April 2021

Tusen takk for all støtte og gode ord ❤ Jeg er SÅ letta!!! Tenk at vi endelig kom oss hit. Egget så fremdeles helt perfekt ut, slimhinna var tjukk og fin :)

Nå MÅ det bare bli baby ut av det her, sånn for vår alles del :hilarious: Det har vært nok dramatikk, nå SKAL alt bare gå bra! Jeg har skikkelig godfølelse ❤

Fikk testdato om 14 dager, syns det var lovlig seint o_O Kommer uansett til å svi av første test på mandag :) Ikke et sekund før! Jeg orker ikke mer opp og ned, vil bare ha et klart svar og det får jeg jo 12 dpo.
Du har jo ikke tatt ovitrelle , det er deilig❤️Da er det et ekte svar når du ser på mandag. Gleder meg til testen din ❤️

Du har jo ikke tatt ovitrelle , det er deilig❤️Da er det et ekte svar når du ser på mandag. Gleder meg til testen din ❤️

Ja, det er jo en soleklar fordel å slippe å lure på om det er Ovitrelle eller ei :) 12 dpo skal man jo vanligvis få en god pekepinn. Åååh, jeg har sånn troa ❤

Håper det går bra med deg, tenker mye på deg ❤ Skal følge med på onsdag!

Ja, det er jo en soleklar fordel å slippe å lure på om det er Ovitrelle eller ei :) 12 dpo skal man jo vanligvis få en god pekepinn. Åååh, jeg har sånn troa ❤

Håper det går bra med deg, tenker mye på deg ❤ Skal følge med på onsdag!
Går faktisk overraskende bra, takker deg for det❤️Så får vi ta det som det kommer på onsdag. Klarer ikke jobbe eller eksistere om jeg bare tenker :wacky:

Jeg kan settes over på stimulerer og medisinene kan oppdateres til gonal-f/fyremadel/ovitrelle/cyclogest :) Første sprøyte satt ikveld! Har satt fostimon ved inseminasjonsforsøk tidligere og det var litt ubehagelig ibland da relativt mye veske skulle inn under huden. Men tar så lav dose gonal-f at den følte jeg nesten ikke :happy: Blir kontroll allerede på fredag for å være på den sikre siden, og så blir det sikkert en til kontroll i begynnelsen av neste uke.

Wæææ et det strek jeg ser i dag?
Jeg måtte hente samboer etter teste. For jeg såg strek og det gjorde jaggu han også ❤️

Vedlegg

• 42B45D33-747D-4C29-9DF6-2AE33C5FF7B5.jpeg
    42B45D33-747D-4C29-9DF6-2AE33C5FF7B5.jpeg
    7,4 KB · Visninger: 144
Jeg kan settes over på stimulerer og medisinene kan oppdateres til gonal-f/fyremadel/ovitrelle/cyclogest :) Første sprøyte satt ikveld! Har satt fostimon ved inseminasjonsforsøk tidligere og det var litt ubehagelig ibland da relativt mye veske skulle inn under huden. Men tar så lav dose gonal-f at den følte jeg nesten ikke :happy: Blir kontroll allerede på fredag for å være på den sikre siden, og så blir det sikkert en til kontroll i begynnelsen av neste uke.

Godt å endelig være i gang tenker jeg ❤

Finfiin strek! Gratulerer :love017:love017 veldig motiverende med positive tester her inne nå!

Tør ikke jule skikkelig enda, men som sagt eg sveva litt på jobb i dag og kan ikke heilt tro det er sant ❤️ Men takk :)

Tuusen takk HåpeSpire :happy: du tenker på alle :HeartpinkJeg er sprekklar for å bli ruger igjen! Etter innsett skal jeg rett innom bakeren å kjøpe meg en bolle, det har blitt mitt faste feiringsritual etter hvert innsett :rolleyes:

Kjekt med sånne ritualer :) Håper alt går bra ❤

Bare jeg som synes dagene går sakte? :anyoneFøler dagen idag har vart i eeeeevigheter allerede.
Og jeg har ikke hatt innsett enda, går nok om mulig enda seinere etter innsett imorgen :rolleyes:
Og kjenner jeg har panikk for å våkne opp forkjølet imorgen :nailbiting:

Back
Topp