April 2021

Ok, nei virker ikke som det er vanlig prosedyre å ha UL i start i syklus for å sjekke follikler der jeg holder til. Mellom 6-11 et sted ja.. er så friggin spent nå:nailbiting:
Håper eskimoen deres er siste steg i den reisen her.. så du kan flytte over på terminforum. Blir det innsett i mai på deg tror du? Fått noen plan videre..? :Heartred
Det er så rart det er så ulikt fra sted til sted, og starten av hver syklus er så avgjørende for om mitt forsøk blir avbrutt eller ikke.

Mellom 6 og 11 er helt tipp topp tenker jeg. Man vil jo ikke ha for mange heller. Jeg tror dette blir veldig bra for deg ❤

Har fått svar fra DK. Han ville egentlig at jeg skulle ta hysteroskopi likevel. Jeg skjønner ikke helt greia når de først ga klarsignal, men han sa vi kunne prøve i neste syklus likevel. Virker som det avhenger av slimhinnen tidlig i syklus igjen, men jeg vet ikke jeg altså.. Er litt skuffa over den tilbakemeldingen når de først hadde gitt klarsignal på innsett, selv om slimhinnen var litt tykk i starten. Gynekologen min mente jo det var perfekte forhold, så jeg blir litt fortvila.. ser folk venter til oktober for å få hysteroskopi, og det gjør meg litt motløs. Beholder hvertfall plassen i køen på operasjon, så får vi se hvor veien tar oss ❤

Jeg fikk mensen i går, hadde håpet på den skulle vente noen dager til med å komme, for hver gang når jeg har fått mensen onsdag eller torsdag, så har eggløsning kommet mandag eller tirsdag. Det slår ikke feil! har ikke tall på hvor mange ganger innsett har blitt utsatt pga. eggløsning på feil dag!
Men jeg skal hvertfall på kontroll med gyn på fredag, så får jeg bare håååpe at eggløsningen enten kommer litt tidlig eller litt seint.

Det er kjipt! :( Håper at det klaffer med eggløsning likevel, eller at det går an å få styrt syklus!

Brente av første test i dag, 9 dpo, blank... Skulle ikke bli lei meg for det (det er jo tidlig osv).... tja! Det er noe med de forbannede hvite testene som liksom håner deg, spesielt med så mye innsats som legges i av oss som gjør IVF:stinkyfeet:

Jaja, da blir det hyttetur til helga og ny test på mandag! God helg jenter:happy: Spesielt lykke til til dere som skal ha innsett eller avgjørende kontroller tidlig neste uke:smiley-angelic003
Krysser fingrene for at strekene kommer på mandag :) <3

Ul i dag viste én follikel på 19 mm, 1 på 17, og en haug på 16-15-14 osv. så i morgen blir det satt eggløsningssprøyte - også er vi klare for uttak på mandag. NÅ gruer jeg meg til uttak, vær ærlig jenter - HVOR ille er det?! :P Herregud som jeg gruer meg til akkurat den biten

Ul i dag viste én follikel på 19 mm, 1 på 17, og en haug på 16-15-14 osv. så i morgen blir det satt eggløsningssprøyte - også er vi klare for uttak på mandag. NÅ gruer jeg meg til uttak, vær ærlig jenter - HVOR ille er det?! :p Herregud som jeg gruer meg til akkurat den biten

Bedøvelsen du får i skjeden er ikke god, den svir en del men så kicker bedøvelsen inn og du kjenner ingenting :) Ellers er det litt trykk i magen, men jeg kjente ikke smerter fordi jeg var heeeeeelt i svima av smertestillende og beroligende! Frykten syns jeg var det verste, jeg visste jo ikke hvordan det ville kjennes ut. Men jeg har ingen problemer med å gjøre det igjen :)

Ul i dag viste én follikel på 19 mm, 1 på 17, og en haug på 16-15-14 osv. så i morgen blir det satt eggløsningssprøyte - også er vi klare for uttak på mandag. NÅ gruer jeg meg til uttak, vær ærlig jenter - HVOR ille er det?! :p Herregud som jeg gruer meg til akkurat den biten
Helt ærlig: jeg synes det var helt helt uproblematisk! Walk in the park! Kjente nesten ikke bedøvelsesprøyten engang, og ingenting etter det! Litt susete av medisinene, men mye bedre enn fryktet. Brukte resten av dagen på å rusle rundt i Trondheim og kose meg mens mannen satt på hotellet og jobbet. God stemning:hilarious: masse lykke til på mandag!!!

Jeg syntes ærlig talt det var litt vondt. Men jeg hadde 22 egg ut så de holdt på og holdt på...
Man har liksom en toleransegrense tett knyttet opp mot tid og når den krysses blir det plutselig mye verre:confused:
Du har jo et drømmeantall follikler, masse å ta av men ikke FOR mange.
Kommer til å gå kjempebra:)

Jeg syns ikke det var ille i det hele tatt! Gruer meg ikke til neste gang :happy: fikk ut mange egg sist så de rota oppi der en stund.. Men allikevel syns jeg det var helt ok altså :joyful: masse lykke til!

Hatt 2 uttak. For meg har det ikke vært ille i det hele tatt. Kjenner bittelitt når de setter bedøvelse i skjeden, men det er bare et lite stikk. Synes innsettene har vært verre, og de er heller ikke noe å grue seg til :)

Bedøvelsen du får i skjeden er ikke god, den svir en del men så kicker bedøvelsen inn og du kjenner ingenting :) Ellers er det litt trykk i magen, men jeg kjente ikke smerter fordi jeg var heeeeeelt i svima av smertestillende og beroligende! Frykten syns jeg var det verste, jeg visste jo ikke hvordan det ville kjennes ut. Men jeg har ingen problemer med å gjøre det igjen :)
Så godt å høre, tusen takk :D hva slags beroligende får man? Fikk valium før laseroperasjon for noen år tilbake, null effekt :P

Helt ærlig: jeg synes det var helt helt uproblematisk! Walk in the park! Kjente nesten ikke bedøvelsesprøyten engang, og ingenting etter det! Litt susete av medisinene, men mye bedre enn fryktet. Brukte resten av dagen på å rusle rundt i Trondheim og kose meg mens mannen satt på hotellet og jobbet. God stemning:hilarious: masse lykke til på mandag!!!
Herregud så godt å lese! Jeg har kanskje bare hørt skrekkhistorier tidligere, for dette er noe helt annet enn jeg har hørt av andre :P :D

Mannen til kollegaen min har korona.

MEN KOLLEGAEN MIN HAR IKKE BLITT SMITTET :smiley-bounce016

Lettere sjokkert over hvor fort de fikk svar :eek: Veldig godt å slippe å gå i usikkerhet hele helga!

Back
Topp