April 2021

Dag 5 med medisiner idag, kjenner ingenting så er spent på mandag om det har poppa 1 eller to:woot: går greit foruten om hodepine og kvalme:depressed: holder meg i aktivitet med tur og hjemmetrening om dagene, å nok å holde fingrene i. Reiser opp på søndag, vurderer å dra litt tidligere på dag så jeg får gått en tur å litt diverse:angelic: utrolig gøy å lese at mange har blirt gravide å alle mirakla som skjer i april gruppa, må det være et godt tegn❤️❤️❤️
Har også begynt å føle på hodepine og lett kvalme idag, dag 4 med stimulering. High five? :rolleyes:;)

Tvinner tommeltotter og venter spent på telefon fra Medicus i morgen - er så spent på hvor mange egg som har utviklet seg / HVORDAN har de utviklet seg. Skrekk og gru! Håper på positiv beskjed, og at alt er klart for innsett på lørdag. Gurimalla. Lov å ta seg et glass vin i kveld eller?! :P (neida.. joda :P )

Tvinner tommeltotter og venter spent på telefon fra Medicus i morgen - er så spent på hvor mange egg som har utviklet seg / HVORDAN har de utviklet seg. Skrekk og gru! Håper på positiv beskjed, og at alt er klart for innsett på lørdag. Gurimalla. Lov å ta seg et glass vin i kveld eller?! :p (neida.. joda :p )
Ta heller vinglasset på fredagskveld. Den tynner jo ut blodet og det hjelper på sirkulasjonen i livmora ;)

Første skudd med Gonal-f er satt. Endelig ordentlig i gang :woot: Håper litt lavere dose enn sist gir bedre resultater. Synarela har gitt med tidenes hodepine, men satser på at det går seg til nå som jeg bare skal ta en spray morgen og kveld :rolleyes:

Podcast-tips:Heartred Spesielt nyttig i det å ikke tenke negativt når man venter på å teste. Har hjulpet masse for meg ihvertfall, i både opp og nedturer:happy:

Vedlegg

• Screenshot_20210422-193903_Spotify.jpg
    Screenshot_20210422-193903_Spotify.jpg
    443,4 KB · Visninger: 92
Føler så med deg!! Det måtte jeg også, den uka syns jeg var lang! Men krysser fingre og tær for at den uka gjør susen og du er klar for sprøytestart neste uke:)
Takk :Heartred Da forstår du veldig godt hva jeg må gjennom. Gleder meg skikkelig til å begynne med sprøyter. En uke går vel fort, må bare tenke positivt :happy:

Tvinner tommeltotter og venter spent på telefon fra Medicus i morgen - er så spent på hvor mange egg som har utviklet seg / HVORDAN har de utviklet seg. Skrekk og gru! Håper på positiv beskjed, og at alt er klart for innsett på lørdag. Gurimalla. Lov å ta seg et glass vin i kveld eller?! :p (neida.. joda :p )

Håper det blir skikkelig gladnyheter :D

Første skudd med Gonal-f er satt. Endelig ordentlig i gang :woot: Håper litt lavere dose enn sist gir bedre resultater. Synarela har gitt med tidenes hodepine, men satser på at det går seg til nå som jeg bare skal ta en spray morgen og kveld :rolleyes:

Godt å være i gang!!!! ❤

Podcast-tips:Heartred Spesielt nyttig i det å ikke tenke negativt når man venter på å teste. Har hjulpet masse for meg ihvertfall, i både opp og nedturer:happy:

Tusen takk for tips, da vet jeg hva jeg skal høre på når jeg vasker hus i helga :)

Altså, er det vanlig å bli så emosjonell av Cyclogest? Tårene sitter kjempeløst og jeg er kjempesliten. Begynner nesten å lure på om det ikke er Cyclogest i det hele tatt men at jeg rett og slett har møtt litt veggen psykisk? Eller? :confused: Er det andre som har hatt det sånn, og gikk det fort over når du slutta på Cyclogest?

Altså, er det vanlig å bli så emosjonell av Cyclogest? Tårene sitter kjempeløst og jeg er kjempesliten. Begynner nesten å lure på om det ikke er Cyclogest i det hele tatt men at jeg rett og slett har møtt litt veggen psykisk? Eller? :confused: Er det andre som har hatt det sånn, og gikk det fort over når du slutta på Cyclogest?

Jeg er på samme bølge:yuck: Trøtt, emosjonell, oppblåst, treg mage, småsår i..... :shy: Det gikk over mer eller mindre på dagen da jeg sluttet sist altså;)

Beklager testspam fra meg, men... det er så herlig endelig å følge utviklingen jeg har lengtet etter! 4+2 i dag og 2-3 uker:Heartblue:Heartpink

Vedlegg

• 561433FB-1ED5-4A68-AE8F-2257F7D6B008.jpeg
    561433FB-1ED5-4A68-AE8F-2257F7D6B008.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 115
Jeg er på samme bølge:yuck: Trøtt, emosjonell, oppblåst, treg mage, småsår i..... :shy: Det gikk over mer eller mindre på dagen da jeg sluttet sist altså;)

Åh, det var godt å høre!! Begynner nesten å bli litt redd for at det bare er sånn jeg ER nå :sorry: Ringte og skjelte ut kona i går fordi hun hadde drukket opp eplejuicen før hun dro på jobb, og etterpå begynte jeg å grine fordi jeg fikk så dårlig samvittiget :arghh: Gleder meg til å slutte med denne forbanna torturpilla!!!!!

Hm... Hadde tenkt å teste på mandag 12 dpo. Men
kona spurte om vi kanskje skal ta en test på søndag, så slipper vi å måtte dra på jobb rett etter testen på mandag. Det vil jo være blytungt å dra på jobb om testen er negativ. Er 11 dpo på søndag, 6 dager etter innsett og er redd for å teste for tidlig... Men det er vel ikke SÅ stor forskjell på 11 og 12 dpo...? Hva ville dere gjort?

Back
Topp