April 2023 <3

Avbrutt her. Hadde en svær fokikkel som mest sannsynlig er overmoden, samt to mindre og noe for små. Så da valgte vi å avbryte. Nettopp satt ovitrelle, men skjer neppe noe på egenhånd. Nytt forsøk i juni
Så kjedelig. Håper det går veien i juni :Heartred

trur kanskje jeg kommer til å tilhøre mai gruppa, men slenger meg på :D

Rea25 - 28 - barn 3 - Medicus Oslo - forsøk 1 - vet ikke enda, venter på svar fra klinikk - usikker :)

Da kan denne oppdateres :happy:

Rea25 -28 - b3 - Medicus Oslo - forsøk 1 - rekovelle, fyremadel, ovitrelle, gonapeptyl, duphaston - siste uka i april

Alle bivirkningene til cyclogest og crinone på plass. Får ikke i meg mat omtrent og sover så å si hele tiden.. super irritert og kort lunte.. sistnevnte demper seg heldigvis om noen dager men er like kjedelig hver gang :P

Alle bivirkningene til cyclogest og crinone på plass. Får ikke i meg mat omtrent og sover så å si hele tiden.. super irritert og kort lunte.. sistnevnte demper seg heldigvis om noen dager men er like kjedelig hver gang :p
Ikke noe kjekt med alle de hormonene :Heartred

Her er det omvendt - spiser som en hest :hilarious: Var ute på lunch og vanligvis klarer jeg ikke hele retten alene. Spiste den helt opp, og hadde en latte og brownie til dessert. Vurderte en milkshake i tillegg :hilarious:

Håper det gir seg her også om noen dager!

Ikke noe kjekt med alle de hormonene :Heartred

Her er det omvendt - spiser som en hest :hilarious: Var ute på lunch og vanligvis klarer jeg ikke hele retten alene. Spiste den helt opp, og hadde en latte og brownie til dessert. Vurderte en milkshake i tillegg :hilarious:

Håper det gir seg her også om noen dager!
Hehe ja man responderer så forskjellig, men jeg går på mye så sikkert derfor :P

Heie deg Sofia! Har du gått på menopur tidligere? Jag skal prøve det på siste uttak i juni, har bare hatt gonal tidligere så er spent.
Jeg gikk på Menopur første uttaket mitt som var det dårligste. Så jeg var skeptisk til at de satte meg på det igjen, men samtidig så hadde jeg kort protokoll da, og IVF ikke ICSI, så satser på at det går bedre denne runden.
Har gått på Menopur (og etterhvert Bemfola) (3 egg/0 befrukta) første uttak, Gonal andre uttak (5 ut/3 befrukta/2 blasto), Bemfola tredje uttak (15 ut/12 befrukta/6 blasto) og nå altså Menopur igjen.
Første uttak var IVF med kort protokoll, alle etter det lang protokoll og ICSI

Da var sekken pakket for en liten tur til DK igjen. Kjenner det skal bli spennende med nytt innsett men er også veldig ambivalent. Hvorfor skal det gå nå da det ikke har gjort det før liksom. Nå har jeg ikke bestilt tester annet enn digital med ukesindikator som jeg skal ta dpo 12 og dpo 14.. så får vi se om det faktisk er mulig å gi faen i den testinga :P

Da var sekken pakket for en liten tur til DK igjen. Kjenner det skal bli spennende med nytt innsett men er også veldig ambivalent. Hvorfor skal det gå nå da det ikke har gjort det før liksom. Nå har jeg ikke bestilt tester annet enn digital med ukesindikator som jeg skal ta dpo 12 og dpo 14.. så får vi se om det faktisk er mulig å gi faen i den testinga :p
God tur! Mulig dette er den gangen det faktisk går? Krysser fingrene for deg! :Heartred

Tenkte å ikke teste så mye jeg heller. Vi skal på en liten ferie etter innsett så håper det får tankene over på andre ting og at tida flyr frem til testdato.

Holder på med pakking her også - flyet går i morgen tidlig :)

Har avtalt ultralyd tidlig på morgenen på onsdag for å sjekke slimhinnen siden den tuller seg litt av og til. Ønsker ikke at de skal tine embryoet om det ikke er noe særlig sjanse for at det skal gå bra. Og så blir det forhåpentligvis innsett senere på dagen

Jeg gikk på Menopur første uttaket mitt som var det dårligste. Så jeg var skeptisk til at de satte meg på det igjen, men samtidig så hadde jeg kort protokoll da, og IVF ikke ICSI, så satser på at det går bedre denne runden.
Har gått på Menopur (og etterhvert Bemfola) (3 egg/0 befrukta) første uttak, Gonal andre uttak (5 ut/3 befrukta/2 blasto), Bemfola tredje uttak (15 ut/12 befrukta/6 blasto) og nå altså Menopur igjen.
Første uttak var IVF med kort protokoll, alle etter det lang protokoll og ICSI
Høres ut som at det er lang protokoll og ICSI som skal til ja. Masse lykke til!

God tur! Mulig dette er den gangen det faktisk går? Krysser fingrene for deg! :Heartred

Tenkte å ikke teste så mye jeg heller. Vi skal på en liten ferie etter innsett så håper det får tankene over på andre ting og at tida flyr frem til testdato.

Holder på med pakking her også - flyet går i morgen tidlig :)

Har avtalt ultralyd tidlig på morgenen på onsdag for å sjekke slimhinnen siden den tuller seg litt av og til. Ønsker ikke at de skal tine embryoet om det ikke er noe særlig sjanse for at det skal gå bra. Og så blir det forhåpentligvis innsett senere på dagen
Ja det er noe med det <3

Jeg ble ringt isted å de har tint et flott egg så her blir det innsett kl 0815 i morgen tidlig :)

Back
Topp