April 2021

@Antoinette92 Hvordan har det gått med deg og rugingen? ❤

Det går fint! Ikke like oppblåst lenger, noe som føles bra. Men ganske trøtt og tung i kroppen. Får høy puls av ingenting :dead: bivirkninger av crinonen, sikkert? Også klarer jeg jo ikke la være å tenke på det, da. Blodprøve 10.mai, og ikke helt bestemt meg for om jeg skal teste noe før det.. Jobb går forsåvidt greit, men kjenner fokuset ikke er 100% på plass. Skal også flytte neste helg, så er mye på en gang! :schocked028

Hvordan er formen din? :happy:

Dere som går på crinone, hvilke tider tar dere den? Det står morgen og ettermiddag på pakken min men glemte å spørre sånn mer nøyaktig. Må man ta til samme tid hver dag eller er det litt fleksibilitet?

Jeg tar den kl. 7 og kl. 19, men har ikke spurt hvor nøyaktig man må være på tidspunktene.. Er også litt usikker på hva "lett aktivitet" vil si. Jeg har jo da tatt den før jeg sykler til jobb, og på kvelden går jeg en tur eller surrer litt rundt hjemme. Fikk du noe tydeligere informasjon om det?

Det går fint! Ikke like oppblåst lenger, noe som føles bra. Men ganske trøtt og tung i kroppen. Får høy puls av ingenting :dead: bivirkninger av crinonen, sikkert? Også klarer jeg jo ikke la være å tenke på det, da. Blodprøve 10.mai, og ikke helt bestemt meg for om jeg skal teste noe før det.. Jobb går forsåvidt greit, men kjenner fokuset ikke er 100% på plass. Skal også flytte neste helg, så er mye på en gang! :schocked028

Hvordan er formen din? :happy:

Du er tøff som ikke har testet selv!!! Jeg hadde jo mange symptomer som jeg trodde var pga Cyclogest, men det viste seg jo at jeg var gravid :angelic: Så jeg har håp for deg! ❤ Slitsomt med flytting, men også litt godt å ha noe annet å fokusere på kan jeg tenke meg :)

Med meg går det greit sånn egentlig, takk som spør ❤ Sliter veldig med angst for å miste, men det er vel egentlig helt naturlig...

Jeg tar den kl. 7 og kl. 19, men har ikke spurt hvor nøyaktig man må være på tidspunktene.. Er også litt usikker på hva "lett aktivitet" vil si. Jeg har jo da tatt den før jeg sykler til jobb, og på kvelden går jeg en tur eller surrer litt rundt hjemme. Fikk du noe tydeligere informasjon om det?
Jeg fikk beskjed om lett aktivitet f.eks var å vaske opp i 15-20 min. Det viktigste er å ikke ligge eller sitte. Jeg har tenkt som så at tidspunktet ikke er så viktig, men jeg tar det innenfor samme timen hver dag.

Det er jo et fantastisk resultat :D ❤ Blir det innsett i morgen da? ❤
Jepp imorgen ettermiddag :happy: Hvis det er flere med imorgen så fryser de ned dem som 2-dagers. Hadde på en måte vært fint om de dyrket dem videre til blastocyst, men på den andre siden er det nok større sjanse for å få noe på frys på denne måten.

Jepp imorgen ettermiddag :happy: Hvis det er flere med imorgen så fryser de ned dem som 2-dagers. Hadde på en måte vært fint om de dyrket dem videre til blastocyst, men på den andre siden er det nok større sjanse for å få noe på frys på denne måten.

Ååååh jeg gleder meg til å flytte deg over på ruger ❤ Ser det er veldig mange som har blitt gravid med todagers her inne i det siste :)

Jeg fikk beskjed om lett aktivitet f.eks var å vaske opp i 15-20 min. Det viktigste er å ikke ligge eller sitte. Jeg har tenkt som så at tidspunktet ikke er så viktig, men jeg tar det innenfor samme timen hver dag.
Sykepleier sa också dette med å ta oppvasken til meg, det er tydeligvis en standardaktivitet :hilarious: Virker være ganske fleksibelt ja - tror jeg ender opp med kl 7:30-8:30 og kl 19. Er mest morgonen som vil variere avhengig om jeg skal ha hjemmekontor eller reise til jobb.

Nybegynnerspørsmål.. :bag:

Om syklus starter på en dag hvor syklusdag 13-14 vil havne på lørdag og søndag. Er denne syklusen uaktuell i det offentlige, eller står man bare et par dager lengre på feks fyremadel..?

tilgi min uvitenhet :hilarious:

Back
Topp