Det er så rart det er så ulikt fra sted til sted, og starten av hver syklus er så avgjørende for om mitt forsøk blir avbrutt eller ikke.Ok, nei virker ikke som det er vanlig prosedyre å ha UL i start i syklus for å sjekke follikler der jeg holder til. Mellom 6-11 et sted ja.. er så friggin spent nå
Håper eskimoen deres er siste steg i den reisen her.. så du kan flytte over på terminforum. Blir det innsett i mai på deg tror du? Fått noen plan videre..?![]()
Mellom 6 og 11 er helt tipp topp tenker jeg. Man vil jo ikke ha for mange heller. Jeg tror dette blir veldig bra for deg ❤
Har fått svar fra DK. Han ville egentlig at jeg skulle ta hysteroskopi likevel. Jeg skjønner ikke helt greia når de først ga klarsignal, men han sa vi kunne prøve i neste syklus likevel. Virker som det avhenger av slimhinnen tidlig i syklus igjen, men jeg vet ikke jeg altså.. Er litt skuffa over den tilbakemeldingen når de først hadde gitt klarsignal på innsett, selv om slimhinnen var litt tykk i starten. Gynekologen min mente jo det var perfekte forhold, så jeg blir litt fortvila.. ser folk venter til oktober for å få hysteroskopi, og det gjør meg litt motløs. Beholder hvertfall plassen i køen på operasjon, så får vi se hvor veien tar oss ❤

Spesielt lykke til til dere som skal ha innsett eller avgjørende kontroller tidlig neste uke

gleeeeder meg til å teste i morgen tidlig
masse lykke til!