Å ja.Sykt irriterande når man ser att desse munnbinden ligger rund i naturen![]()
Flott at folk ikke bruker dem flere ganger, men hiv dem i søpla!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja.Sykt irriterande når man ser att desse munnbinden ligger rund i naturen![]()
Ja selvfølgelig det er flott de ikke brukes om igjen men sko ønske de åkte i søppel isteden for gatenÅ ja.
Flott at folk ikke bruker dem flere ganger, men hiv dem i søpla!!!!
Noe spennende som skjer?Spent på morgendagen.
Noe spennende som skjer?
Noe spennende som skjer?
Ja! Besøke barnehagen. Ikke før 16:00 men fortsatt utrolig spentSkal de ikke på besøk i bhg med jenta si, tro?
Spennende det.Ja! Besøke barnehagen. Ikke før 16:00 men fortsatt utrolig spent
Ja jeg tror det blir veldig kjekt, hu viser enorm interesse for andre barn når vi er ute og vi føler vi ikke helt strekker til bestandig når det gjelder å underholde og leke..Spennende det.
Barnehage er for de aller fleste barn kjekt. Kanskje litt skummelt i starten, når foreldrene begynner å gå derfra, men de blir snart trygge på situasjonen og skjønner at dere kommer igjen og får gode venner å leke med. Det ser jeg veldig tydelig med minstemor. Det er ikke bare andre unger som er der, som hun leker med, det er vennene hennes.
Veldig glad vi har flyttet. Drapet er 240 meter gangavstand fra der vi bodde for to år siden. Gikk forbi daglig.Jeg sa til mannen for noen dager siden, har det nå vørt stengt så lenge at det har klikket for folk, synes det har vært unormalt mange drap.
Også åpner jeg vg. Skutt og drept på åpen gate i Oslo.
Ja jeg tror det blir veldig kjekt, hu viser enorm interesse for andre barn når vi er ute og vi føler vi ikke helt strekker til bestandig når det gjelder å underholde og leke..
Jeg har ikke klart å finne åpen barnehage her, så vært vanskelig. Dette skal bli veldig bra. Rart men bra.Jevnaldrende er viktig for dem etterhvert, foreldre er kjekt og uerstattelige, men de fleste setter pris på å leke med andre på egen størrelse også. Så ja, det blir nok kjekt for henne.
Min eldste var hjemme til han var 2 år, men vi gikk i åpen barnehage en gang eller to i uka det iste året, og fra ca 18 mnd alder så jeg at han var klar for mer omgang med andre. Jentene var ca halvannet når de begynte i bhg, og det fungerte finfint for dem.