Snøblomst
Elsker forumet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
Februarlykke 2022❄️
Septemberlykke 2024
4 uttak gikk også til helvette.. tomme folikler... skal ha en prat med sykepleier og lege nå etterpå, dette går ikke.
Huff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
4 uttak gikk også til helvette.. tomme folikler... skal ha en prat med sykepleier og lege nå etterpå, dette går ikke.
Det var fryktelig leit4 uttak gikk også til helvette.. tomme folikler... skal ha en prat med sykepleier og lege nå etterpå, dette går ikke.
Håper virkelig at de har en idé om en bedre vei videre.Sender over masse gode klemmer4 uttak gikk også til helvette.. tomme folikler... skal ha en prat med sykepleier og lege nå etterpå, dette går ikke.

Fikk ut 6 egg. Færre enn ventet men det er jo kvaliteten som teller. Blir sannsynligvis innsett av todagers da, hvis befruktningen går bra.
Nå tilhører jeg vel egentlig i Mai-gruppa. Har vært veldig gøy å se at så mange i gruppa her har testa positivt 4 uttak gikk også til helvette.. tomme folikler... skal ha en prat med sykepleier og lege nå etterpå, dette går ikke.
Uttak overstått. Det var vondere enn jeg hadde ventet meg. Legen hadde problem med særlig en follikel på den ene siden og måtte prøve å få inn nålen igjen og igjen..Fikk ut 6 egg. Færre enn ventet men det er jo kvaliteten som teller. Blir sannsynligvis innsett av todagers da, hvis befruktningen går bra.
Tuusn takkKjære deg, dette var utrolig trist. Du har lov til å være sint, frustrert, bitter, lei deg og alt mulig på en gang nå. Så ufattelig fortvilende og sinnsykt meningsløst. Huff, jeg er så lei meg på dine vegne ❤
Har du fått snakket med legen? Hvordan ser veien ut videre?
Sender deg verdens største klem ❤❤❤
Jeg kan flyttes til ruger![]()
Tuusn takk
hadde en god prat med legen. Å som legen sa: å få til noe med eggene dine er som å vinne en den største lottogevinsten altså MINIMAL, vi hadde en gjennomgang av de 3 andre uttakene osv å det var litt godt å egentlig få peilet ut sjansen å vite at man har prøvd ved å se resultatene å hva som er prøvd.
nå skal det skrives litt for og imot her å tenkes før en avgjørelse skal tas. Jeg vil bare ha barn![]()
Første kontroll etter sprøyter i dag. Uttak blir på Tirsdag. Den ene eggstokken var litt lat og gadd tydeligvis ikke å være så aktiv denne gangen, men det gjorde ingenting. Satser i grunn på litt færre egg ut nå enn sistNå tilhører jeg vel egentlig i Mai-gruppa. Har vært veldig gøy å se at så mange i gruppa her har testa positivt
![]()
Gratulerer som ruger ❤ Hvordan hadde det gått med resten av eggene?
Alle henger med så langt. 2 av de ser virkelig bra ut, så det er muligheter for å få på frys denne gangen også![]()
Tusen takkSå dumt at du hadde mye smerter!Skjønner du er litt skuffet over at det ble færre egg, men mange egg er ikke nødvendigvis det beste. Kvaliteten er ofte bedre når det er få. Krysser alt jeg har for god befruktning og at det blir innsett ❤ Blir spennende å høre om utviklingen!
HeerligAlle henger med så langt. 2 av de ser virkelig bra ut, så det er muligheter for å få på frys denne gangen også![]()