Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor pommes fries ?Hei!
Blir med her
Frk_HA - 36 - B1 - Rikshospitalet - innsett #3/frys #2 - Progynova, Cyclogest, Albyl-E - innsett 3/4 av en 3-dagers.
Prøver meg på alt nå. Er tredje runde med egginnsett og har tidligere hatt tre runder med inseminering. Spiser ananas, spiste pommes fries, tok antibiotika før innsett og tar blodfortynnende Får se om alt det hjelper. Må ha nytt uttak hvis dette ikke går, og med de håpløse ventetidene det er på Riksen blir det ikke før over sommerferien…
Etter innsett.. de fleste sier det bringer lykke.Hvorfor pommes fries ?
Hvaslags dose har du?Hehe, skulle gjerne visst det..
Her ser det ut som endometrium er altfor tynn til tross for høyere dose østrogen. Venter på svar fra legen men tror vi må avbryte denne syklusen
Hvaslags dose har du?
Ååhneei! Huff.. jeg har aldri hatt det problemet, så jeg håper at det er like bra i morgen som de tre andre gangene! Men fader så kjedelig :/
Samme som jeg må ha.. de har prøvd med lavere dose men det går ikke. Selv med den dosen er jeg aldri klar på første kontroll4mg to ganger daglig (oralt). Har tidligere hatt 2mg to ganger daglig, deretter noen runder med 2mg tre ganger daglig.
Samme som jeg må ha.. de har prøvd med lavere dose men det går ikke. Selv med den dosen er jeg aldri klar på første kontroll
Hva var slimhinna på nå, da? og når er ny ulDet er kjipt.. Fått beskjed om å fortsette samme dose og ta ny UL om noen dager for å se om det er håp denne syklusen. Vet liksom ikke hva annet man kan gjøre..
5,5mm. Men UL var utført av noen leger som ikke er vant med denne undersøkelsen, så mulig jeg drar til klinikken for den neste. Han anbefalte 4-5 dager men venter på bekreftelse. Dag 12 i dag så da blir det nok dag 16 (fredag).Hva var slimhinna på nå, da? og når er ny ul
Kan fort bli bra på den tiden etter min erfaring5,5mm. Men UL var utført av noen leger som ikke er vant med denne undersøkelsen, så mulig jeg drar til klinikken for den neste. Han anbefalte 4-5 dager men venter på bekreftelse. Dag 12 i dag så da blir det nok dag 16 (fredag).
Det var godt å høre! Har ikke prøvd noen dager ekstra med estrogen tidligere så krysser fingreneKan fort bli bra på den tiden etter min erfaring
Har du opplevd det tidligere?Da er det UL kl 12. Men kjenner så mye rare stikninger og greier om dagen.. så spørs om det ikke er noe cyste på gang . :/
Første gang med IVF hadde jeg en cyste ved oppstart som var borte igjen på ul 3. Men har liksom ingen annen forklaring. Det er jo ikke noe vekst der nå så skal ikke være egg eller noe.. men får se på ULHar du opplevd det tidligere?
Jeg har cyster som kommer og går (livmor og nyrer), men merker aldri noe til det.Første gang med IVF hadde jeg en cyste ved oppstart som var borte igjen på ul 3. Men har liksom ingen annen forklaring. Det er jo ikke noe vekst der nå så skal ikke være egg eller noe.. men får se på UL
Nei eneste jeg merker er litt murring fra venstre side av livmor/eggstokk.. det har murret i flere dager. Sammen med ømme bryster. Så får se hvordan det ser ut nå tusen takk <3Jeg har cyster som kommer og går (livmor og nyrer), men merker aldri noe til det.
Lykke til på UL, krysser fingrene for at det står bra til
Kjempebra!11 mm slimhinne dag 15. Så her var det good to go..
Når skal du på ny UL?Kjempebra!