Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ruger❤

Nå skal lille spire og groHelt overkommelig, absolutt ikke ille! Venstre eggstokk ligger veldig høyt oppe (?) på meg, så den kjente jeg litt. Men ikke noe å klage over altsåWoho gratulerer med overstått uttak! Kjempefint resultat!! Så det var overkommelig smerte?
Ja kjempe spennendeSå fint å høre at det gikk greit! spennende å være likt i løypavet du når du får innsett?
Eggene er ute, så hittil 10 egg som klarte seg av totalt 11 (hittil!)..
beroligende og smertestillende hadde liten effekt på meg i allefall, men det gikk helt greit![]()
Ferdig!
9 eggog det var ikke noe å grue seg for her, de små stikkene var helt overkommelig.
Da er det bare å vente på telefon i morgen.
Ja håper det!Hurra! God høsting![]()
Ja kjempe spennendeVi skal inn på lørdag, hva med dere?
Herlig! Når blir innsett?

Endelig var det din turJeg ruger❤
Er sjansen såååå mye større hvis det er 5 dagers?Blir innsett på onsdag for vår del, håpe det kan gå uten 5 dagers..![]()
Jeg ruger❤

Sååå fantastiskJeg ruger❤
Håper det spirer og gror helt til januar De regner ICSI som 3 dagers innsettTakk
Det jeg ikke skjønner med denne er hvis man setter inn FET blastocyst med dato 12.04 blir termin beregnet til 31.12. Men hvis man setter inn ICSI med dato for uthenting 07.04 (mao 5 dager tidligere) blir termin 29.12.
Hva er det jeg går glipp av her? Hvorfor legger den på 2 dager hvis embryoet har vært fryst?
JaaaaaaaaddddddaaaaaaaJeg ruger❤

Hurra..!!!!! Så glad for å høre det HåpeSpireNå skal lille spire og gro
Og det er ikke mange dagene til du kan teste![]()
Ååååå jeg er så glad på dine vegner![]()
![]()
![]()
![]()
HallelujaEr deg sååå fortjent!
Endelig var det din tur![]()
Sååå fantastiskHåper det spirer og gror helt til januar
![]()
Jaaaaaaaaddddddaaaaaaa![]()
Det har vært nok dramatikk, nå SKAL alt bare gå bra! Jeg har skikkelig godfølelse ❤Eggene er ute, så hittil 10 egg som klarte seg av totalt 11 (hittil!)..
beroligende og smertestillende hadde liten effekt på meg i allefall, men det gikk helt greit![]()
Ferdig!
9 eggog det var ikke noe å grue seg for her, de små stikkene var helt overkommelig.
Da er det bare å vente på telefon i morgen.