En slik strek på vanlig test 9 dpo virker VELDIG lovendeKrysser alt for stigning i dagene fremover!!
Tusen takk for kryssing
Bare 6-7 timer til test på morgenurin nå #seintoppe 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En slik strek på vanlig test 9 dpo virker VELDIG lovendeKrysser alt for stigning i dagene fremover!!
Bare 6-7 timer til test på morgenurin nå #seintoppe 
Tusen takk for svarJeg har gjort det 3 ganger og jeg syntes ikke det er så ille. Fryktet det mye værre. Første gang ble jeg litt kvalm av morfinen, så de andre gangene fikk jeg sprøyte med morfin isteden. Blir litt susete i hodet av begge deler og veldig trøtt, men det er igrunnen bare greit.
Selve uttak kjente jeg bare litt til det stikket med lokalbedøvelse og ellers bare litt trykk. er mest spennende å følge med på skjermen når de suger væske ut av follikklene.
For min del funker det bra å hvile en time etterpå og så spise litt før jeg går.
I dagene etterpå kan det være litt ømt, litt som milde mensensmerter egentlig, mest er nok pga at eggstokkene er store etter stimuleringen.
Så det er igrunnen ikke noe å grue seg til, det kommer til å gå kjempebra![]()
Hvilken dpo er du på? Og hvilken test bruker du? Ville ha tatt ny om 3-4 timer, unngå å drikke <3Er noe der i dag også, men mye svakereSelvsagt googlet opp og ned og funnet mange som tester svakere på morgenen, så jeg tar en til i ettermiddag.
Hva er deres erfaringer med styrke på tester?
Er noe der i dag også, men mye svakereSelvsagt googlet opp og ned og funnet mange som tester svakere på morgenen, så jeg tar en til i ettermiddag.
Har også hørt at mange tester sterkere på ettermiddagen (ingen erfaring selv). Gleder meg til å se neste test! Det er jo en strek derEr noe der i dag også, men mye svakereSelvsagt googlet opp og ned og funnet mange som tester svakere på morgenen, så jeg tar en til i ettermiddag.
Det er strek ❤ Jeg har alltid testet sterkere på kvelden.. krysser fingrene for at det fortsetter å stige!Er noe der i dag også, men mye svakereSelvsagt googlet opp og ned og funnet mange som tester svakere på morgenen, så jeg tar en til i ettermiddag.
Hvilken dpo er du på? Og hvilken test bruker du? Ville ha tatt ny om 3-4 timer, unngå å drikke <3

Det blir det - ENDELIG ❤
feirer med soling på verandanHurra!! Også på 25 ml test? Dette må da være en sterk strek da?Er 10 dpo og dette er ikke tidligtester25 enheter/ml Babyplan strimmel.
Tok en ny nå, ser lovende ut!
Så da er det å følge eventuell stigning frem mot ikm på onsdag (!) og videre![]()
Masse lykke tilEndelig! Mensen i hus! Sprøytestart imorgenfeirer med soling på verandan
![]()
Åååå, så kjekt å høre HåpeSpire. Det er nesten en berg og dal bane å følge deg også følelsene som er i sving her, svinger for deg ogHåper gullegget holder til mål!!
Endelig! Mensen i hus! Sprøytestart imorgenfeirer med soling på verandan
![]()

Gråt dine modige tårer, kjenn på sinne, frustrasjon og irritasjon. Få det ut og la deg selv lande i fanget til kona diNå bare gråter jeg. Enda en av de jeg har daglig nærkontakt med er i karantene da hun har vært utsatt for smitte. Hun skal teste seg i morgen. Men dette går nok ikke veien. Jeg orker snart ikke mer!

Nå bare gråter jeg. Enda en av de jeg har daglig nærkontakt med er i karantene da hun har vært utsatt for smitte. Hun skal teste seg i morgen. Men dette går nok ikke veien. Jeg orker snart ikke mer!
sender deg en styrkeklem

Nei, fy søren!! Men har ikke du akkurat tatt test? Har du vært sammen med henne etter testen da?Nå bare gråter jeg. Enda en av de jeg har daglig nærkontakt med er i karantene da hun har vært utsatt for smitte. Hun skal teste seg i morgen. Men dette går nok ikke veien. Jeg orker snart ikke mer!
Nei, fy søren!! Men har ikke du akkurat tatt test? Har du vært sammen med henne etter testen da?
Gråt dine modige tårer, kjenn på sinne, frustrasjon og irritasjon. Få det ut og la deg selv lande i fanget til kona di![]()