenger nå med dere jeg, selv om jeg ikke har noe forsøk i april
Ja er like utålmodig tror jeg skal ha UL tirsdag men har både ømme pupper og litt stikkinger og drit sliten. Ikke hatt det tidligere så veit da søren hva kroppen driver medHvordan går det med dere i april-gjengen?
Jeg klarer seriøst ikke å tenke på annet enn dette. Tankene vandrer der uansett hva annet jeg gjør. Utrolig irriterende..
UL i morgen så satser på å få dato for innsett da.
Hehe, skulle gjerne visst det..Ja er like utålmodig tror jeg skal ha UL tirsdag men har både ømme pupper og litt stikkinger og drit sliten. Ikke hatt det tidligere så veit da søren hva kroppen driver med
Ååhneei! Huff.. jeg har aldri hatt det problemet, så jeg håper at det er like bra i morgen som de tre andre gangene! Men fader så kjedelig :/Hehe, skulle gjerne visst det..
Her ser det ut som endometrium er altfor tynn til tross for høyere dose østrogen. Venter på svar fra legen men tror vi må avbryte denne syklusen