Har også begynt å føle på hodepine og lett kvalme idag, dag 4 med stimulering. High five?Dag 5 med medisiner idag, kjenner ingenting så er spent på mandag om det har poppa 1 eller togår greit foruten om hodepine og kvalme
holder meg i aktivitet med tur og hjemmetrening om dagene, å nok å holde fingrene i. Reiser opp på søndag, vurderer å dra litt tidligere på dag så jeg får gått en tur å litt diverse
utrolig gøy å lese at mange har blirt gravide å alle mirakla som skjer i april gruppa, må det være et godt tegn
![]()
går greit foruten om hodepine og kvalme
holder meg i aktivitet med tur og hjemmetrening om dagene, å nok å holde fingrene i. Reiser opp på søndag, vurderer å dra litt tidligere på dag så jeg får gått en tur å litt diverse
utrolig gøy å lese at mange har blirt gravide å alle mirakla som skjer i april gruppa, må det være et godt tegn
Spesielt nyttig i det å ikke tenke negativt når man venter på å teste. Har hjulpet masse for meg ihvertfall, i både opp og nedturer

Trøtt, emosjonell, oppblåst, treg mage, småsår i.....
Det gikk over mer eller mindre på dagen da jeg sluttet sist altså

Ringte og skjelte ut kona i går fordi hun hadde drukket opp eplejuicen før hun dro på jobb, og etterpå begynte jeg å grine fordi jeg fikk så dårlig samvittiget
Gleder meg til å slutte med denne forbanna torturpilla!!!!!